Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-08, 20:40   #1
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Hva heter den "tapen" som jeg prøver å peke på her på bildet?



Jeg søkte på "deco-tape" men da fikk jeg bare opp sånn tape med feks hjerter, Hello Kitty og sånn på hvit bakgrunn eller lignende. Noen som vet hva det er?

*bill.mrk. Desperat*

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:12   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Jeg vet hva det er... Vent litt så skal jeg se hva det heter igjen....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:17   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Klistremerker?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:18   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Border?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:18   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Ja det er jo klistremerker. Men ett av merkene heter i allefall Peeloff. Finnes i mange motiver.
http://www.paperworkscardcraft.co.uk...d_Corners.html

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:28   #6
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Takk!

Jeg har lett på alle hobbybutikkene her i byen, og fant ikke noen, annet enn noen hvite på rull, som såg ut som blonder.

Men jeg kikket ikke blandt ark, så mere etter ruller... Ingen skjønte helt hva jeg mente heller, hverken på Panduro eller en annen butikk. Kanskje jeg skal ta med en sånn liten "bok" og vise fram hehe.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:31   #7
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Er ikke sånn rub-on da?

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:32   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Jeg har kjøpt sånne på panduro i sentrum. De henger på enden av hyllene mener jeg. Det er ark.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:36   #9
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Opprinnelig lagt inn av Tusta, her.

Er ikke sånn rub-on da?

De er ikke sånn som skal "gnukkes" på, de er jo liksom litt opphevet fra papiret, om du skjønner.

Får gå på Panduro i morgen. Jeg har så sær hobby, men heldigvis tror alle jeg scrapper

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:44   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Panduro pleier alltid og ha det, og som regel har bokhandlere det også. Jeg kan gi deg et par linker til noen nettsteder hvis det er aktuelt.

Hva slags sær hobby har du da? Lager kort?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:50   #11
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Jeg tar gjerne imot linker, men skal også sjekke Panduro i morgen!

Nei, jeg lager slike små bøker som du ser på bildet. Så skriver man adressen sin i de, og sender dem videre. Og så skriver neste sin adresse i, og sender dem videre. Og sånn fortsetter de, til de er fulle, og forhåpentligvis kommer tilbake til eieren. Gjerne i kombinasjon med brevskriving.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:56   #12
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

De er ikke sånn som skal "gnukkes" på, de er jo liksom litt opphevet fra papiret, om du skjønner.

Får gå på Panduro i morgen. Jeg har så sær hobby, men heldigvis tror alle jeg scrapper

Aha... Nei, da har jeg ingen forslag. Håper du finner det.

Artig hobby da!

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 22:07   #13
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Opprinnelig lagt inn av Tusta, her.

Aha... Nei, da har jeg ingen forslag. Håper du finner det.

Artig hobby da!

Ja, det er kjempegøy. Holdt på med det i ungdommen, men hadde "noen år" barselpermisjon, om man kan si det slik hehe.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 23:49   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden heter dette? Scrappehjelp ønskes

Har du sett på www.papirgleder.no ?
De har for øvrig butikk på Straume på Sotra, vis-a-vis bussterminalen. (Rett over Jysk, dog med inngang fra baksiden.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no