Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Noen trysilryper her?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-12, 08:04   #21
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Jeg har vondt i halsen. :snufs:
Pompen har nok smitta meg, så nå venter jeg bare på at det skal slå til for fullt. Og neste helg skal jeg ut å fly. Jeg pleier å få bihulebetennelse.
Jeje. Men til Trysil skal jeg!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 21:16   #22
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Hvordan har det gått med rypene i dag?
Vi har kosa oss på tur, og kosa oss max på afterrun.
Noen koste seg kanskje litt vel mye? Her har ei spydd, sovet, spist og spydd litt igjen. Og har nå tatt kvelden igjen. To ligger på sofan og slækker, og jeg er våken og klar.

"Og alle var enige om at de hadde hatt en fin tur."


Sånn kan det gå når fire flerbarnsmødre får ei helg fri.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 21:40   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen trysilryper her?



Synd med regnskyllet, da. Jeg sitter på Høttah og drikker vin. Ikke en rype i sikte.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 21:44   #24
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen trysilryper her?



Vi har hatt det veldig artig da! Nå er det dårlig liv her i høtta, og jeg ser frem til resten av skal vi danse. Koser med med colan min. He he.
Vi er på andre siden av rypefesten da. Så her er det heller ingen ryper i sikte. Men artig var det.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 21:45   #25
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.



Synd med regnskyllet, da. Jeg sitter på Høttah og drikker vin. Ikke en rype i sikte.

Vi var forresten kommet i mål alt da regnet kom.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 22:03   #26
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Vi fikk bare noen få regndråper, men hadde hagl en god bit av turen. Schjikkelig smart å skulle forte seg å ta på en hette som viste seg å være full av hagl... Det iset godt på vei nedover nakken! Etter spa og en bedre middag, ble det rimelig slækk stemning her og!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 21:29   #27
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Vi hadde en strålende tur til tross for sludd og haglbyger. After-run var jo helt rått. Vi fikk sniki oss plass på noen benker og fikk rocka litt. Glad det ikke var jeg som skulle gjøre klar til banketten etter på. Det så jo helt J**** ut da vi gikk når konserten var slutt.

Vi bodde heldigvis bare en liten kilometer derfra, så jeg og ene venninna jogget faktisk hjem til hytta for å komme først i dusjen. De andre stoppet opp og haika, men kom hjem etter at vi hadde fått dusja og kledd på oss.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 21:53   #28
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Dere jogget 1 km etter afterrun?

Jeg hadde mer enn nok med å stable meg på bussen jeg.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 21:59   #29
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Bloppy, var du en av de Frustrerte fruene? Dem registrerte jeg da bussen kom på fredag, og de hadde hadde hatt en festlig tur opp, tror jeg

Vi hadde en kjempeflott tur, med både solskinn og hagl. Og koselig middag til 16 i leiligheten. Syns egentlig at det var rimelig stressende i teltet. Gammel, jeg?!

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 22:03   #30
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Dere jogget 1 km etter afterrun?

Jeg hadde mer enn nok med å stable meg på bussen jeg.

Vel, vi jogga i allefall deler av turen ned. Vi måtte sånn på do. Var rimelig pumpa da vi kom oss inn i hytta. Totalt 15 km tur var langt nok.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 14:42   #31
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Bloppy, var du en av de Frustrerte fruene? Dem registrerte jeg da bussen kom på fredag, og de hadde hadde hatt en festlig tur opp, tror jeg

Vi hadde en kjempeflott tur, med både solskinn og hagl. Og koselig middag til 16 i leiligheten. Syns egentlig at det var rimelig stressende i teltet. Gammel, jeg?!

He he he. Nei, jeg var ikke med de nei. Vi var bare fire jenter på hytta i år vi. Men vi menga oss med en annen gjeng vi kjenner godt.

Trikset tror jeg er å varme opp litt på ture, og komme i teltet før det er for mye folk. Er du brisen nok, kjennes det ikke så slitsomt ut. Ikke før etterpå i hvertfall.

Vi begynner jo å bli voksne vi også, så det spørs vel hvor lenge vi orket å være med på afterrun i teltet.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 18:28   #32
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Ok, tar med meg trikset om å komme i teltet tidlig. Denne gangen var det fylt til trengsel, både på bakken, bordene og benkene! Men jeg vil nå heller kose meg litt ute i løypa, enn å stresse til teltet.

Og så er jeg fryktelig dårlig på å drikke snaps ute i løypa

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no