Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er jeg en vanskelig kunde?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 14:08   #1
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Ulykkelig

Er jeg en vanskelig kunde?

Var nettopp å klagde på et belte jeg kjøpte på Voice og europe på lørdag.
Beltet kan ikke brukes da det rett og slett sklir fra hverandre. Hadde det på en dag bare. Samme om man bruker det bare løst rundt magen.. det ramler av. Å holde en bukse oppe er HELT umulig.
Det virker rett og slett som om det er feilkonstruert. For stor spenne, evt for lite hold i stoffet. Jeg syntes det var rart og urimelig at jeg ikke skulle kunne bruke dette beltet uten å "mekke" på det selv, så tok det med til butikken for å høre om jeg kunne få et annet evt noe annet. Liker ikke å ha spenner, strikker ol på beltene mine for at de skal henge på.

Men nei. Det kunne de IKKE godkjenne fordi ingen andre hadde klaget før meg Dessuten kunne hun ikke ta det i retur siden det var blitt litt frynsete av å ha blitt brukt og dratt sammen hundre ganger på en dag.

Jeg ble ganske paff egentlig. Hun gadd ikke undersøke om det var noe feil med mitt belte. Bare avslo fordi jeg var det første som klaget. (En annen ting og. Jeg burde nesten fått godkjent reklamasjonen fordi beltet faktisk var synlig slitt etter en dag.)

Jeg er riktig nok en bevisst forbruker etter å ha jobbet i butikk med høyt servicenivå i mange år, men jeg blir litt paff over at de ikke kan godkjenne noe fordi ingen andre sier det samme.
Damen i butikken mente også at jeg kunne feste beltet med en spenne så det ikke skled og at figur kunne ha med at det ikke ville sitte.
Jeg lurte på om ikke hun kunne forklare det da, men det kunne hun ikke.
Skal man kun kunne bruke det på en spesiell måte med en egnet figur så får de opplyse om det når man kjøper det da.

Jeg blir ganske irritert. Dette blir litt en prinsippsak for meg. Prisen er helt uvesentlig sånn jeg ser det. Jeg har for tiden ganske skrapt økonomi og dermed så er det ikke bare å handle nytt hele tiden. Skulle ha det på til en topp jeg kjøpte samtidig med det utgår altså.

Hva mener dere? Er jeg vanskelig? Burde de godkjent?


Sist redigert av Pastill : 22-02-07 kl 14:16. Årsak: Fikset bildelink
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:10   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Veldig dårlig service. At ingen andre har klaget er et elendig argument.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:13   #3
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Veldig dårlig service. At ingen andre har klaget er et elendig argument.

Jeg syntes også det. Utrolig kjiipt siden jeg har handlet mye der og liker produktene deres. Men det blir ikke noe handling der lenger nå.

Kan avsløre at det kostet 200kr og det vil bety et tap på VELDIG lite for butikken...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:16   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Det var dårlig service, ja. Jeg har såvidt jobbet i klesbutikk sjöl, og syntes det var flaut når noen klagde på produktene (hvilket de dessverre ofte hadde grunn til). Var det butikksjefen du snakket med, tror du? Hvis ikke, ville jeg nesten bedt om å få vedkommende i tale (selv om jeg egentlig hater å gjöre sånne ting). Det blir for dumt å bare avvise klagen på den måten - hun tok det jo åpenbart ikke på alvor engang.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:17   #5
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Dårlig service
Hadde ikke handlet der mer,viss de ikke ordner opp.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:20   #6
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.089
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Ville kontaktet hovedkontoret og forklart situasjonen, jeg.
De er tjent med god kundebehandling (noe dette definitivt ikke var) og det koster dem ingenting å erstatte beltet.
Lykke til !

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:22   #7
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Dette er dårlig service, om beltet ser slitt ut etter en eneste dag så er det klagegrunn i seg selv. Tenk hvordan det vil se ut etter en måned??

Om beltet ikke passer til alle figurer så må det opplyses ved kjøp.

Stå på

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:27   #8
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Ville kontaktet hovedkontoret og forklart situasjonen, jeg.
De er tjent med god kundebehandling (noe dette definitivt ikke var) og det koster dem ingenting å erstatte beltet.
Lykke til !

Som erfaren reklamasjonsbehandler og med noen kurs i markedsføring så stusser jeg også VELDIG på at de ikke er klar over at det koster de mye mindre i kroner enn det det gjør i dårlig reklame. Misfornøyde kunder sladrer mye. Se på meg

Men det er vel sånn de vil drive butikk da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:31   #9
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.467
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Ring hovedkontoret til Voice of Europe og forklar rolig og saklig uten sint og skingrende stemme hva som har skjedd. Angi klokkeslett og adresse for den butikken du handlet i og da du klaget. Spør om det er slik at firmaets retningslinjer har blitt fulgt i denne saken.

Hvis du har vært fornøyd med service etc i butikkjeden før, kan du jo nevne dette, og si at dette er en av grunnene til at du reagerer. Du ble overasket siden du alltid har vært fornøyd med produktene før, nå når det beviselig er en feil med produktet var du sikker på å få gehør for det da du ville klage, og ble derfor svært overrasket da du ble møtt med særdeles tvilsomme argumenter, som f.eks at du var den første som klaget og at figuren din var feil i forhold til beltet (!)

Du kan jo også si rolig og saklig at du har diskutert saken med dine venner som også syns at behandlingen du har fått er urimelig.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:32   #10
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Kunne ikke godkjenne klagen fordi ingen hadde klagd før deg!? Det er det verste jeg har hørt, noen må jo nesten være den første....

Voice og Europe er en kjede, er det ikke? Ta kontakt med hovedkontoret, og sleng på en klage over slett service i samme slengen (skylde på figuren er jo HELT horribelt da!)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:38   #11
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.089
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Handler vel litt om en butikkansatt med litt i overkant stort markeringsbehov. Antageligvis de mest irriterende mennesker som finnes - MÅ bare bruke den lille makten de har, liksom.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:50   #12
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Kan opplyse om at jeg har en ytterst normal figur.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:00   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.820
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Dersom det ikke var butikksjefen du snakket med, ville jeg tatt kontakt med vedkommende for å føre klagen videre.
Dersom det var butikksjefen du pratet med, eller om denne er like urimlig, ville jeg tatt kontakt med hovedkontoret, som flere over meg nevner.

Jeg syns du er blitt utsatt for slett oppførsel og service - og argumentet om at ingen før deg har klagd, holder rett og slett ikke mål...

Litt på sidelinja, men pytt:
Kunde: "Gilde? Jeg har funnet en stor meitemark i koteletten min!"
Gilde: "Hm... det har da ingen gjort før deg - beklager, det kan vi ikke gjøre noe med!"

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:02   #14
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.317
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Dette var dårlig service.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:05   #15
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Dersom det ikke var butikksjefen du snakket med, ville jeg tatt kontakt med vedkommende for å føre klagen videre.
Dersom det var butikksjefen du pratet med, eller om denne er like urimlig, ville jeg tatt kontakt med hovedkontoret, som flere over meg nevner.

Jeg syns du er blitt utsatt for slett oppførsel og service - og argumentet om at ingen før deg har klagd, holder rett og slett ikke mål...

Litt på sidelinja, men pytt:
Kunde: "Gilde? Jeg har funnet en stor meitemark i koteletten min!"
Gilde: "Hm... det har da ingen gjort før deg - beklager, det kan vi ikke gjøre noe med!"


Ja det jeg reagerer på og. Og selv om ingen andre har klaget, så trenger ikke det bety at mitt belte er som det skal heller. Hender ting blir feilprodusert faktisk. Kan hende "skinnet" var tynnere, smalere eller noe sånt, så det ikke ville henge sammen. De burde tatt inn beltet i det minste og prøvd det ut selv. De benekter jo bare at det er noe feil uten å undersøke.

Jeg sa klart og tydelig at jeg ville gå videre med saken og de sa det var greit. Sa ikke noe om at jeg kunne snakke med sjefen.
Jeg var også blid og høflig. I allefall helt til damen sa det ikke var grunn god nok. Så de slo seg ikke vrange fordi jeg var det.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:28   #16
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Dersom det ikke var butikksjefen du snakket med, ville jeg tatt kontakt med vedkommende for å føre klagen videre.
Dersom det var butikksjefen du pratet med, eller om denne er like urimlig, ville jeg tatt kontakt med hovedkontoret, som flere over meg nevner.

Jeg syns du er blitt utsatt for slett oppførsel og service - og argumentet om at ingen før deg har klagd, holder rett og slett ikke mål...

Signerer denne.
Og så dårlig reklame for butikken det er, og det for bare 200 kroner, de kan tape en god del mer på å være vrange i dette tilfellet.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 16:41   #17
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Dette var slett kundeservice og ingen grunn til å finne seg i! Jeg skriver under på anbefalingene om å snakke med butikksjef - evntuelt trekke saken inn for hovedkontoret.

Mest sansynlig så ordner dette seg så fint som bare det etterhvert. Jeg klarer ikke å se et annet utfall.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:37   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.853
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Jeg føler meg som en nikkedukke, men jeg her helt enig med alle de andre. Dårlig service. :nemlig. Ta det med butikksjefen du eller gå evnt. videre.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:52   #19
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.480
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Hvis du er en vanskelig kunde, skal du vaere stolt av det. Staa paa!

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 22:56   #20
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Venter spent på å høre fra de

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no