Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Loppemarkedtid!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-16, 09:16   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Loppemarkedtid!

Nå er det straks ordentlig vår og det betyr at et korps eller en forening nær deg skal avholde loppemarked.
Benytt anledningen til å rydde i skap og skuffer og bod og kjeller og loft og hvor det måtte være, og gi bort det du ikke trenger til ditt lokale loppemarked.

Ting som er ødelagt eller utslitt, kan du kaste - det andre kan du gi bort! De fleste arrangører har både hentetjeneste og fast sted for levering av lopper.

God loppissesong til både kunder og loppisdugnadsfolk!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-16, 23:02   #2
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppemarkedtid!

Ja ! Jeg har allerede en liten plan klar på hva jeg trenger i år.
Et par store glassfat til kaker og minst to store blomstervaser. Saccosekk til å trekke om er også på ønskelista.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-16, 23:13   #3
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Loppemarkedtid!

Tar de også litt større ting som møbler? Vi har en helt fint to seter sovesofa og to 90 senger med nattbord vi skal kvitte oss med. Gir det gjerne til et loppemarked isteden for finn.no.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-16, 23:17   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtid!

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Tar de også litt større ting som møbler? Vi har en helt fint to seter sovesofa og to 90 senger med nattbord vi skal kvitte oss med. Gir det gjerne til et loppemarked isteden for finn.no.

Her gjør de iallefall det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-16, 07:05   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppemarkedtid!

Siden vi uansett må ha noen til å komme og hente køyesenger så skal jeg benytte anledningen til å kvitte meg med en del bøker og kanskje en del stæsj som står på kjøkkenet og tar opp plass. Det er en grei måte å få ryddet litt og samtidig støtter det lokale korpset, noe jeg som tidligere korpsspiller synes er en god ting.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-16, 09:12   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.776
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtid!

Tenkte faktisk at jeg skulle bruke påsken på en ny rydderunde. Har tidligere tatt en runde i boder med stor suksess. Ungenes klær gås gjennom et par ganger i året med både omfordeling, arving og loppis som resultat. Har hatt en veldig vellykket gjennomgang av kjøkkenskap forrige gang, og fikk ut mye som jeg ikke bruker selv om det er "kjekt å ha". Nå blir det i hvert fall en stor gjennomgang av egne klesskap, der vet jeg det er en god del jeg ikke bruker, og som kan komme til mer nytte hos en annen.

Bonus er at jeg selv lettere finner det jeg trenger når det er bedre plass - og det er lettere å rydde. Kom etter hvert til den erkjennelsen at det ikke er rotete bare fordi det ikke blir ryddet nok - det er rotete fordi det er FULLT. Så da må vi gjøre noe med det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no