Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkkenmaskin

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-12, 19:56   #1
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Kjøkkenmaskin

Mine gode flotte brauun kjøkkenmaskin har tatt kvelden og jeg trenger forslag til en ny en. Den må kunne elte mere enn 1 kg mel, slik at jeg kan lage stor brød deig. Den vil bli brukt til mye så den må være sterk og tåle masse.

og ikke koste skjorta..

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 21:24   #2
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: kjøkkenmaskin

Jeg er veldig fornøyd med Kenwood`en min. Vet ikke hva slags modell det er, men den kostet rett under 2000 før jul.

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 21:25   #3
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: kjøkkenmaskin

Du burde vurdere Bosch.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 21:42   #4
sophie83
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 21
sophie83 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: kjøkkenmaskin

Jeg har Kenwood, den er solid og sterk og av god kvalitet - ikke så verst i pris heller. Meeen ikke spesielt sexy... :S Drømmer selv om en Kitchenaid, men det blir for dumt å kjøpe det når jeg allerede har kjøkkenmaskin som er superbra... :-) Mamma har hatt sin Kenwood i over 40 (!) år, og den funker fortsatt... Så det blir vel lenge til jeg kan unne meg en Kitchenaid i så fall... :-)

sophie83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 21:45   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Jeg har Kenwood Major Titanium eller hva den heter. Veldig fornøyd med den, men den koster jo egentlig skjorta da. Jeg betalte 6000 for den i påsken, men tror du kan få den en tusing billigere noen steder. Men den er bra altså, veldig bra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 21:08   #6
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Jeg har også Kenwood, den er noen år gammel nå, og ikke den største motoren, men den takler alle typer deiger, store grove brøddeiger, og er fin til baking. Lett å rengjøre.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 21:10   #7
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Kenwood her, veldig fornøgd

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 21:17   #8
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Takk for tips, da skal jeg sjekke ut Kenwood ja. Hvordan er egentlig Kitchen Aid? Må man kjøpe til alt av tilbehør? Oppskrytt?

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 20:26   #9
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Tror ikke den takler store, tunge brøddeiger, men sikkert fin til mindre gjærbakster og kaker. Fin å se på, men skal maskinen stå i et skap kan man like gjerne velge en annen maskin til en billigere penge eller større motor.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no