Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Klippe vått gress?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-15, 22:05   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klippe vått gress?

Ok, broderen sa det var kabel som fikk hans til å snu, ikke gjerdet.


Men da er det bare buskene og ripsen, ikke redd den skal klippe det ned men sette seg fast, rabarbraen som den ikke må knerte, og rett og slett grensene mot naboene da, så den ikke drar på langtur. Grave burde vel ikke være nødvendig, bare legge bed og tråkke på *lat*

Vurderer

Vi kjøpte ny gressklipper da vi flyttet hit for tre år siden da, og de robotgreierne er jo dyre. Men tenk da, å ikke ha det monstergresset!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 23:01   #22
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klippe vått gress?

Jeg ønsker meg også robot til Hagen. Men har bekk, så jeg er litt skeptisk. Kan fort bli en dyr svømmetur.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-15, 23:23   #23
ZaloMon
<This space for rent>
 
ZaloMon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2015
Innlegg: 91
ZaloMon er litt kul
Standard

Sv: Klippe vått gress?

Jeg mener bestemt at mange menn i 2015 kunne gått for å være roboter . Uten sammenligning forøvrig , så elsker jeg roen jeg får den halvtimen jeg bruker på sitteklipperen med hørselvernet på.

__________________
99 - 03 - 08
ZaloMon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no