Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Skal du ha ferie i vinterferien i år?
Jobber ikke/studerer så trenger ikke å ta ferie 12 5,97%
Ja, en dag 14 6,97%
Ja, to dager 28 13,93%
Ja, tre dager 20 9,95%
Ja, fire dager 5 2,49%
Ja, fem dager 42 20,90%
Nei, men har ikke barn på barne- og/eller ungdomsskolen 12 5,97%
Nei, jeg har barn på barne- og/eller ungdomsskolen 62 30,85%
Kvikklunsj 6 2,99%
Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-15, 18:45   #21
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Du har glemt et anternativ, ja 6 dager
Har fri fra lørdag til fredag . har arbeidslørdag lørdag som kommer og har fri hele uka.. (vår vinterferie begynner neste fredag kl 14)
Andre vinterferien jeg har fri siden ungene begynnte på skolen(turbo da hehe)
Skal til Spania, på besøk til min mamma og pappa. :happy: Drar neste lørdag og skal være til lørdag
verken "ole dole eller doffen" der. Nå er jeg fan steike (sorri språket) lei av Vind,regn,vind,snø,regn,vind,vind, og snø grr
I går kveld var det 0 grader og i mårrest var det -10 :vær syk:
og jeg er finnmarking

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 18:45   #22
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Egentlig ikke, for jeg skal på jobben. Men snilleste lærer-mammaen min har tatt med seg ungene hjem til seg, og de skal være der hele uka! Så da blir det nesten ferie på meg også, med mye jobbing og lite ansvar på hjemmefronten. Deilig! Skolen har planleggingsdag mandag etter vinterferien, så mulig jeg tar en fridag da.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 18:46   #23
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Nei, det har jeg aldri hatt. I barnehagealder var jeg student (men tror ikke det var forelesningsfri i vinterferien?). Jeg var så heldig at jeg kunne sende barnet til besteforeldre både i vinterferie og høstferie hele barneskoletiden.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 18:53   #24
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Det oppleves som om vi er i et stort mindretall som ikke er på fjellet denne uken, men det er vel misunnelsen som tolker omgivelsene. Jeg har fri, men hytta er ni timers kjøring. Frister ikke med tre som ikke er selvstendige på ski. Mannen kan ikke ta fri. Mulig han kan avspasere fredag, da blir det kun dagstur.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:02   #25
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Nei, har barnehagebarn. Så tar fri senere i måneden istedet.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:02   #26
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Ja, tar fri hele vinterferieuka (som er siste uka i februar her.)

Vi skal reise til leiligheten vår på Kreta.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:08   #27
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Nei.
Har turnusfri til og med tirsdag, men det ville jeg hatt uansett hvilken uke det hadde vært. Og avkommet reiser på hyttetur med bestefar.
I fjor hadde jeg ferie, da reiste vi til GC.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:11   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Nei, ingen ferie på oss i år. Vi har hatt vinterferie en gang siden vi fikk barn og det var bare fordi det var så sein påske at vi fryktet for skiforholdene.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:11   #29
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Ja. Barn i småskolen og i bhg. Eldste skal på fjellet med mine foreldre. Vi andre skal være igjen i byen. Vi er midt i flytting så vi voksne skal bruke ferien på å rydde boligen vi skal selge og yngste skal være litt i bhg.

Skulle ønske jeg kunne brukt ferien på fjellet i stedet, men får vel muligheten senere.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:13   #30
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Du har glemt et anternativ, ja 6 dager
Har fri fra lørdag til fredag . har arbeidslørdag lørdag som kommer og har fri hele uka.. (vår vinterferie begynner neste fredag kl 14)
Andre vinterferien jeg har fri siden ungene begynnte på skolen(turbo da hehe)
Skal til Spania, på besøk til min mamma og pappa. :happy: Drar neste lørdag og skal være til lørdag
verken "ole dole eller doffen" der. Nå er jeg fan steike (sorri språket) lei av Vind,regn,vind,snø,regn,vind,vind, og snø grr
I går kveld var det 0 grader og i mårrest var det -10 :vær syk:
og jeg er finnmarking

Jeg har forsåvidt også fri 6 arbeidsdager, men selve vinterferien er jo på 5 arbeidsdager.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:14   #31
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Nå har jeg jo begynt i ny elevassistent jobb sa da ble det plutselig vinterferie her og

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:16   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Ja, har tatt 3 feriedager, hvorav 2 var spart fra i fjor.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:25   #33
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har forsåvidt også fri 6 arbeidsdager, men selve vinterferien er jo på 5 arbeidsdager.

Joda sant nok

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:27   #34
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Jeg avspaserer to dager sånn at jeg og junior kan finne på noe og sånn at han får litt fri.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:34   #35
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Ja, i år tar jeg fri/avspaserer hele uka. Blir nok allikevel noe jobbing. Har en del å forberede til uka etter. Vi er på hytta på fjellet. Mannen drar hjem i morgen for å jobb. Han tar fri fredag. Vi har barn i barneskole.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:57   #36
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Kort dag torsdag og tar med ungene, begge søsterene mine og nevøer til fjellet. Brettspill, te og godis.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 19:59   #37
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Vi skal jobbe mandag og ta fri resten av uka. Reiser til London med alle barna tirsdag morgen og blir til søndag kveld.

Pleier vanligvis bare ta fri en eller til nød to dager i vinterferien, men i år blir det skikkelig ferie. Jeg er selvstendig næringsdrivende og kan sånn sett bestemme selv om jeg tar fri eller ei, men må selvsagt passe på at noen andre er på jobb mens jeg er borte og jeg har 0 i inntekt når jeg ikke jobber.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 20:02   #38
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Vanlig jobbeuke for meg, men jobber ikke fullt nå på dagtid, så da er det vanlige litt kortere dager og fri på fredag. Har en jobb til på kveldstid som jeg styrer selv, så bare en kveld jobbing i vinterferien. På en vanlig uke kan det være 3-4 kvelder. Men vi reiser ingen steder og minsten er noen dager på sfo i starten av uka, også får besøk av besteforeldre midt i uka som er hos oss resten av uka. Vinterferien faller bestandig sammen med bursdagsfeiring for en av ungene, så det passer jo egentlig bra. Godt planlagt, for til bursdager får vi bestandig besøk langveisfra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 20:11   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Jepsipepsi!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 20:24   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Ja, men kun en dag. Har barn i småskolen. Yngste skal i alle fall noe på SFO (karneval og tur) og noe til besteforeldre hvis de blir friske av influensa.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no