Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Noen trysilryper her?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-12, 14:47   #1
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Noen trysilryper her?

Er det noen av dere FP damene som skal være med på Trysilrypa i år?

Jeg skal. 3. året vi reiser en gjeng med jenter. Morro!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 14:56   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Jeg har vært med de siste 3 årene, men skal ikke i år ettersom jeg er opptatt med amming og denslags. Kos deg masse! Hvilken løype skal du gå?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 14:57   #3
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?



Vi skal gå 13 km.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 14:58   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Det er tredje gangen jeg skal oppover, men det er 9 år siden sist.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 15:02   #5
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg har vært med de siste 3 årene, men skal ikke i år ettersom jeg er opptatt med amming og denslags. Kos deg masse! Hvilken løype skal du gå?

Vi skal gå den korteste antar jeg. :kjenner gjengen:

Vi er ikke der primært for å gå på tur. :innrømmer:

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 15:07   #6
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Skal ikke gå i år, men har gått før.

Faktisk har jeg jobbet hos Destinasjon Trysil, og jobbet under arrangementet den gangen det het Fjellrypa

Kos dere, alle ryper som skal til fjells!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 15:08   #7
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Faktisk har jeg jobbet hos Destinasjon Trysil, og jobbet under arrangementet den gangen det het Fjellrypa

Ja, det var jo det det het den gang jeg var der. Klarer ikke helt innfinne meg med at det heter Trysilrypa nå.

Vi er en gjeng på 9 stykker som skal gå og som skal være på samme hytte. Kan bli livlig. Dessverre er jeg den eneste som ikke har mulighet til å reise noe tidligere på fredagen, så må ta bussen alene opp på ettermiddag. Så om noen skal ta Trysilekspressen kl. 16 på fredag den 7., så:

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 15:14   #8
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Ja, det var jo det det het den gang jeg var der. Klarer ikke helt innfinne meg med at det heter Trysilrypa nå.

Vi er en gjeng på 9 stykker som skal gå og som skal være på samme hytte. Kan bli livlig. Dessverre er jeg den eneste som ikke har mulighet til å reise noe tidligere på fredagen, så må ta bussen alene opp på ettermiddag. Så om noen skal ta Trysilekspressen kl. 16 på fredag den 7., så:

Ah. Kjipern da. Men tipper det er endel andre "ryper" på bussen.
Vi kjører selv, og jeg håper noen av de andre har mulighet for å reise litt før. Jeg synes det er så slitsomt å komme opp sent. Jentene skal gjerne innom på Elverum for å shoppe litt først også.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 17:34   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Oi! Dette vistte jeg ikke om, men jeg skal til Trysil den helgen. Få med lillesøster og gå kanskje?
Kan vi ha et slags FP-kjennetegn? Blå nellik i knapphullet? Pøntehubro på venstre skulder? VG under armen, kanskje?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 18:11   #10
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?


Jeg skal! Vi er 15 fra jobb som reiser sammen. Jeg er førstereis-jente

Vi skal gå 13 km, selvfølgelig. Må få kjent ordentlig på Trysilfjellet. Lurer bare på hvordan det er å være i fjellet med så mange andre damer?

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 18:30   #11
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Oi! Dette vistte jeg ikke om, men jeg skal til Trysil den helgen. Få med lillesøster og gå kanskje?
Kan vi ha et slags FP-kjennetegn? Blå nellik i knapphullet? Pøntehubro på venstre skulder? VG under armen, kanskje?

Jeg stemmer for pøntehubro! Hm, hvor får jeg tak i en sånn en?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.


Jeg skal! Vi er 15 fra jobb som reiser sammen. Jeg er førstereis-jente

Vi skal gå 13 km, selvfølgelig. Må få kjent ordentlig på Trysilfjellet. Lurer bare på hvordan det er å være i fjellet med så mange andre damer?

Hvordan det er? He he he. Bare forbered deg på et par tusen klin gærne damer i alle aldre. Mange har kledd seg ut og tar`n helt ut. Og for all del! Gå ikke glipp av after run i teltet etter dere er ferdige med å gå! Kommer dere litt sent i mål? Ha med litt "god" drikke i sekken, og hiv dere i baren og opp på bordet. Du kommer fort inn i det.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 18:34   #12
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.


Jeg skal! Vi er 15 fra jobb som reiser sammen. Jeg er førstereis-jente

Vi skal gå 13 km, selvfølgelig. Må få kjent ordentlig på Trysilfjellet. Lurer bare på hvordan det er å være i fjellet med så mange andre damer?

Det er ganske fantastisk festlig. Trysilrypa er ett herlig fenomen. Det handler ikke nødvendigvis mest om opplevelsen av å gå i fjellet, men nettopp dette at man er sammen med en haug gærne damer på tur. Afterrun er et must.
Vi har brukt å gå 6 km, men vi hadde ikke rukket så veldig mye mer, for det tar lang tid å komme seg igjennom. Vi har brukt mellom fire og fem timer. Det blir en del eh... vannposter.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 19:22   #13
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Takk, damer! Kjenner at jeg gleder meg veldig

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 19:24   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Jeg er bare trysilrype på vinteren.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 19:26   #15
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg stemmer for pøntehubro! Hm, hvor får jeg tak i en sånn en?

Man spør noen.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 21:03   #16
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Det er ganske fantastisk festlig. Trysilrypa er ett herlig fenomen. Det handler ikke nødvendigvis mest om opplevelsen av å gå i fjellet, men nettopp dette at man er sammen med en haug gærne damer på tur. Afterrun er et must.
Vi har brukt å gå 6 km, men vi hadde ikke rukket så veldig mye mer, for det tar lang tid å komme seg igjennom. Vi har brukt mellom fire og fem timer. Det blir en del eh... vannposter.


Vannposter er veldig viktig. Det er viktig å få i seg nok eh.. væske.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 15:17   #17
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Nr. 508 her - starter 09.10. :gjespe:

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 23:11   #18
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Nr. 508 her - starter 09.10. :gjespe:

Ah, dere kommer tidlig i stemning dere da! Vi har ikke starttid før 11.20 vi.
Jeje, men så skal vi ta den korteste løypa da. Matpause, og drikkepauser (les øl/vin pauser) underveis.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 07:18   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Hvordan pleier trafikken å være ned igjen søndag? Det er ikke sånn vinterferiekø, ikke sant?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 07:23   #20
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen trysilryper her?

Neida, det bruker å være grei flyt hjemover igjen.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no