Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Beat for beat

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 21:17   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Nuvel! Nå liker vel ikke Heiko fredagsunderholdningen på TV godt da, og når det gjelder å lide i stillhet over mitt programvalg, så er vel ikke det din sterkeste side?

Så så. Ta krangelen på kammerset.

Jeg liker Beat for beat. Nytt på nytt også, men jeg er litt lei av det.
Jeg liker derimot verken Tande P eller Akerø eller noe annet sånt typisk lørdagsgreier.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:19   #22
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Så så. Ta krangelen på kammerset.

Phø! Da må vi jo snakke sammen!!?? Mye bedre å si i fra på en enkel, grei og tydelig måte her!




Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:20   #23
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg synes programmet avhenger veldig av hvem som er med, naturlig nok. Noen er sympatiske og imponerer veldig, andre er mer opptatt av å vise seg frem og har dårlig lagånd. Et minimumskrav burde være en god sangstemme.

Jeg har forresten blitt skikkelig tatt på senga et par ganger. Gjester jeg hadde store forhåpninger til skuffet, og andre artister som jeg trodde jeg ikke likte har vært både sjarmerende og flinke.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:23   #24
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg legger unger under Beat for beat, ser på Nytt på nytt, og gjør husarbeid til Skavlan. :ultrakjerring:

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:25   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Phø! Da må vi jo snakke sammen!!?? Mye bedre å si i fra på en enkel, grei og tydelig måte her!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:26   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beat for beat

Ser ikke så mye på NRK, vi...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:26   #27
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.112
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er det bare jeg som synes det er et skrekkelig program? Nå sitter mannen i sofaen og synger med, mens jeg holder på å krepere. Yaiks. Det verste er at det går år inn og år ut. Det tar jo aldri slutt! Og så midt i beste sendetid, fredag etter at barnet er lagt. Blæ.

Det er fullstendig grusomt. Du har min fulle enighet.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:28   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.120
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg synes også Beat for beat er ganske skrekkelig, men det synes jeg nå om ganske mye, og mye av det er ganske mye verre, så jeg hisser meg ikke opp over det. Men så blir jeg ikke tvunget til å se det av noen jeg bor sammen med heller, da. Det hender jeg ser Nytt på Nytt, det synes jeg er morsomt. Ellers ser vi nesten aldri på fjernsyn (bare TV-serier på DVD/DL).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:30   #29
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg liker det heller ikke, oppbrukt etter min mening. I tillegg er tidvis artistene for amatørmessige til å bli sendt i beste sendetid. Min far var her nettopp og syns det er et FLOTT program. Jaja, så er han snart 60 og da

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:31   #30
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg synes det er et koselig program, men det har jo gått en stund nå!

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:33   #31
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Det er midt i leggetiden, så jeg ser det ikke. Men de bør bare være i seng til Nytt på nytt starter. Det liker jeg godt, og i kveld var det bra gjester også. Skavland gidder jeg ikke.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:36   #32
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er det bare jeg som synes det er et skrekkelig program? Nå sitter mannen i sofaen og synger med, mens jeg holder på å krepere. Yaiks. Det verste er at det går år inn og år ut. Det tar jo aldri slutt! Og så midt i beste sendetid, fredag etter at barnet er lagt. Blæ.

Dette kunne min mann ha skrevet om oss...

Jeg sitter i sofaen, krøllet sammen, syger og gauler - han gremmes...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:40   #33
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg liker derimot verken Tande P eller Akerø eller noe annet sånt typisk lørdagsgreier.


Ikke jeg heller. Om et konsept faller i smak hos publikum blir dessverre både programlederen og showet tynet i det lengste, lenge etter at sjarmen er borte.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:10   #34
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg synes det er gøy!
Det kommer litt an på artistene, og på hvilke melodier som kommer.

Vi var publikum i salen for en uke siden og det var kjempestemning.
Publikum var i absolutt alle aldre,
De har ikke hatt noe tid til å øve sammen, men det er selvfølgelig valgt musikk og sjanger utifra hvilke artister som er tilstede, slik at alle skal kunne delta.

... men jeg er jo gammel og overmoden da ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:29   #35
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Beat for beat

Synes det er kjempe kos jeg.Fredagskvelden er den beste kvelden i uken.Jeg synger med av full hals jeg..til 9,5 åringens store fortvilelse Etterpå er det nytt på nytt(er litt lei det) Skavland er kjempebra,Nå mangler bare at Thomas oh Harald skal begynne igjen,så er kvelden komplett.

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:36   #36
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg De har ikke hatt noe tid til å øve sammen, men det er selvfølgelig valgt musikk og sjanger utifra hvilke artister som er tilstede, slik at alle skal kunne delta.

Så vidt jeg husker leverer hver deltager liste over hvilke sanger de kan, også velges det sanger ut fra det.

Nytt på nytt er ganske detaljert innøvd. Husker mannen min ble skikkelig sur da jeg fortalte det, etter at det nylig hadde kommet på lufta. Han digget programmet, og hadde enda ikke forstått at alt gikk på manus. Nå er det ganske innlysende, det synes ganske godt. Men morro lell.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 23:06   #37
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Beat for Beat er absurdTV.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 00:19   #38
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Oh, fredager er jo TV-dagen her i huset. Da skrus det på 19.55 når beat 4 beat begynner. Hele familien foran apparatet, og med hjemmelaget pizza. Det kommer veldig an på hvem som er gjester, om jeg liker det eller ikke. Idag var det ikke bra. De var ikke gode sangere, rett og slett. Forrige uke var det glimrende.
Nytt på Nytt er høydepunktet, og så rekker vi bittelitt av Skavlan før Midsummer Murders begynner på TV2.

Jeg liker fredager.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 00:20   #39
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Gud, for et krøkkete innlegg. Jeg får unnskylde meg med at jeg har drukket litt vin. Det er også veldig typisk fredag.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 00:27   #40
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Oh, fredager er jo TV-dagen her i huset. Da skrus det på 19.55 når beat 4 beat begynner. Hele familien foran apparatet, og med hjemmelaget pizza. Det kommer veldig an på hvem som er gjester, om jeg liker det eller ikke. Idag var det ikke bra. De var ikke gode sangere, rett og slett. Forrige uke var det glimrende.
Nytt på Nytt er høydepunktet, og så rekker vi bittelitt av Skavlan før Midsummer Murders begynner på TV2.

Jeg liker fredager.

Fullstendig enig med deg!! Og jeg er også litt krøkkete etter å ha tatt meg en tynn en til gullrekka!

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no