Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden (V)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-15, 10:56   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Den uendelige shoppingtråden (V)

Ettersom forrige tråd har nådd grensen for innelegg, lager jeg en ny.
Shopper ikke voldsomt, men har kjøpt meg to nye ting nettopp.
En Helmut Lang silkebukse, bilde vedlagt, og en enkel sort Moncler kjole, bilde kommer.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (108,9 KB, 180 visninger)
__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 11:01   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ettersom forrige tråd har nådd grensen for innelegg, lager jeg en ny.
Shopper ikke voldsomt, men har kjøpt meg to nye ting nettopp.
En Helmut Lang silkebukse, bilde vedlagt, og en enkel sort Moncler kjole, bilde kommer.

Stilig bukse. Den kunne jeg godt hatt, men vet ikke hvor praktisk det ville vært med smågriser i hus ...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 11:16   #3
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Lekker! (Si fra når du er lei den! ☺️)

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 11:20   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Jeg fyller 50 straks og skal feire med en fest. Kjøpt kjole med jakke til anledningen. Cara i Drammen.
Ups, bildet snudde seg da jeg lastet det opp.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (484,2 KB, 221 visninger)
__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 19:47   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Blitt litt kjolekjøp i det siste. Billige og enkle

Denne i to farger fra HM:



Denne fra HM, og enda en jeg ikke fant bilde av.



Disse fra Lindex:



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 20:12   #6
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Jeg må bare vise denne igjen. Den kom i posten i dag og sitter som et skudd. Dette blir en ny favoritt!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 20:24   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Jeg har shoppet litt fra Ellos og var fornøyd med alt.
Lingenser i litt oversized modell. Kjøpte shortsen også.


Liknende genser i bomull.


Vid marineblå viskosebukse


Og siden jeg får tilbake endel skattepenger og har blitt sabla påvirket av vesketråder herinne så er endelig denne min. og

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 20:30   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Jeg må bare vise denne igjen. Den kom i posten i dag og sitter som et skudd. Dette blir en ny favoritt!

Nice!
Den har jeg sett på og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 22:49   #9
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)



Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 22:50   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Folkmalmø

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 12:12   #11
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

De kjolene vil du kle superbra, Storm! Så fine!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 00:22   #12
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Det ble litt kles snoping i Køben for et par helger siden.



Kjole fra Mania Copenhagen



Elefant cardi fra White Stuff



Ellie skjorte fra White Stuff



Jeg er definitivt på elefant kjøret.

Min mamma på 60 kjøpte disse uberkule ankelbootsene fra Fly London. De var dessverre utsolgt i min størrelse.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-15, 16:23   #13
Tina24
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2015
Innlegg: 3
Tina24 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Kjøpte denne søte skaterkjolen på www.lilinew.no




Den ga meg slik en følelse av vår, sommer og sol at jeg sikra meg den til en deilig vårdag, Det kommer nok noen av dem snart

Tina24 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-15, 20:59   #14
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

mocci; den elefant-cardigan´en var jo bare helt nydelig! Skjørtet også! *elskerelefanter*


Sist redigert av Jenna : 03-05-15 kl 21:04.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 02:16   #15
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.



Åååååå!! Den står der namnet mitt på. Korleis er den nettbutikken? Toll og sånt, reknar eg med?
Og korleis er str?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 09:50   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Åååååå!! Den står der namnet mitt på. Korleis er den nettbutikken? Toll og sånt, reknar eg med?
Og korleis er str?

Jeg har iallefall god erfaring med den nettbutikken
Jeg haker av for gave, og noen ganger går det rett gjennom, andre ganger har jeg vel betalt toll. Men kjolene er SÅ verd det

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 13:26   #17
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Åååååå!! Den står der namnet mitt på. Korleis er den nettbutikken? Toll og sånt, reknar eg med?
Og korleis er str?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har iallefall god erfaring med den nettbutikken
Jeg haker av for gave, og noen ganger går det rett gjennom, andre ganger har jeg vel betalt toll. Men kjolene er SÅ verd det

Størrelse vet jeg ikke, for har ikke fått den ennå, men de andre jeg har kjøpt derfra har heller vært store enn små i størrelsen. Ser ut som den er utsolgt nå da, jeg har kjøpt den siste igjen av begge kjolene. Ber også om å få sendt som gave.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 23:09   #18
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

mocci; den elefant-cardigan´en var jo bare helt nydelig! Skjørtet også! *elskerelefanter*

Jepp elefantelsker her også. Jeg har fått utrolig mange komplimenter for skjørtet, ikke så rart da det er elefantastisk.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 22:11   #19
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Jeg har kjøpt meg drakt til 17 mai
Heter Edda Drakten og blir sydd her Kjøpte denne bruk da.Kanskje litt trang men men
Sånn bilde i full fart før svigermor stakk av med den. Jeg er nemmelig litt for kort til den :/

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 22-05-15 kl 20:23.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 22:15   #20
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Så flott du er Honda!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no