Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd III

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-14, 17:18   #841
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (12,6 KB, 13 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 17:18   #842
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Pute

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (19,5 KB, 3 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 19:37   #843
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Vi pusser opp kjøkken og jeg fornyer litt av innholdet i kjøkkenskapene



Denne (i lyseblått) fikk jeg i julegave



Og denne (men den skal slippe å bli plasser i et kjøkkenskap)

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 00:24   #844
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

En sånn

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (128,4 KB, 5 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 00:25   #845
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

3 sånne i forskjellige størrelser. De skal i gangen, stolen skal ikke det...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (51,4 KB, 5 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 21:43   #846
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Design Forum nær jobben min har opphørssalg og jeg stakk innom i går for å se om det var noe å raske med seg til en grei pris. Gleden var stor da jeg fant dette stoffet til halv pris. Jeg har sett etter det lenge og nå skal det spennes opp på ramme og pryde veggen:



Sånn kan det bli, bare at vårt ikke skal henge over sofaen, men på veggen i trappen:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 22:07   #847
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Design Forum nær jobben min har opphørssalg og jeg stakk innom i går for å se om det var noe å raske med seg til en grei pris. Gleden var stor da jeg fant dette stoffet til halv pris. Jeg har sett etter det lenge og nå skal det spennes opp på ramme og pryde veggen:



Sånn kan det bli, bare at vårt ikke skal henge over sofaen, men på veggen i trappen:

akkurat det stoffet sikler jeg på og. Heldiggris!!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 20:30   #848
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Det var flere fag igjen. Tror det i alle fall var et fag igjen på rullen.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 21:59   #849
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Det var flere fag igjen. Tror det i alle fall var et fag igjen på rullen.

Hvor jobbet du?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 23:16   #850
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Det var på Design Forum i krysset Universitetsgaten/Kristian Augusts gt i Oslo. Rett ved Nationalgalleriet. Full pris var rundt 330,- meteren men det var halv pris på det. Hele motivet er rundt 240 cm høyt.
.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 22:02   #851
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

I dag ble denne lampen med meg hjem. 1,90 høy og kjempefin

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 10:52   #852
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Vi pusser opp kjøkken og jeg fornyer litt av innholdet i kjøkkenskapene



Denne (i lyseblått) fikk jeg i julegave



Og denne (men den skal slippe å bli plasser i et kjøkkenskap)

Hvor er nederste fuglen kjøpt?

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 11:56   #853
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Og så fikk jeg samtidig lagt min elsk på disse hvite treene, så nå har jeg alle. Jeg som ikke skulle ha sånne grønne, for de var ikke noe fine.

Hvilke lys er det som går i disse trærne? Vanlig tykkelse eller de tynne lysene (som det er nesten kul umulig å få tak i)?

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 14:20   #854
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Det er sånne tynne, men det har jeg kjøpt tre forskjelige steder i vinter. (men enig i at det er litt dumt.) De finnes hos gullsmeder som fører Georg Jensen, og de finnes hos Løiten Lys.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-14, 20:02   #855
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Vet ikke om det går som interiør eller hage, men mannen min var like gal som meg i dag (etter å ha lagt nyyydelig komposittplank på verandaen):

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-14, 16:52   #856
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Jeg har bestilt meg nytt spisebord.

balder.jpg

Bordet kan bli hele 320 cm, og jeg skal (på sikt) bygge sittebenk av kjøkkenmoduler og kombinere det med farmors hvitmalte pinnestoler. Jeg har alt i hodet. Det blir så fiiiint!

  Svar med sitat
Gammel 03-05-14, 17:42   #857
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Kanonfint Pida!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-14, 19:16   #858
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Jeg har kjøpt to av disse.
Muuto Mhy



Og nytt spisebord. Skovby SM11



__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 23:58   #859
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Ny lampe. Hånda fikk jeg av 7-åringen, den valgte hun helt selv.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (396,2 KB, 69 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 23:41   #860
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no