Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-17, 00:13   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom Oslo

Eldste skal spille fotballcup i Sandefjord til helgen. Siden x har vakt så må minsten også være med. Og han var ikke sen med å be om stopp i Oslo for å jakte Pokemon.
Og det kan vi jo alltids gjøre. Har ikke noe annet på kalenderen på fredag.
Vi kommer altså nordfra. Er det greiest å parkere på Oslo City sin parkering? Jeg vil ikke krongle meg gjennom Oslo. Parkeringa på Oslo City ser grei ut hva kjøring angår fra E18, sånn for forklaringens skyld.
Men jeg er null kjent hva bilkjøring angår, så mulig det er andre lure tips.
Men vi skal altså jakte Pokemon og Oslo sentrum er kanskje den greieste plassen?
Og så er det den videre reisen. Vi bør være i Sandefjord kl.18. Da har vi tid til å kløne oss fram og være på riktig plass kl.19.
Når bør vi da komme oss avgårde fra Oslo?

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 08-08-17 kl 10:34.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no