Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-10, 15:17   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Jeg kjøpte en pent brukt Ticket to heaven vinterdress. Helt plettfri og knapt brukt.
Min jente har nå brukt den i noen uker, og i dag oppdager jeg at sømmene på begge ermer har begynt å gå opp!

Slik skal det jo ikke være, så jeg tenkte å klage min nød ett eller annet sted, men hvor?

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 15:18   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Det første som slo meg var at jeg ville kontaktet selger og hørt om de hadde kvittering eller i alle fall navnet på butikken.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 15:21   #3
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Kontaktet nettopp selger. Venter på svar.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 16:31   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Får du ikke svar der, så hadde jeg kontaktet Ticket sentralt.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 16:44   #5
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Får du ikke svar der, så hadde jeg kontaktet Ticket sentralt.

Har du noen kontaktinfo til meg?

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 16:46   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Så lenge du ikke har kjøpt av en forhandler og ikke kan fremvise kvittering så har du vel i utgangspunktet ikke krav på noe som helst. Det økonomiske tapet dekkes som regel i alle fall delvis av forhandler, så de er nok lite interessert i å ta inn varer de ikke har solgt. Men det kan jo tenkes at hovedkontoret kan ta saken?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 17:37   #7
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Jeg tenkte mest på å få den fikset. Dressen er jo like fin den, men når sømmen rakner er det jo litt skummelt.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 18:48   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

mail@ticket2heaven.dk

Dette er mailadressen til hovedkontoret i Danmark.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 20:35   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Jeg tenkte mest på å få den fikset. Dressen er jo like fin den, men når sømmen rakner er det jo litt skummelt.

Ja ok. Det burde de jo kunne ordne for deg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 20:39   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Jeg kjøpte en pent brukt Ticket to heaven vinterdress. Helt plettfri og knapt brukt.
Min jente har nå brukt den i noen uker, og i dag oppdager jeg at sømmene på begge ermer har begynt å gå opp!

Slik skal det jo ikke være, så jeg tenkte å klage min nød ett eller annet sted, men hvor?

Vi sendte vår til et eller annet Ticket-fikse-sted på Lysaker. Vår var kjøpt i Danmark. Jeg skal aldri mer kjøpe Ticket, for vi har utelukkende dårlig erfaring med alle. De har revnet i sømmer på merkelige steder.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 21:41   #11
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Her gikk altså sømmen nederst på ermene, noe som er rart, for sømmen er på oversiden av ermen, ikke under der det kan slites.

Jeg har ikke fått svar fra hun jeg kjøpte av, men avventer litt og sender mail til Ticket i morgen.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:58   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.482
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Ei venninne sin rolige datter fikk hull i sin ticketdress. Hun leverte i butikken og fikk ny uten problem enda den var brukt en hel vintersesong.

Håper det ordner seg! Ville nok sendt mail til Ticket i Danmark, verdt å prøve.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 21:23   #13
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

Selger trodde det var enten CC Vest eller Sandvikasenteret hun hadde kjøpt dressen.

Jeg har mailet til Danmark, men ikke fått svar. Vurderer å dra med meg dressen til nærmeste forhandler og spørre de.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no