Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-23, 17:11   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Ser på Ikea, men fargene er så kjedelige….

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:13   #22
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Jeg ser for meg en noe eklektisk leilighet med tregulv, høye vinduer, mengder med bøker, stor, dyp sofa i cordfløyel, små rare skatter fra ulike reiser og en grå papegøye. Og teppet ditt. Trivsel!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:16   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Nei, det likte jeg ikke. Og på bilde nr 2 så ser man strukturen og det gjorde ikke saken noe bedre synes jeg

Hva med:


Kave Home Maie

Linie Design Arguto

Chess


Prøvde egentlig å finne mitt Linie Design Romina teppe som er en skikkelig fargeklatt og jeg elsker, elsker, elsker det, men det lages dessverre ikke lengre.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:20   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg ser for meg en noe eklektisk leilighet med tregulv, høye vinduer, mengder med bøker, stor, dyp sofa i cordfløyel, små rare skatter fra ulike reiser og en grå papegøye. Og teppet ditt. Trivsel!

Ja, jeg ser den! Synes ikke dette teppet er shabby chic.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:23   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nei, det likte jeg ikke. Og på bilde nr 2 så ser man strukturen og det gjorde ikke saken noe bedre synes jeg

Hva med:


Kave Home Maie

Linie Design Arguto

Chess


Prøvde egentlig å finne mitt Linie Design Romina teppe som er en skikkelig fargeklatt og jeg elsker, elsker, elsker det, men det lages dessverre ikke lengre.


Takk! Likte egentlig alle, på hvert sitt vis. Chess hadde vært flott med litt lysere nyanser. Det fra Verket interiør var kjempegint i den første fargen. Virkelig. Men det er nok for dyrt. Vi trenger et stort teppe.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:25   #26
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Eg skjønte det liksom ikkje heilt. Det var liksom eit teppe i identitetskrise.

Dette. Ser ut som et gammelt teppe som har hengt ute i sola i fire år. Jeg ville i så fall gått på gjenvinningsstasjonen og funnet ett noen har kastet
Litt som jeans med ferdige hull.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:26   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:27   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk! Likte egentlig alle, på hvert sitt vis. Chess hadde vært flott med litt lysere nyanser. Det fra Verket interiør var kjempegint i den første fargen. Virkelig. Men det er nok for dyrt. Vi trenger et stort teppe.

Ja, blir fort dyrt. Denne nettsiden hadde endel fine tepper og flere fargeklatter enn normalt. Kjenner ikke til de altså, men så i FAQ at de holder til i Sør-Sverige.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:31   #29
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

IKEA brønden

IKEA, ligner nesten på det første ditt, men mye finere

IKEA, dette kunne jeg gjerne hatt hjemme men er jo en helt annen stil enn det meste annet i tråden her.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:38   #30
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Jeg synes ikke teppet vist i HI var noe fint. Jeg liker ikke slik mønster i utgangspunktet , så det hadde ikke hjulpet med skarpere farger.

Vi har dette fra IKEA og jeg elsker det. https://www.ikea.com/no/no/p/elljuss...aget-60541477/

Vårt har ikke så mange av de brede mørke fargene, mer av de friske litt lysere.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:39   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nei, det likte jeg ikke. Og på bilde nr 2 så ser man strukturen og det gjorde ikke saken noe bedre synes jeg

Jeg hadde ikke sett noe mer enn det første bildet, men enig etter å ha sett bilde nummer to - ikke fint.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:42   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, blir fort dyrt. Denne nettsiden hadde endel fine tepper og flere fargeklatter enn normalt. Kjenner ikke til de altså, men så i FAQ at de holder til i Sør-Sverige.

Det kommer derfra, det jeg linket til i hovedinnlegget. Men det er nok mye syntet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:43   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Hmm. De Ikea-teppene var ikke helt meg…

Jeg vil ha noe med farger, men dempet, og gjerne organiske mønstre. Og gjerne i korall, krem, blåtoner, beigetoner, kanskje dempede gul- og oransjetoner.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:44   #34
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

jeg synes ikke det var pent, det ser litt for slitt ut for meg

Jeg har et litt tilsvarende teppe, faktisk, i entreen fra Rugvista. Samme spesifikasjoner/tykkelse. Det er veldig tynt, og framstår også litt hardt og kan oppleves som litt «kunstig» og flimsete, altså du både merker og ser på det at det er lagd av noe polyester-ish.

I entreen vår gjør det ingenting, det tåler en god støyt og fargen er riktig Men jeg hadde blitt skuffet skulle jeg hatt det under sofa eller spisebord.

Når det er sagt har vi :teller etter: 4 andre persiske tepper fra rugvista/carpetvista som jeg er veldig godt fornøyd med, men da i ull - som blir dyrere. Veldig fornøyd med dem, superrask levering.

Bohus har ofte tilbud på tepper, forresten!


Sist redigert av m^2 : 16-12-23 kl 17:50.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:58   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Dette likte jeg!

https://www.nordicnest.no/merkevarer...antId=41238-03

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 17:59   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Og dette likte jeg kanskje enda bedre, blir lykkelig av fargene!

https://www.nordicnest.no/merkevarer...antId=46377-03

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 18:15   #37
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Jeg har kjøpt stueteppe her. https://marokkanske-tepper.no/?fbcli...yFmGkqXTEQPbFE
De har veldig bra utvalg - jeg elsker mitt i nydelige rosa og dempede toner.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 18:16   #38
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Jeg er på ditt lag. Liker veldig godt slike tepper som ser vintage/“slitt” ut. MEN: man MÅ se dem i RL for det blir veldig fort «feil». Husker Tone Kroken viste frem et par sånne for noen år siden. De var nok i en annen prisklasse. Kanskje har det noe å si. Men det var liksom utvaskede persiske tepper ala de du lenket til men “finere”. Brukt i et ellers moderne interiør, var det superkult.


Sist redigert av liefje : 16-12-23 kl 18:22.
liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 18:18   #39
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Se på teppene til www.cosa.no, kanskje dere finner noe begge liker.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-23, 18:19   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Den ferskenfargen/laksefargen der blir jeg kjempeglad av. Særlog i kombo med gult. Skullr gjerne sett flere sånne.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no