Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har vi mellom platetopp og overskap?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-12, 11:26   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har vi mellom platetopp og overskap?

Dere som har IKEA-plater. Har dere festet dem med lister eller lim?
Jeg kunne tenkt meg å feste med lister slik at det er mulig å bytte ut på en enkel måte, men jeg aner ikke om det sitter godt nok?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 11:30   #22
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har vi mellom platetopp og overskap?

Jeg brukte lim og det sitter som bare juling. Var innom en byggforretning å kjøpte Lim som var fabelaktig til dette formålet. Platene hang på plass med en gang, uten å sige, men Limet tørket ikke med en gang så det var lett å rette opp der beg trøblet litt.

Tenkte ikke på mulighet til å bruke lister. Det hadde sikkert blitt et himla styr siden de skulle festes på flis. Jeg har dessuten tenkt å ha silikon i den tynne lille sprekken som blir mellom platene. Jeg fikk ikke til å legge de så tett at det ikke ble noen glippe.

Libra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 11:53   #23
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har vi mellom platetopp og overskap?

Jeg så noe stilig på nett før sommeren, men finner det selvfølgelig ikke igjen nå.

Uansett; Noen hadde tatt tynne finerplater der de hadde lagt på tapet og satt glass utenpå der igjen. Det fungerte også med tekstiler og kunne byttes ut ved behov. Så veldig enkelt ut og var veldig fint!

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 23:09   #24
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har vi mellom platetopp og overskap?

Vi har festet dem med lister. Var ikke noe problem det.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 00:17   #25
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har vi mellom platetopp og overskap?

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Vi har festet dem med lister. Var ikke noe problem det.



Hva har dere bak? Altså, hva er listene festet til?

Libra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:30   #26
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hva har vi mellom platetopp og overskap?

Vi har herdet glass.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 00:30   #27
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har vi mellom platetopp og overskap?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.



Hva har dere bak? Altså, hva er listene festet til?

Tapetvegg.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no