Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Syns du bøker i stua er pent?
Fint, liker å lese 202 80,80%
Fint, liker ikke å lese 1 0,40%
Stygt, liker å lese 38 15,20%
Stygt, liker ikke å lese 2 0,80%
Annet 7 2,80%
Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-09, 08:44   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Jeg liker å ha bokhylle i stua. Faren min er gift med en dame som i alle år har jobbet i forlag. De har to store vegger dekket av bøker (hvor de har lest de aller fleste). Jeg drømte om en slik vegg som liten.

Vi har flere Billyhyller stående spredt rundt i stua pga planløsningen. Jeg kan vel ikke bestemme om det er fint eller stygt, men det er slik vi vil ha det. Ellers hadde det ikke blitt plass til noe piano.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 08:45   #42
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Fint, liker å lese (men leser alt for lite) *bokhyller fulle av bøker jeg ennå ikke har lest*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 08:50   #43
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Ikke fint. Leser når jeg har overskudd har jeg oppdaget. Og det er ikke altfor ofte! Men jeg har en del bøker.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 09:08   #44
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Et hjem uten bokhyller med bøker i ser tomt og rart ut.

Enig i denne.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 09:09   #45
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Jeg trenger ikke nødvendigvis å ha bøkene i stua, men for meg er det riktig å ha bøker i et hjem. Vi har alle våre i loftstua.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 09:51   #46
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Fint og fint? Man trenger dem jo og da er det greiest at de er på en tilgjengelig plass. Vi har stor stue som brukes til mye forskjellig og som er det eneste rommet der det er naturlig å ha bokhyller. Bøkene nedpakket i kasser og stuet bort i bod/kjeller er helt uaktuelt.

Jeg er glad i å lese og glad i bøkene mine, og jeg syns stua mi er fin til det den trengs for. Så får det ikke hjelpe om jeg ikke har det lekrest og finest.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 09:51   #47
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Jeg synes ikke bøker er spesielt dekorativt. Det ser litt penere ut hvis bøkene har pene bokrygger og er pent innbundet.

Jeg elsker å lese og bøkene mine ser ikke alltid så pene ut. Jeg er glad for at vi har et eget rom (kontor/bibliotek) hvor jeg kan sette bøkene og slipper å ha dem i stua slik vi måtte der vi bodde før.

Jeg har ingen behov for å vise fram at jeg har bøker i hus. Om folk vil se bøkene så vet de hvor de kan finne dem. Det hender en gang i blant at folk vil titte på bøkene og låne og da får de komme inn på det særdeles rotete bibliotek/kontoret.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 09:53   #48
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Hvor i all verden skulle vi hatt bøkene våre om vi av en eller annen underlig grunn ikkke skulle hatt dem i stua? Vi har selvsagt bøker på arbeidsrommet og barnerommet også, men der er det bare plass til fagbøker og barnebøker, og mesteparten av veggplasssen er jo i stua så skjønnlitteraturen osv må stå der. Vi kunne teknisk sett pakket dem i kasser og hatt dem i boden, men hvordan skulle vi da funnet dem når vi ville, eller folk på besøk kunne titte rundt og se en de ville låne?

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 09:55   #49
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Jeg synes det er fint og koselig med bøker i stua. Bruker bøker som pynt i tillegg til at jeg også har bilder og andre pynteting i bokhyllene.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 09:57   #50
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Jeg må forresten innrømme at jeg syns det fint og mest hjemmekoselig med litt rotete bokhyller som man ser er i bruk. Det er ofte litt mer avslappende å være gjest i hus som har tydelige tegn på at noen bor der enn å være på besøk på side 27 i Bonytt liksom.

Også kikker jeg alltid i andres bokhyller.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 10:00   #51
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg må forresten innrømme at jeg syns det fint og mest hjemmekoselig med litt rotete bokhyller som man ser er i bruk. Det er ofte litt mer avslappende å være gjest i hus som har tydelige tegn på at noen bor der enn å være på besøk på side 27 i Bonytt liksom.
Også kikker jeg alltid i andres bokhyller.

Kasia, jeg tror du ville trives hos oss... Kom gjerne innom....

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 10:01   #52
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg må forresten innrømme at jeg syns det fint og mest hjemmekoselig med litt rotete bokhyller som man ser er i bruk.

Da er du hjertelig velkommen hjem til meg!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 10:02   #53
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Jeg har selvfølgelig bøkene mine stående til allmenn beskuelse, og jeg slutter aldri å undre meg over at noen synes slikt er stygt!

Det er sikkert noen som synes min bokhylle ser ut som et tivoli, for jeg har alle mine romaner stående fremme - paperback som hardback. De er dog sirlig systematistert. Alfabetisk. Jeg elsker bokhylla mi - den er spesialbygget. Hadde jeg skullet gjøre noe om igjen, ville jeg kanskje satset på lavere bokhyller for å frigi litt veggplass. Jeg synes det er utrolig lekkert med hvite hyller på ca en meter som går over en hel - gjerne en lang - vegg.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 10:04   #54
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Hva kan vel være vakrere enn en bokhylle full av leste og elskede bøker?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 10:07   #55
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Kasia, jeg tror du ville trives hos oss... Kom gjerne innom....

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Da er du hjertelig velkommen hjem til meg!

Egentlig skrev jeg dette fordi jeg fisket etter invitasjoner hjem til fp'ere med rot i bokhylla.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 10:07   #56
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Vi har selvfølgelig bøker i stua, og kanskje noen av Oslos mest rotete bokhyller. Jeg drømmer om bibliotek, da, og hvis vi flytter til et hus som er stort nok, kan det nok hende at veggene i en kjellerstue eller liknende blir kledd med bokhyller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 10:07   #57
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Hva kan vel være vakrere enn en bokhylle full av leste og elskede bøker?

Sant. Hos meg hersker det uorden i hyllene, rett og slett fordi jeg ofte tar dem ut, kjæler litt med dem, leser litt og setter dem tilbake. Det er imidlertid aldri støv i dem, jeg lar ikke vennene mine støve ned.

Velkommen hjem til meg, Kasia!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 10:38   #58
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Egentlig skrev jeg dette fordi jeg fisket etter invitasjoner hjem til fp'ere med rot i bokhylla.

Consider yourself invited.

Og sånn ellers: Fulle bokhyller er pent (hvis de er noenlunde ryddige) og lunt, rent estetisk sett, og så er det fryktelig hyggelig (uavhengig av ryddighetsgrad) og gir meg følelsen av å være et sted det er verdt å være. Stramt oppstilte bøker i matchende skinninnbinding ser gjerne litt for "utstilling" ut, men hyller der man ser at hver bok er kjøpt inn for å leses (og der man gjerne også kan se at den har blitt grundig lest), ikke for å matche interiøret, det synes jeg er veldig hyggelig. (Nips i bokhyller har jeg ikke sansen for. Særlig ikke nips som står foran bøkene. )

Og selvsagt trenger man ikke å ha bokhyllene akkurat på stuen hvis man har plass til dem andre steder. Men det var jo ikke det det ble spurt om her.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 11:03   #59
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.425
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Jeg har ikke akkurat bökene i hyllen fordi det skal vaere til pynt, men selvsagt har man bokhyller. Om jeg skal si noe om finheten i det, gir det et varmt preg i et ellers minimalistisk hjem, kanskje.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 11:10   #60
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.


Også kikker jeg alltid i andres bokhyller.

Jeg også! Det er omtrent det første jeg gjør når jeg kommer inn i et hjem..

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no