Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Candy svelger kameler og flasher fordommer

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-11, 00:12   #221
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 01:01   #222
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Fantastisk tråd! Hvordan skal jeg klare meg en hel uke på ferie uten å få med meg hva som skjer her tro?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 08:33   #223
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Aftenposten har tatt opp tråden! Eller... Eirin Kvamme skriver om en tur med Thomas Cook til charter-Menorca. De harvogså en Elvis!

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:31   #224
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Utrolig artig tråd!

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 00:13   #225
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.


Jeg må innrømme at jeg hadde elsket en badevakt som fjernet håndklær fra reserverte solstoler, jeg virkelig hater folk som på død og liv skal springe ut i nattkjolen for å reservere solstoler. Til og med der vi var nå i sommer var de noen som måtte gjøre det, selv om det var plenty nok stoler til alle. Da var det plassene med skygge de ville ha.

Jeg spiste frokost, kledde meg om og gikk ut og skviste min domstol ned mellom dem med å flytte deres til siden. nd: og dreit i sure blikk fra de som kom dinglende en time etterpå (jeg tok tiden på noen som reserverte fire stoler en gang. De hadde lagt ut håndklær da je gikk til frokost 09:15 og dukket først opp klokken 11:45.

.

Vi er på Sunwing akkurat nå (ja, de familie-anleggene med Lollo & Bernie, Miniland osv) og her er solseng-mafiaen svært fremtredende enda reglene er nøye beskrevet flere steder på hotellet og i info-permer m.m. Folk er nede kl 0600 for å holde av senger før det blir lyst, og deretter har en representant fra familien "solseng-vakt" i mens resten av familien spiser på omgang. Alt for at ikke de ansatte på hotellet skal fjerne håndklærne...for de gjør de dersom det ikke ligger noen på sengene før 0830.
Jeg lurer litt på hva slags mennesker de er disse hysteriske folkene som MÅ ha samme senger i samme himmelretning hver dag hele ferien? og hva er det som gjør at de tror at de har gjort seg fortjent til disse sær-rettighetene? Det er sååååååååååååå harry og egoistisk. Alle snakker om hvor dårlig gjort det er osv. men allikevel er andelen av de som gjør dette ganske så betydelig på slike hotell-anlegg. Vi andre med normal oppførsel og kotyme i behold må ta til takke med reste-sengene i skyggen på bakerste rekke og må rett og slett bare akseptere at de som IKKE følger reglene får det som de vil.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 00:30   #226
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

...


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 15:49.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 07:04   #227
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Jeg befinner meg nå svært, svært nære et land jeg ikke har vært i før. Folk rundt meg lurte på hvorfor det var så viktig å ha vært i et visst antall land. Jeg forklarte det med at "noen bare er sånn", og så fortalte jeg om en bekjent av meg med charterskrekk som nå befinner seg 3 uker i Bulgaria (og Romania?) for å få fyllt opp sin kvote. Da synes de plutselig ikke at jeg var så rar lenger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 09:21   #228
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg lurer litt på hva slags mennesker de er disse hysteriske folkene som MÅ ha samme senger i samme himmelretning hver dag hele ferien? og hva er det som gjør at de tror at de har gjort seg fortjent til disse sær-rettighetene? Det er sååååååååååååå harry og egoistisk.

Jeg synes det er mye mer harry og egoistisk med de som legger ut håndklær tidlig på morgenen og kommer tuslende klokka 10-11. Så meg hadde du nok kalt hysterisk, for det har hendt at jeg ligger og leser en bok fra 8-9, mens resten av familien spiser frokost.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 09:29   #229
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Jeg foretrekker helt klart ferier hvor jeg får solseng jeg kan snu mot sola i fred og ro uten at jeg må ha på vekkerklokke. Ferie med vekkerklokke er altså.
Men jeg tror ikke solsenggreia skal være så ille hos CD altså - det er ikke så stort hotell og det er sol nok til alle og nært nok til bassenget for alle også. Medmindre det har endret seg siden vi var der. Vi trengte ikke reservere. Og man fikk lov å flytte rundt på sengene litt sånn at familien fikk plass sammen. Vi pleier dog ikke å ha fire senger all den tid ungene nesten ikke er oppe av vannet, det holder med to.

Dessuten lurer jeg veldig på bandet - er det samme repertoar hver kveld nå også?

  Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 10:09   #230
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Jeg merker at mine fordommer mot Syden stiger i takt med informasjonen jeg får i denne tråden. Reise til et sted hvor man ikke får plass til å ligge på stranda eller ved bassenget?! Hvem vil det, egentlig?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 10:19   #231
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Nå måtte jeg lese innlegget til Tjorven høyt, og lo skikkelig. Her er det lav solsengmafiafaktor, og rolig stemning. Balchik er rett og slett ikke så verst, og det er hyggelige byer i nærheten med skikkelige kaféer og bulgarere. Jaggu.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 10:28   #232
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nå måtte jeg lese innlegget til Tjorven høyt, og lo skikkelig. Her er det lav solsengmafiafaktor, og rolig stemning. Balchik er rett og slett ikke så verst, og det er hyggelige byer i nærheten med skikkelige kaféer og bulgarere. Jaggu.



(Jeg har hatt total prestasjonsangst siden jeg skjønte at dere faktisk dro dit - jeg vil jo ikke ha ansvar for å ødelegge ferien til folk.)

Hvis dere går tur til andre siden av byen så er det kjempefint, noe parkaktige greier, pene fortau og som regel en kattunge man kan klappe her og der. På toppen av byen er det boligområder hvor det er veldig koselig å spasere.

  Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 10:57   #233
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg merker at mine fordommer mot Syden stiger i takt med informasjonen jeg får i denne tråden. Reise til et sted hvor man ikke får plass til å ligge på stranda eller ved bassenget?! Hvem vil det, egentlig?

Nå ble jeg litt mindre optimistisk med tanke på nært forestående 14 dagers ferie på barnevennlig Alcudia hotell.

Nei, det er greiere i Italia, der får en tildelt to senger pr leilighet eller rom, og rom nr skrevet på parasollen. Bortsett fra at en trenger 20 års ansinitet eller et godt familie navn for å komme på 1. rad.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 11:10   #234
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Nå ble jeg litt mindre optimistisk med tanke på nært forestående 14 dagers ferie på barnevennlig Alcudia hotell.

Samme her. Jeg gruer meg til Lollo og Bernie. Hvordan var den sangen deres igjen, Candy?

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 13:09   #235
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Si hvem er gyllenbrun med gule pletter små ...




(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 13:11   #236
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Poden på 6 stoppet straks med sin lek og ble salig i blikket og gikk i sydenkoma når sangen kom på her nå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 16:10   #237
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Poden på 6 stoppet straks med sin lek og ble salig i blikket og gikk i sydenkoma når sangen kom på her nå.

Jeg måtte se på linken, og fikk instant dårlig samvittighet for seksåringen min som aldri har vært på tur med bamseklubb og sånt. Han hadde elsket det der! Jeg synes Candy fortjener Årets Mor-medalje for denne sommerferien.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 16:18   #238
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Knegger videre... årets tråd ja..

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 16:25   #239
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Jeg tror ikke Candybarna nyter Lollo og Bernie altså. Jeg tror nok de må entertaines med foreldrekraft.

  Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 17:25   #240
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Ungene mine elsker Lollo og Bernie. Og da gjør jeg det også.

Vi drar alltid på charterferie og finner alltid solsenger, så det behøver ikke være solsengkrig overalt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
candy heaven


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no