Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Erfaring med Nespresso Maestria?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-14, 10:58   #1
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Erfaring med Nespresso Maestria?

Vår gamle Nespresso-maskin synger på siste verset (den lekker) og vi vurderer å erstatte den med denne modellen:



Noen som har erfaring med melkefunksjonen på denne? Denne steamer vel melka? Fungerer det bra? I dag har en variant med melkeskummeren på siden av selve kaffemaskinen (Nespresso Citiz & milk). Vi har vært veldig godt fornøyd med den vi har i dag, men det er fristende med en ny modell og jeg liker utseende på Nespresso Maestria

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-14, 12:03   #2
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Erfaring med Nespresso Maestria?

Har ingen råd, men vurderer akkurat det samme selv siden vår gamle også truer med å gi seg. Jeg er litt usikker på om jeg "gidder" manuell steaming av melka, siden jeg nå bare kan trykke på en knapp. Men det er jo en vanesak, og maskinen er lekker!

(Jeg var forreste rundt og kikket for en måneds-tid siden, og da var den ganske mye billigere på el-kjøp enn de andre kjedene, men vet ikke om det gjelder fortsatt.)

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-14, 12:37   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Nespresso Maestria?

Vi har en annen type Nespresso med melkebeholderen foran og den er helt topp. Veldig fornøyd.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no