Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen fra Bodø?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-16, 08:44   #1
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen fra Bodø?

Jeg lurer på hvor man går for å spise en god lunch og en god middag til en grei pris?
Og hvor man går for å finne et godt utvalg av festkjoler?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 08:54   #2
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen fra Bodø?

I sentrum lunches det f. eks på Koch, 3, etg Aurora. Tror de har buffèt på fredager. Babel har enkle påsmurte greier, nydelig kaffe og snurribabel (kanelsnurr).
Melkebaren har verdens fineste fyrer bak disken, men kun focaccia til spising, men de er gode da.
Bjørk har både lunch og middag (nydelig steinovnspizza og bl.a steking i Jospergrill). og det er fint å sitte på terrassen (innebygd i glasshuset) og se på folkelivet under.
Ohma (asian cooking) er sushistedet, men har også annen god asiatisk mat, og herlige omgivelser.
Kjoler er jeg ikke sånn superorientert på , men Lulu i Sjøgata tror jeg har en del litt ok greier.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 08:59   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen fra Bodø?

Jeg pleier alltid å spise på Bjørk når jeg er i Bodø, god mat og hyggelige omgivelser.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 09:00   #4
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen fra Bodø?

Ja, og kjedebutikker for kjoler er det i glasshuset og sentret der (Koch).

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 09:23   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen fra Bodø?

Jeg liker også Bjørk eller Babel til lunsj.

På Kristina, som ligger rett utenfor Glasshuset i den enden der Bjørk ligger, har de en del fine kjoler. Det er en dyr butikk, da. Sist jeg var innom var det litt lite kjoler inne, men jeg tror det var fordi de holder på å få inn vårens og sommerens modeller.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 10:34   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen fra Bodø?

Du finner Ihlse Jakobsen inne i Koch-bygget. Der har de mange fine kjoler (dog dyrt). Elles støtter jeg Bjørk. De har best mat. Fredager har de en fantastisk lunsj-buffet. Du har også Mon Ami som du finner opp rulletrappene ved Cubus

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no