Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Sånn sak som man fester heiskort i

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-12, 11:33   #21
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn sak som man fester heiskort i

Alternativt kan jeg sende deg en sånn nøkkelsnor til å henge rundt halsen, hvis det er et alternativ. :kikker bort på haugen i hylla:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 11:34   #22
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sånn sak som man fester heiskort i

Bare si ifra om du vil ha den jeg har til overs. Jeg sender den i konvolutt i løpet av dagen om du ønkser det.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 11:49   #23
Tresmåtroll123
På vei tilbake :)
 
Medlem siden: Aug 2012
Hvor: Bergen
Innlegg: 10
Tresmåtroll123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sånn sak som man fester heiskort i

Jeg har kjøpt på nøkkelslipebutikk . Husker ikke hva den heter - den ligger rett ved Torgalmenningen hvis du er i Bergen

Tresmåtroll123 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 12:35   #24
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sånn sak som man fester heiskort i

Takk, Nabojenta, det var veldig snilt av deg, men jeg stikker innom Clas Ohlson i ettermiddag, tenker jeg, jeg trenger et par andre småting også.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 16:45   #25
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sånn sak som man fester heiskort i

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Her er en annen, litt mer solid, ser det ut til:
http://www.clasohlson.com/no/N%C3%B8...ng/Pr408122000

Jeg har en slik holder til nøkler og adgangskort på jobben og den virker veldig god og solid. Jeg har aldri mistet den ut av lommen, den henger fast, og det har aldri vært noe tull med selve lenken. Jeg har hatt min i snart 3 år.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no