Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dine beste tips for knusktørr ansiktshud om vinteren

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-18, 13:19   #21
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dine beste tips for knusktørr ansiktshud om vinteren

Jeg endte opp med en all for dyr olje fra Clarins, da helsekosten var utsolgt for mandeloje. Bruker under krem både kveld og morning. Håper den gjør susen. Ser av tips fra dere at jeg kan prøve rimeligere varianter neste gang. Kanskje våren er kommet når oljen jeg kjøpte er tom? Håpehåpehåpe...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 12:03   #22
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dine beste tips for knusktørr ansiktshud om vinteren

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

La Roche-Posay på apoteket har eg oppdaga no i vinter etter perioral dermatitt. Eg har brukt både produkta i Rosaliac-serien, spesielt cc-kremen er eg veldig fornøgd med sidan den dekker godt og naturlig. No når antibiotikaen har begynt virke bruke eg Hydraphase-produkta.

http://www.laroche-posay.no/

Tusen takk for tips! ELSKER cc-kremen!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-18, 18:26   #23
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dine beste tips for knusktørr ansiktshud om vinteren

Oppdatering. Oljen gjorde ikke veldig nytte. Jeg kjøpte Vichy naturologie 2, for veldig tørr hud. Etter ca 2 uker med denne kremen er all kløe borte.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no