Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Skal du ha ferie i vinterferien i år?
Jobber ikke/studerer så trenger ikke å ta ferie 12 5,97%
Ja, en dag 14 6,97%
Ja, to dager 28 13,93%
Ja, tre dager 20 9,95%
Ja, fire dager 5 2,49%
Ja, fem dager 42 20,90%
Nei, men har ikke barn på barne- og/eller ungdomsskolen 12 5,97%
Nei, jeg har barn på barne- og/eller ungdomsskolen 62 30,85%
Kvikklunsj 6 2,99%
Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-15, 21:33   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Jeg skal ikke bruke feriedager nå. Sparer dem til påske/sommer/jul.
Har barn i småskolen.

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 14-02-15 kl 21:57.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 21:36   #42
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Nope, og har ingen barn som har vinterferie som "krever" at man tar fri.

I årene med små barn hadde jeg enten jobber der jeg ikke kunne ta ferie da eller studerte på høyskole, så konseptet vinterferie har aldri vært i vår familie.
Ungene var enten i barnehage eller hos snille familiemedlemmer/venner da.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 21:42   #43
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Nei. Vi voksne jobber, barnehagebarna er i barnehagen og skolebarnet er outsourcet til besteforeldre.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 21:43   #44
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Jeg har en ekstra ferieuke i den nye jobben, så vi skal til fjells. Jeg har vært syk i tre uker, så jeg skal bruke denne uken til å bli helt frisk, stå på ski, se om jeg can lure Candy til en kaffedate, sitte foran peisen, drikke cava og jobbe litt innimellom.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 21:51   #45
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Mannen min tar to-tre dager fri. Antagelig avspasering, men han har seks ferieuker, så det er alltid noen dager til overs.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 21:58   #46
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Skal jobbe kveldsskift (15-00), så får dagene hjemme med barna

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 22:01   #47
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Ja. Jeg avspaserer, mannen bruker to feriedager og avspaserer tre.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 22:04   #48
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Fant utrolig billige flybilletter til tid mamma og slekta bor i september, så benyttet sjansen siden jeg ikke har vært der siden i sommer. Det er første gangen jeg tar vinterferie siden jeg selv gikk på videregående for 20 år siden.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 22:09   #49
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Ja, 4 dager.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 22:26   #50
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Avspaserer i ferien (lærer), men har likevel noe retting.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 22:27   #51
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Eg har fri to dagar i år.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 22:33   #52
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Ja, jeg skal ha fri. Jeg må jobbe noe også, men den tiden styrer jeg selv. Jeg er lærer og jeg avspaserer.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 22:36   #53
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Jeg har en i bhg og en førsteklassing. Frøsteklassingen har fri hele uka, det har min mor bedt om,han skal være der. JEg skal ha en fridag eller to om jeg får det til, men vi skal ikke noe sted, mannen jobber, jeg skal bare gjøre noe med at huset ser ut som om to ikke akkurat veldig huslige personer, med to ikke akkurat hel ryddige barn, hvor de voksne har jobbet hhv 150% i 6 mnd og 130% i snart to mnd, og så skal ha halve slekta her på bursdagsfeiring om ei uke.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 22:42   #54
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Jeg skal ha fri hele uken, mannen jobber.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 22:43   #55
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Jeg synes vinterferie er litt forvirrende. Nabolaget mitt er omtrent tømt hver vinterferie, men på jobb (og jeg sitter "midt i" to av de store arbeidsplassene her i byen) er det stort sett business as usual, dvs. de fleste er på jobb, men det er en del som tar ei langhelg. Det er to sett med observasjoner som ikke går opp.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 22:44   #56
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Vi skal en uke til Roma.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 23:18   #57
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Jeg tror jeg skal ha 3 dager, men er enda ikke sikker. Det kommer litt an på hvor mange av barna i barnehagen som tar fri.

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Du har glemt et anternativ, ja 6 dager
Har fri fra lørdag til fredag . har arbeidslørdag lørdag som kommer og har fri hele uka.. (vår vinterferie begynner neste fredag kl 14)
Andre vinterferien jeg har fri siden ungene begynnte på skolen(turbo da hehe)
Skal til Spania, på besøk til min mamma og pappa. :happy: Drar neste lørdag og skal være til lørdag
verken "ole dole eller doffen" der. Nå er jeg fan steike (sorri språket) lei av Vind,regn,vind,snø,regn,vind,vind, og snø grr
I går kveld var det 0 grader og i mårrest var det -10 :vær syk:
og jeg er finnmarking

Jeg er sjeldent værsyk, men denne vintere har jeg begynt å bli forferdelig lei av.

Hadde det mer eller mindre is og snøfritt i oppkjørsla på onsdagsmorra. Onsdag da jeg kom fra jobb var det 40 cm med nysnø.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 23:43   #58
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Har knapt hatt en dag med vinterferie tidligere, men i år har jeg tatt to dager fri (borte fra kontoret, i alle fall - må jobbe litt). Vi har til og med reist til fjells. Ungene skal for første gang ha hele uka fri - vi har ellers brukt SFO.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 00:15   #59
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Ja, tar fri hele vinterferieuka (som er siste uka i februar her.)

Vi skal reise til leiligheten vår på Kreta.

Åh så deilig. Kom gjerne med værrapport.

Jeg skal jobbe i vinterferien men tar fri i påsken og da drar vi til mamma sitt hus på Kreta.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 00:21   #60
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Skal ha litt fri, og det er vel første gang i historien tror jeg. Tar fri torsdag og fredag, var planen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no