Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vasinepass Spania - ungdom

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-22, 07:45   #1
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vasinepass Spania - ungdom

Lillebror har vaksine fra slutten av september 21, og registrert sykdom fra begunnelsen av august.

Nå har jeg lest meg frem til at gjennomgått coronasykdom gjelder som "pass" i 6 mnd. Det vil si at han havner utenfor godkjent periode i løpet av oppholdet vårt. Han har altså gyldig pass INN i Spania, men ikke inn i Norge igjen. Jeg har lest om egenerklæringsskjemaet som skal fylles ut, men vil jo ikke lyve... Vurderer nå om han må ta en 3.dose.

Dere som har vært i Spania, hvor strenge er de på dette?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 07:55   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.247
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vasinepass Spania - ungdom

Vi var der i påsken og viste ikke frem koronapasset. Det var påbudt å ha grønt pass da, og det stod folk på kontrollposten, men alle ble vinket igjennom.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 08:11   #3
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vasinepass Spania - ungdom

Jeg lurer på det samme, altså på hvor strengt det er og vil være framover i Spania.

Min yngste (2007) har fått en vaksine og har hatt covid. Siden han bare har én vaksine tenker jeg å la ham ta den andre dosen på drop-in i juni. Tror det er like greit, men må innrømme at jeg tror jo ikke det er nødvendig for ham.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 08:24   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vasinepass Spania - ungdom

Jeg har oppfordra Herremannen og kjæresten (over 18) til å ta dose 3 før de drar til Spania, for da er begge akkurat over 270 dager for dose 2 og 180 dager for gjennomgått sykdom. Best å være på den sikre sida, er livsmottoet mitt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 08:40   #5
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vasinepass Spania - ungdom

Vaksinekontoret i min kommune sa at ungdom under 18 som har en dose + gjennomgått sykdom, ikke får ny dose vaksine. Før de fyller 18. De regnes som beskyttet (i EU, tror jeg) fram til de er 18. Bare usikker på om dette kommer frem i koronasertifikatet, og da er man jo like langt.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 10:24   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vasinepass Spania - ungdom

Er i Spania nå. Måtte ikke registrere innreise lengre så lenge man har koronapass. Det var ingen sjekk på flyplassen, men det kan jo være de tar stikkprøver? Holder det ikke å registrere innreise i SpTH? I SpTH appen min står følgende: If you are travelling to Spain (except for children under the age of 12 and passengers international transit), to pass the health control at the airport of arrival, you must shows one of these documents: your EU Digital COVID Certificate/equivalent or the SpTH QR. The vaccination certificate with complete schedule for children under 18 has no expiry date.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 10:29   #7
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vasinepass Spania - ungdom

Hver gang du går inn i coronapasset så skal ny gyldig til dato genereres, tre mnd fram i tid. Det bør gå an å gå inn på passet nå, sjekke gyldighetsdato og printe ut/ta screenprint av qr-koden og datoen, for å være sikker. Men dersom han er under 18 så skal ikke passet gå ut når han er vaksinert og har registrert sykdom.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 10:30   #8
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vasinepass Spania - ungdom

Her er det nyttig informasjon.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 10:51   #9
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vasinepass Spania - ungdom

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Her er det nyttig informasjon.

Ser ut til å være i overensstemmelse med hva som står på SpTH, så da bør alt være i orden

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no