Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Søndagsåpen klesbutikk i Oslo/omegn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-16, 09:27   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Søndagsåpen klesbutikk i Oslo/omegn?

Jeg er i Oslo og har hatt et lite uforskyldt uhell med bagasjen min. I ettermiddag skal jeg på et arrangement som krever noe annet enn den lånte herreskjorten husverten min denne helgen hadde å låne bort. Finnes det en søndagsåpen klesbutikk noe sted? Jeg trenger ikke noe mer avansert enn en noenlunde grei bluse eller genser. Kjedebutikkene hadde vært helt greie, men de er vel stengt i dag. Er det noe åpent på Løkka feks? Jeg har bil, så det trenger ikke være i sentrum.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 09:42   #2
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Søndagsåpen klesbutikk i Oslo/omegn?

Jeg leste i vinter en gang i forbindelse med søndagsåpent-debatten, at det var noen butikker på Grünerløkka som hadde søndagsåpent. Jeg har ikke vært der på søndager så jeg vet ikke helt hvilke butikker det gjelder, men f.eks Frøken Dianas Salonger ser ut til å være åpen i dag fra 12. https://nb-no.facebook.com/Frøken-Di...5157456852010/

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 09:52   #3
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Søndagsåpen klesbutikk i Oslo/omegn?

Det var nok ikke i vinter jeg leste om det allikevel, men her er en artikkel fra i fjor: http://www.osloby.no/nyheter/Klesbut...a-8144560.html

Får håpe for din del at det fortsatt er slik, så du kan finne deg en genser.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 09:58   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søndagsåpen klesbutikk i Oslo/omegn?

Finnes det noen turistbutikker som kan ha noe ok å ha på seg? Eller har de bare plagg med digre flagg, elger eller NORWAY over hele?

Museumsbutikk eller noe slikt?
Loppemarked?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 10:04   #5
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Søndagsåpen klesbutikk i Oslo/omegn?

Frøken Dianas Salonger har åpent fra 12-17 i dag, Markveien 56:
http://www.frokendianassalonger.no/index.php

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 10:22   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søndagsåpen klesbutikk i Oslo/omegn?

B Young og Itchi på Oslo S er åpen 12 til 18.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 10:38   #7
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søndagsåpen klesbutikk i Oslo/omegn?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

B Young og Itchi på Oslo S er åpen 12 til 18.

Skulle jeg inn og si.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 11:22   #8
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søndagsåpen klesbutikk i Oslo/omegn?

Ah, Oslo s passer perfekt, der passerer jeg uansett om et par timer. Takk for tipset!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no