Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sjampohylle til å henge over dusjkabinett

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-12, 10:13   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.131
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sjampohylle til å henge over dusjkabinett

Vi trenger ny shampohylle. Den skal henge mot veggen over kanten på et kabinett, kan derfor ikke ha kroker på utsiden av karet. Vil ha stødig oppheng, mao ikke sånn "klesehnger" på toppen. Og det bør være to hyller til høye flasker og slikt.

Vi har abstinenser etter hyllen vi hadde før, men den må kastes pga nytt kabinett, og jeg finner ingenting!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 10:28   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.800
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shampohylle til å henge over dusjkabinett

Vi har med to kroker over kanten. Åhlens.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 10:36   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shampohylle til å henge over dusjkabinett

Jeg har kjøpt "plastbøttehyller" med sugekopp fra Lucky Duck, hadde det vært noe? Ja nå får jeg jo selvsagt ikke opp websiden da, men en slags flat "plastbøtte" med sugekopper bak, 20 cm bred, 7-8cm dyp, 15-20 cm høy, huller i bunnen. Jeg har 4-5 sjampoflasker ol oppi min og den sitter som støpt på dusjveggen (min er lilla )
Lillegutt har div oppi sin, sitter godt den og (hans er turkis)
Det _verste_ jeg vet er nemlig sånne hyller hvor du enten skubber til den så den skvetter opp og alt detter ut og sjampoflaska treffer midt oppå tåa, eller sjampoflaska tipper over kanten på den fordi kanten er så lav - og treffer tåa, eller det man legger oppi sklir ut mellom "metallstengene". Og treffer tåa.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 10:38   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shampohylle til å henge over dusjkabinett

Har ikke mique endel slikt også?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 12:24   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.131
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shampohylle til å henge over dusjkabinett

Aha, Mique og Åhlens kan jeg jo oppsøke. Slike sugekoppgreier har jeg til nå erfart at sklir ned, så det er enn så lenge bannlyst.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 12:27   #6
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.001
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shampohylle til å henge over dusjkabinett

Vi har kjøpt hos en rørleggerbutikk, men vi (OK, mannen ) kuttet litt av på krokene slik at den fikk plass også over kanten på dusjkabinettet hos oss, hvor det er veldig liten klaring til veggen bak.

(Jeg har fortalt om da vi monterte kabinettet, og han ble sittende fast bak slik at vi måtte demontere det for at han skulle komme seg fram? Så trangt er det).

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 12:29   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.219
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shampohylle til å henge over dusjkabinett

Jeg har sugekopp-kurver fra Lucky Duck. De sklir ikke ned. Jeg fukter sugekoppene, fester kurven på veggen (trykk sugekoppene hardt på plass, og få ut all luft) og lar dem henge til neste dag før jeg putter noe oppi. Da sitter de der til du velger å ta dem ned.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 12:29   #8
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.131
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shampohylle til å henge over dusjkabinett

Vi tenkte på å kute av krokene på den vi har, men den er laget for en dusj som er bredere over kanten, så den blir likevel for bred. Men det kan selvsagt gjøres hvis vi finner en som er tynn og beregnet på å henge på en glassvegg uten metallskinne over.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 12:39   #9
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shampohylle til å henge over dusjkabinett

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har kjøpt "plastbøttehyller" med sugekopp fra Lucky Duck, hadde det vært noe? Ja nå får jeg jo selvsagt ikke opp websiden da, men en slags flat "plastbøtte" med sugekopper bak, 20 cm bred, 7-8cm dyp, 15-20 cm høy, huller i bunnen. Jeg har 4-5 sjampoflasker ol oppi min og den sitter som støpt på dusjveggen (min er lilla )
Lillegutt har div oppi sin, sitter godt den og (hans er turkis)
Det _verste_ jeg vet er nemlig sånne hyller hvor du enten skubber til den så den skvetter opp og alt detter ut og sjampoflaska treffer midt oppå tåa, eller sjampoflaska tipper over kanten på den fordi kanten er så lav - og treffer tåa, eller det man legger oppi sklir ut mellom "metallstengene". Og treffer tåa.

Ein sånn variant der alt sklir, veltar eller hoppar ut av hylla har vi no, og det er utruleg irriterande! Eg har i det minste fått velutvikla refleksar, så det er sjelden eg får inn ein fulltreffar på tåa riktignok, men moro er det ikkje. Eg skal sjekke ut den frå Lucky Ducks ser eg, for den trur eg kan passe bra. Rørleggaren her skulle ha nesten tusen kroner for ein metallsak med to bittesmå hyller i, og eg enda opp med å gå sjokkert ut av døra utan å kjøpe noko.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no