Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Erfaringer med innekatt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-16, 20:58   #21
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Mine elsker stativet sitt! Har måttet bytte hamptau på det to ganger! Det blir klort og kost i stykker. Ser særlig i sånt vær som nå, hvor det er kaldere enn -10 og alle er inne hele tiden, at det er gull.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 21:02   #22
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Dyrebeskyttelsen har garantert en katt til deg som omplasseres som innekatt av ulike årsaker. Kansje en pus med en skade, eller at den har FIV eller andre ting som gjør at den må være inne. Eller at katten ikke har interesse for å gå ut.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 21:16   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

"Min" dyrebeskyttelsesavdeling adopterer ikke bort katter for å kun ha dem inne. Vi har som regel at katter skal tilbys et fritt liv. Men det kan jo være unntak andre steder.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 21:19   #24
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Re: Erfaringer med innekatt?

Svogers har ei lita hellig Birma-jente. Hun er vakker, dum som et brød, og er hun på besøk hos mine svigerforeldre og forviller seg ut og over gaten, så finner hun altså ikke veien hjem. Kattene er avlet fram i templer og har underutviklet retningssans. De har to katter og den andre katten er en diger skogkatt-type, han totaldominerer henne, hun er 1/3 størrelse av ham, og har ingen ting å stille opp med. Skulle jeg hatt to katter ville jeg hatt to som var like i størrelsen.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 21:23   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Av årsaker jeg ikke vil utdype, så er det dessverre ikke aktuelt med katt fra Dyrebeskyttelsen her i området.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 22:16   #26
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Mine elsker stativet sitt! Har måttet bytte hamptau på det to ganger! Det blir klort og kost i stykker. Ser særlig i sånt vær som nå, hvor det er kaldere enn -10 og alle er inne hele tiden, at det er gull.

Hvor har du kjøpt hamptau? Våre katter har drept det ene klorstativet på kattemøbelet. Ingen av dyrebutikkene i området har hamptau inne, og jeg lurer på om det fra Clas Ohlson/Jula er for tynt.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 22:36   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Hvor har du kjøpt hamptau? Våre katter har drept det ene klorstativet på kattemøbelet. Ingen av dyrebutikkene i området har hamptau inne, og jeg lurer på om det fra Clas Ohlson/Jula er for tynt.

De har i båtutstyrsbutikker.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 22:57   #28
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Hvor har du kjøpt hamptau? Våre katter har drept det ene klorstativet på kattemøbelet. Ingen av dyrebutikkene i området har hamptau inne, og jeg lurer på om det fra Clas Ohlson/Jula er for tynt.

http://www.zoopermarked.no/kloretraer
Denne butikken er billig, og har masse reservedeler

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 23:00   #29
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg ville latt katten gå ut. Jeg er ikke særlig fan av katter i tettbygde strøk, men jeg er enda mindre fan av å holde dyr som liker å streife rundt innelåst. Med andre ord: Dersom du ikke har andre grunner for å ha innekatt enn at den ikke skal plage naboene, ville jeg hatt en katt som fikk gå fritt inn og ut som den ville.

Jeg er litt enig kjenner jeg. Nå er katten min vant til å være ute da, men han kjeder jo vettet av seg for tiden, det er for kaldt til å være ute. Jeg syns han blir enda særere enn vanlig, litt deprimert nesten. Men hvis han hadde vært innekatt fra han var liten hadde han kanskje ikke visst hva han savnet. Jeg har en kusine som har innekatt (type bakgårdsmix) siden hun bor i 5 etg, og det fungerer fint. Hun får gå ut på balkongen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 23:02   #30
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Det er jo noe annet å holde en "utekatt" inne, enn å ha en innekatt, da. Og diskusjonen er i grunn ikke interessant, for skaffer vi katt, så blir det en innekatt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 23:16   #31
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Noen katter vil helst være inne også, og skaffer man seg en slik katt ser jeg ikke egentlig noe galt i det, selvom jeg helst syns katter skal få gå ut.

Den ene katten min, Eek, kunne helt fint ha vært innekatt tror jeg. Hun er supersosial, og vil helst ikke ut nå om vinteren. Jeg hiver henne ut allikevel når været er fint, og da tar ikke mange minuttene før hun sitter på vinduskarmen og mjauer.
Kattungen derimot, han er en helt annen type tror jeg. Han driver meg til vanvidd med alt fanteriet sitt for tiden, og jeg gleder meg til han er gammel nok til å gå ut.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 10:18   #32
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Det har variert, men de fleste av kattene jeg har hatt i huset har likt slike klatrestativ. Plasserer du det ved vinduet, vil de fleste like å ligge der og kikke ut.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 12:03   #33
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Jeg har litt blandet erfaring. Jeg har hatt katt jeg har forsøkt å oppdra som innekatt, men som over hodet ikke var interessert i det, og da er det veldig slitsomt å barrikadere alle dører og vinduer for en katt som liksom ikke skal ut. Men i teorien skal det jo gå fint.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 13:00   #34
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Ja, hvis katten overhodet ikke trives som innekatt, så må den jo bare få lov å være mer ute. Det har vi jo muligheten til. Men jeg håper jo oddsen for at den vil trives inne er ganske god så lenge vi velger en rase som er egnet for inneliv, og fra en oppdretter som tilrettelegger for det. Og med 200 kvm har vi jo tross alt en del boltreplass for en katt.

Visstnok er en god "innekattplan" å få kattunge fra et kull som er leveringsklart på sensommer/høst, kastrere/sterilisere til vinteren, og så er kattungen godt vant til inneliv når våren kommer og man begynner å lufte mer.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 17:00   #35
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Hvor har du kjøpt hamptau? Våre katter har drept det ene klorstativet på kattemøbelet. Ingen av dyrebutikkene i området har hamptau inne, og jeg lurer på om det fra Clas Ohlson/Jula er for tynt.

Jeg har kjøpt det tykkeste på jula, det er som en lillefinger. Funker fint.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 18:57   #36
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, hvis katten overhodet ikke trives som innekatt, så må den jo bare få lov å være mer ute. Det har vi jo muligheten til. Men jeg håper jo oddsen for at den vil trives inne er ganske god så lenge vi velger en rase som er egnet for inneliv, og fra en oppdretter som tilrettelegger for det. Og med 200 kvm har vi jo tross alt en del boltreplass for en katt.

Visstnok er en god "innekattplan" å få kattunge fra et kull som er leveringsklart på sensommer/høst, kastrere/sterilisere til vinteren, og så er kattungen godt vant til inneliv når våren kommer og man begynner å lufte mer.

Den ene oppdretteren vi har kjøpt fra krever at katten er inne i minst ett år, og helst hele livet. Det står i kontrakten. Mitt inntrykk fra rasekattmiljøet er at dette ikke er uvanlig. Oppdrettere har gjerne kattene inne eller i luftegård.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-16, 07:59   #37
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har litt blandet erfaring. Jeg har hatt katt jeg har forsøkt å oppdra som innekatt, men som over hodet ikke var interessert i det, og da er det veldig slitsomt å barrikadere alle dører og vinduer for en katt som liksom ikke skal ut. Men i teorien skal det jo gå fint.

Akkurat dette er vår erfaring også. Fikk rasekatt (Sibirkatt) og hun skulle brukes i avl hos oppretter. Aldri vært ute, men ville ute hele tiden. Det var slitsomt å holde henne inne. Nå er hun kastrert og får lov til å gå ut. Det er små turer ute, spesielt nå om vinteren, men hun er fornøyd så lenge ut får lov å gå ut å lufte seg litt. Akkurat nå må vi slippe henne ut og så kommer hun seg inn igjen katteluken selv. Fri tilgang til katteluken måtte vi gi opp, orker ikke mer halvdøde mus og fugler i heimen.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-16, 11:10   #38
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Jeg bidrar med dette: har hatt tre katter (alle adoptert i voksen alder, både meg og kattene). Ift at mannen din ikke vil ha en katt som reker rundt og gjør fra seg i andres hager så vil jeg si at alle mine katter har hatt do inne og god tilgang til den. Så mye som legges igjen der så tviler jeg på at noen av naboene mine lider fordi jeg har hatt katter. Nåværende katt er ikke mye ute annet enn på sommeren (hennes valg), og det er ikke forskjell på hvor fort jeg må tømme doen når hun er mye ute og når hun er mye inne.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-16, 11:12   #39
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Alle kattene var steriliserte, en hannkatt og to jenter.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-16, 11:12   #40
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Ikke noe spesielle raser, bare vanlige huskatter.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no