Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vårt nye hus!!!!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 09:52   #21
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Skal ikkeha de gule gardinene, vet ikke helt, men tenkte kanskje ku trepersienner???

Hva er ku trepersienner? Noe nytt på interiørfronten?

Ellers ville jeg tenkt meg om mange ganger før jeg malte muren. Malt murstein er dødt og kjedelig. Har en hel murvegg i stuen min selv - nesten alle naboene har malt sin hvit, og jeg er så glad for at ingen har gjort det her. Nå er min vegg i gul mur, da, det er jo litt mer nøytralt, men likevel.

Lykke til med oppussing! Jeg holdt på i sommer og tidlig i høst, og da jeg var ferdig ble alt maletøyet seremonielt kastet. Har bestemt meg for at jeg ikke kommer til å trenge det på maaaange år. Men så blir det fint når man er ferdig!

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:53   #22
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Jeg må si det var noen eh uvanlige kombinasjoner på innredningen og møblene. Ikke helt Angeliquesk.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:53   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Jeg har blitt overbevist og kjøkkenet blir hvitt

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:54   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har blitt overbevist og kjøkkenet blir hvitt

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:56   #25
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har blitt overbevist og kjøkkenet blir hvitt

Jeg vil også si at jeg ble nå!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:57   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg må si det var noen eh uvanlige kombinasjoner på innredningen og møblene. Ikke helt Angeliquesk.

Ikke mine ting og tang heldigvis
Vi syntes det var noe pussig vi også da vi var på visningen der, absolutt ikke vår stil og smak
Tidligere eiere digger gamle ting , og det sto plassert i hytt og gevær

Jeg liker rette hjørner og kanter på møbler, ikke buer og slikt, og hvitt og hvitt og hvitt.

Toalettet i entreen og entreen er bonderødt med svææære blomsterborder.
I tillegg har damen klippet ut blomster fra borden og limt på skap og speil
STYGT

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:58   #27
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.



Toalettet i entreen og entreen er bonderødt med svææære blomsterborder.
I tillegg har damen klippet ut blomster fra borden og limt på skap og speil
STYGT

Ser det for meg!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:58   #28
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hva er ku trepersienner? Noe nytt på interiørfronten?

Ellers ville jeg tenkt meg om mange ganger før jeg malte muren. Malt murstein er dødt og kjedelig. Har en hel murvegg i stuen min selv - nesten alle naboene har malt sin hvit, og jeg er så glad for at ingen har gjort det her. Nå er min vegg i gul mur, da, det er jo litt mer nøytralt, men likevel.

Lykke til med oppussing! Jeg holdt på i sommer og tidlig i høst, og da jeg var ferdig ble alt maletøyet seremonielt kastet. Har bestemt meg for at jeg ikke kommer til å trenge det på maaaange år. Men så blir det fint når man er ferdig!

Sneket med seg en skrivefeil der allium
Vanlige trepersienner tenkte jeg
Hadd den ennå vært gul, men syntes den røde er så mørk
Og jeg er virkelig fan av hvite vegger

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:00   #29
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Trepersienner med kumønster. Det kunne virkelig vært noe.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:04   #30
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Sneket med seg en skrivefeil der allium
Vanlige trepersienner tenkte jeg
Hadd den ennå vært gul, men syntes den røde er så mørk
Og jeg er virkelig fan av hvite vegger

Tenkte nok det, ja

Jeg er helt enig angående hvite vegger. Spesielt fordi jeg ikke kan fordra å male, og hvitt blir jeg ikke så fort lei av. Kan kombineres med alt.

Før hadde jeg blå stue, og rosa gang og kjøkken. Nå er alt hvit narciss og lys toscana.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:05   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Oi! Her har du virkelig mulighet til å leke deg med farge!!! Blir rent misunnelig, jeg!!! (Er i grunnen VELDIG misunnelig!!)

Det badet blir Ine's bad mer eller mindre
Hun har vært på Ikeaog handlet inn stæsj i dydyp lilla og jeg tror det blir riktig så lekkert

Er forresten et stor rom til i denne etasjen (under.etg)
Det er stor og deilig og skal være kombinert soverom til hun på 17 som bor på internat, og kjellerstue for gutten min på 12 og Oliver

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:05   #32
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Jeg synes ikke kjøkkenet var så gærnt. Jeg tror absolutt det er de gule flisene og de gule gardinene som gjør det "verre", på en måte.
Med mørke steinfliser, så hadde det blitt et helt annet kjøkken.

Siden kjøkkenet er helt nytt, og "bare ikea", så hadde jeg heller prøvd å leve med det en stund, og kanskje bytte ut hele greia om et par år. Ville altså heller lagt pengene i nytt kjøkken, enn å bruke penger på å lakke det som er.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:07   #33
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Trepersienner med kumønster. Det kunne virkelig vært noe.

HERLIG

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:08   #34
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ser det for meg!!

Det er rett og slett UGLYBUGLY

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:10   #35
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det badet blir Ine's bad mer eller mindre
Hun har vært på Ikeaog handlet inn stæsj i dydyp lilla og jeg tror det blir riktig så lekkert

Er forresten et stor rom til i denne etasjen (under.etg)
Det er stor og deilig og skal være kombinert soverom til hun på 17 som bor på internat, og kjellerstue for gutten min på 12 og Oliver

Ny skapfront, ny dusj og Ines dyplilla stæsj.. Det blir jo bare lekkert!!!

Hele huset blir bare lekkert!!! Dette blir spennende å følge med videre på!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:19   #36
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Skal legge inn nye skrytebilder når vi blir ferdig

Skal male og legge parkett på rommene til guttene også
Deres rom ligger i overetg. på samme plan som vårt

Storebror på 12 fikk i vinter ADHD og dysleksi diagnoser, og det er pga han, mobbing og ingen venner at vi flytter
Komme i nytt miljø
Samtidig er vi veldig bevisste på å gjøre rommet hans til en rolig oase hvor han kan sitte i ro og konsentrere seg om lekser feks
Derfor får han også disponere kjellerstuen.
Hun på 17 bor på intternat og har egen hest med seg dit, og er derfor sjelden hjemme og overnatter.Livet hennes er HEST ,HEST og atter HEST

Avsporing, men jeg fikk telefon fra sosialfaglig lærer på storebrors skole her om dagen med spørsmål om han ville være med i en aktivitets/vintergruppe Røde Kors i nedre Eiker har
Der går depå ski,arrangerer alloweenfest og masse annet gøy
Siden han ikke har venner sa vi selvsagt ja, og forsamlingshuset til Røde Kors ligger 5 min.gange fra nye huset (hvis det er så langt)

Dette tror jeg kan bli meget bra, og jeg gleder meg så til dette på alle måter, ikke minst for at storebror skal få fine dager

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:20   #37
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har blitt overbevist og kjøkkenet blir hvitt

Bra. Jeg skulle til å skrive noe om det på en diskret og innpakket måte.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:21   #38
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Skal legge inn nye skrytebilder når vi blir ferdig

Skal male og legge parkett på rommene til guttene også
Deres rom ligger i overetg. på samme plan som vårt

Storebror på 12 fikk i vinter ADHD og dysleksi diagnoser, og det er pga han, mobbing og ingen venner at vi flytter
Komme i nytt miljø
Samtidig er vi veldig bevisste på å gjøre rommet hans til en rolig oase hvor han kan sitte i ro og konsentrere seg om lekser feks
Derfor får han også disponere kjellerstuen.
Hun på 17 bor på intternat og har egen hest med seg dit, og er derfor sjelden hjemme og overnatter.Livet hennes er HEST ,HEST og atter HEST

Avsporing, men jeg fikk telefon fra sosialfaglig lærer på storebrors skole her om dagen med spørsmål om han ville være med i en aktivitets/vintergruppe Røde Kors i nedre Eiker har
Der går depå ski,arrangerer alloweenfest og masse annet gøy
Siden han ikke har venner sa vi selvsagt ja, og forsamlingshuset til Røde Kors ligger 5 min.gange fra nye huset (hvis det er så langt)

Dette tror jeg kan bli meget bra, og jeg gleder meg så til dette på alle måter, ikke minst for at storebror skal få fine dager

Så flott for sønnen din!! Og en herlig avsporing!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:22   #39
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Bra. Jeg skulle til å skrive noe om det på en diskret og innpakket måte.

Du? Diskret og innpakket? Neppe!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:23   #40
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Jeg MÅ bare foreslå helt mørke trebenkeplater. Tror kjøkkenet hadde blitt mye varmere. (mest fordi jeg ønsker meg det selv)

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no