Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Spin off: Hvilken datadingseboms skal jeg kjøpe til 4-åringen min?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 09:46   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spin off: Hvilken datadingseboms skal jeg kjøpe til 4-åringen min?

Jeg er helt ute. Jeg har ikke spilt dataspill siden Civilization var DOS-basert. OK, da, ett og annet Kings Quest etter det. Men vi har altså ikke hverken X-box, Nintendo, Playstation eller noe lignende i hus. Og ikke aner jeg hva som er hva, heller.

Sneipen er en aktiv fyr. Jeg er ikke redd for å introdusere litt mer stillesittende aktiviteter til ham, for å si det sånn. Så langt har han kun forsøkt et Josefinespill, og han synes det er morsomt, men litt vanskelig kun med touch pad. Derfor lurte jeg på om han skulle fått noe annet til 4-årsdagen sin.

Helst kunne jeg tenkt meg noe håndholdt, både fordi jeg ikke har lyst på mer stæsj i stuen og fordi "mer ro på kafé" hadde vært en fin tilleggsgave til mamma. Finnes det noe som funker? Og jeg må ha veldig tydelig beskrivelse her.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no