Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-18, 10:15   #61
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Postnord som har rota vekk mobiltelefonen min og Komplett som ikke svarer på henvendelsene mine om saken.

Ikke uvanlig at Postnord surrer tror jeg. Driver selv med ei pakke som var gått i retur til lageret i Larvik dagen etter den kom til butikken for henting, og de sender meg sms om at den må hentes, men pakka er ikke der. Nå skulle de se om de ikke kunne få sendt den tilbake til butikken. De ante ikke hvorfor det hadde skjedd.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 07-09-18, 17:06   #62
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ikke uvanlig at Postnord surrer tror jeg. Driver selv med ei pakke som var gått i retur til lageret i Larvik dagen etter den kom til butikken for henting, og de sender meg sms om at den må hentes, men pakka er ikke der. Nå skulle de se om de ikke kunne få sendt den tilbake til butikken. De ante ikke hvorfor det hadde skjedd.


Nå er jeg i kontakt med nettbutikken da, og kundesørvisen der er totalt fraværende. Herre min hatt. Så nå kan jeg gruffe over det en stund.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 07-09-18, 17:41   #63
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Nå er jeg i kontakt med nettbutikken da, og kundesørvisen der er totalt fraværende. Herre min hatt. Så nå kan jeg gruffe over det en stund.

Jeg blir sint bare jeg ser en PostNord bil. Vår lokale sjåfør hadde arbeidsallergi og delte ut pakker i øst og vest for å få folk til å levere pakkene (bestilt med levering på døra). Det toppet seg da han satte igjen tre tunge PALLER!!! med fjøsinnredning på en lokal butikk.
Om du leser dette Kim: nei!! Jeg kommer ALDRI til å "let it go".

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 07-09-18, 20:09   #64
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg blir sint bare jeg ser en PostNord bil. Vår lokale sjåfør hadde arbeidsallergi og delte ut pakker i øst og vest for å få folk til å levere pakkene (bestilt med levering på døra). Det toppet seg da han satte igjen tre tunge PALLER!!! med fjøsinnredning på en lokal butikk.
Om du leser dette Kim: nei!! Jeg kommer ALDRI til å "let it go".

Her gjør DHL det samme. De vil møtes alle andre steder enn hjemme i huset og ringer og klager på for mye snø, forsinka på grunn av feil på bilen, for bratte bakker, kan ikke kjøre fordi det er glatt, har mensen (Neida. Joda.)
Tilslutt så ble jeg så gal etter tre dager hvor han ringte hver dag med ny unnskyldning (de over) at jeg sa: DU KOMMER MED DEN PAKKA PÅ MIN ADRESSE I ETTERMIDDAG!!! Og jaggu kom han ikke. Og en laaaang klagemelding ble sendt til DHL at de ikke kan ha en sjåfør som nekter å kjøre der det er snø, og ikke til denne byen her «fordi det er så bratte bakker her». Åkei.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 07-09-18, 21:55   #65
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Her gjør DHL det samme. De vil møtes alle andre steder enn hjemme i huset og ringer og klager på for mye snø, forsinka på grunn av feil på bilen, for bratte bakker, kan ikke kjøre fordi det er glatt, har mensen (Neida. Joda.)
Tilslutt så ble jeg så gal etter tre dager hvor han ringte hver dag med ny unnskyldning (de over) at jeg sa: DU KOMMER MED DEN PAKKA PÅ MIN ADRESSE I ETTERMIDDAG!!! Og jaggu kom han ikke. Og en laaaang klagemelding ble sendt til DHL at de ikke kan ha en sjåfør som nekter å kjøre der det er snø, og ikke til denne byen her «fordi det er så bratte bakker her». Åkei.

Du er sikker på at det ikke er Kim som har byttet jobb?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 07-09-18, 21:57   #66
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Regn og stengte veier.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 07-09-18, 23:55   #67
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg lurer litt på om blodtrykksmedisinene mine gjør at jeg blir dårlig i magen.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 07-09-18, 23:59   #68
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du er sikker på at det ikke er Kim som har byttet jobb?

Jeg googla nummeret hans og han hadde indisk navn, men kan jo være han er under dekknavn og har bytta fra DHL til PostNord? Isåfall ville jeg bestilt før snøen kommer. Og har du bratt bakke til huset ditt? Næh, da hadde jeg revurdert skiten.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 08-09-18, 15:09   #69
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Utakknemlig og grinete unger.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 08-09-18, 23:17   #70
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Folk som må feire bursdag med fyrverkeri. En stykk redd hund her nå

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 08-09-18, 23:45   #71
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.998
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Spørsmål som skal besvares og leveres. Yngste gruffet også og savnet "vet ikke". Det svaralternativet har jeg, men gruffer likevel.
Og gruffing over at det ikke bare er å be om kopi av journal. Når og hvor takk.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 09-09-18, 02:41   #72
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.839
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Kakeform av typen springform som glipper og glir av akkurat når man endelig er klar til å sette ostekaka inn i kjøla. --> Ødelagt kake, kjøkkenet fullt av fromasjsuppe og kakebunn, og vaskejobb og mer kakeordnejobb på meg, i stedet for nattesøvn.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 09-09-18, 06:26   #73
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Gruffer over mensen ca 3 uker pr mnd.

Pegasus er ikke aktiv  
Gammel 09-09-18, 09:16   #74
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.441
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Kakeform av typen springform som glipper og glir av akkurat når man endelig er klar til å sette ostekaka inn i kjøla. --> Ødelagt kake, kjøkkenet fullt av fromasjsuppe og kakebunn, og vaskejobb og mer kakeordnejobb på meg, i stedet for nattesøvn.

Ååååh, det har jeg også opplevd. Det er gruff, det!!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 09-09-18, 09:37   #75
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.835
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Kakeform av typen springform som glipper og glir av akkurat når man endelig er klar til å sette ostekaka inn i kjøla. --> Ødelagt kake, kjøkkenet fullt av fromasjsuppe og kakebunn, og vaskejobb og mer kakeordnejobb på meg, i stedet for nattesøvn.


Åh, skikkelig kjipt. Jeg opplevde noe lignende da jeg skulle lage en quice med eggestand og formen glapp i det jeg skulle sette den inn i ovnen = rå eggerøre utover hele gulvet, under kjøleskapet og overalt. Det var litt av en vaskejobb.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 09-09-18, 19:32   #76
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Visste dere at når man slutter å røyke får man også lavere tåleterskel for koffein? Hm? Så når man drikker så mye kaffe som man vanligvis gjør, så får man koffeinoverdosesymptomer SAMTIDIG som nikotinabstinenser? Nei?

Nei, det visste ikke jeg heller.


Maverick er ikke aktiv  
Gammel 09-09-18, 20:05   #77
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

på Mave.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-09-18, 21:12   #78
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Det visste jeg ikke, mave, men hey!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-09-18, 22:46   #79
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Leieboere som plutselig begynner å spille dundrende musikk kl 22.30. Jeg har ikke telefonnummeret hennes, og mannen, som normalt er den som kommuniserer med henne, er på jobb.

Og jeg er for konfliktsky til å banke på døra.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 09-09-18, 23:07   #80
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

I går: USAs immigrasjons-/turistmottak. De dimesjonerer ikke spesielt godt kan man si. I går førte det til at vi ikke rakk videre transport og måtte styre med ombooking på verdens værste flyplass. Joda, flyselskapet dekker det, siden det var deres bestillingsystem som påsto at to og en halv time mellom var nok, men innmari slitsomt likevel. I tillegg ble jeg sur på Helten fordi jeg allerede under bookingen mente det kom til å bli snaut og at vi burde finne en senere avgang for å slippe å styre. Så jeg ble sur på ham også.

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no