Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-18, 15:20   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Jeg hadde heller dratt på Hard Rock enn TGIF, altså, selv om det er litt Biggest Loser.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 15:25   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Takk for alle innspill, men de stedene som ble nevnt her og som frister, er steder der vi føler vi trenger litt mer tid. Så vi beveger oss litt bort fra Klingenberg og skal teste ut dette stedet: http://www.grynoslo.no/. Så får vi se, da, om det er bra. Jeg har nemlig hatt lyst til å prøve noe derfra helt siden det stedet åpnet.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 15:33   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Siste tips til en annen gang, fordi jeg har lyst å prøve: en av mine schlägers, Xich Lô, har åpnet småspisested i Vika terrasse: http://xichlo.no/bakery/asiantapas.html

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 15:38   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Takk, Candy. Jeg tenkte på det stedet, men tenkte at det nok var et sted hvor man trenger mer enn en time ...?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 15:45   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Jeg hadde tatt den sjansen, bare bedt om alt så raskt som mulig. Det er jo ikke et sted for lange måltider?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 16:28   #26
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Hva med Lett i Klingenberggata?

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 16:41   #27
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Når det gjelder den TGF der, så var vi der en lørdag formiddag/ettermiddag med en servitør på jobb som skulle håndtere gjester ute, i første etasje og kjeller. Vi gikk for å si det sånn.

Luker på om ikke mannen og jeg kom helt på fnisern der, fordi det tok så absurd lang tid å få det vi hadde bestilt. De som jobbet løp og løp altså, og de jobbet som helter - de var bare så altfor FÅ.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 18:14   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Jeg blir altså ikke på fnisern av dårlig service uansett - jeg skjeller selvsagt ikke ut folk som jobber der og gjør så godt de kan, men hvem skal formidle misnøye hvis vi ikke sier fra?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 18:24   #29
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Som sagt vi bare gikk - og servitøren fikk det med seg.
I tillegg avbefaler jeg dette stedet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 18:51   #30
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Burger King, TGI Fridays og sushi utgår. Ett bord blir for omfattende, ja, og Tabibito er jeg skeptisk til. Venninna mi foreslo Sjakk Matt, men jeg sa blankt nei, fordi jeg opplevde elendig service flere ganger på rad for noen år siden. Har de bedret seg?

Haha, nei, det har så INNMARI ikke forbedret seg! Avbefales.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 18:55   #31
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg blir altså ikke på fnisern av dårlig service uansett - jeg skjeller selvsagt ikke ut folk som jobber der og gjør så godt de kan, men hvem skal formidle misnøye hvis vi ikke sier fra?

Vel, jeg skjønte strengt tatt at dette ikke var de ansattes feil - og hele opplevelsen bar preg av litt armer og bein. Tror vi bestilte kaffe og is, og det tok over 1 time eller noe sånn. De skjønte jo selv at det tok tid, og siden jeg vet litt om å stå på andre siden av servicenæringen når det koker, var jeg en blid og hyggelig gjest som overlot til andre å formidle misnøye den dagen.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 19:21   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Men det er jo noen som må ta ansvar for å justere bemanning etter behov, og de må jo få beskjed. Jeg er litt omvendt; jeg er så vant med å måtte yte maks kundeservice at jeg reagerer når jeg blir dårlig behandlet som kunde (og motsatt, strålende blid når jeg får god hjelp). Begge ganger sier jeg fra, uten å bli ufin, så klart.

Og jeg tåler MYE hvis noen bare kommer til meg og beklager for at det er spesielle tilstander.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 19:54   #33
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men det er jo noen som må ta ansvar for å justere bemanning etter behov, og de må jo få beskjed. Jeg er litt omvendt; jeg er så vant med å måtte yte maks kundeservice at jeg reagerer når jeg blir dårlig behandlet som kunde (og motsatt, strålende blid når jeg får god hjelp). Begge ganger sier jeg fra, uten å bli ufin, så klart.

Og jeg tåler MYE hvis noen bare kommer til meg og beklager for at det er spesielle tilstander.

Det er ikke alltid man får fylt opp tomme vakter. Uansett hvor hardt man prøver og hvor mange man ringer (BTDT), og hvis det var noen jeg skulle gitt beskjed til, var det vel streng tatt ledelsen, og ikke de stakkars folka som løp og løp. Det kunne jeg kanskje gjort hvis det gjentok seg, og var et sted jeg frekventerte ofte. Det er det ikke, så jeg valgte å være hyggelig og forståelsesfull. De fikk garantert nok kjeft ellers den dagen.

Alt som er formidlet på en saklig og OK måte, er alltid mye lettere å akseptere. Både som yter og som nyter.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 20:10   #34
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor spiser man et raskt måltid før kino på Klingenberg?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

I St Olavs gate 5 (rett ved bokhandelen) ligger bittelille, familiedrvene Banh mi mot, som lager kjempegode vietnamesiske baguetter. Kun to barstoler der inne, men utrolig godt og uendelig mye bedre enn Fridays/ McDonalds!

https://www.facebook.com/banhmi.01

De har byens beste banh mi, og steder er verdt å merke seg nå som spise utendørs-sesongen straks er her.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no