Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan er neglene deres?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har dere korte/lange negler? Bruker dere mørk/lys lakk?
korte negler 94 62,25%
lange negler 25 16,56%
mørk lakk 34 22,52%
lys lakk 40 26,49%
for en dustepoll 8 5,30%
Negler i kaos 37 24,50%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 151. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 20:59   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan er neglene deres?

I ly av neglelakktråden spør jeg eder:

Dere som bruker neglelakk, har dere lange eller korte negler? Bruker dere mørk eller lys farge?

Poll kommer, flere valg mulig.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:04   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Ingen alternativ passer, dessverre. Neglene mine er ett salig kaos. Jeg prøver å spare de litt, men på grunn av kulda så knekker de for ett godt ord. Jeg har omtrent like mange lange som korte negler.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:05   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.234
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Jeg har korte negler, og bruker både mørk og lys neglelakk. Jeg er periodebruker av neglelakk, kan bruke det hver dag i månedsvis for så å ikke bruke det på evigheter. Neglene mine blir sterkere og hendene finere av at jeg diller litt med neglene, uten neglelakk blir neglene bare flisete og stygge, og hendene tørre og skrukkete.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:06   #4
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Ingen alternativ passer, dessverre. Neglene mine er ett salig kaos. Jeg prøver å spare de litt, men på grunn av kulda så knekker de for ett godt ord. Jeg har omtrent like mange lange som korte negler.

Det der kunne jeg ha skrevet selv ja.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:07   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Jeg har ikke svart i negelelakk-tråden, men jeg har halvlange (som i ikke-nedbitte, men heller ikke superlange negler) og bruker som oftest lys/gjennomsiktig neglelakk når jeg bruker det. Flesker til med lakk som matcher antrekket når jeg skal på fest.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:08   #6
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Har en modde lyst å legge til et alternativ : "negler i kaos?"

På forhånd tænk ju!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:09   #7
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Stemmer på negler i kaos når det kommer som et alternativ

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:14   #8
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.001
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Jeg har sterke negler som helst vil være lange, men som jeg kjemper for å holde korte. Jeg liker gjerne mørke neglelakker, men lakker neglene heller sjelden, for jeg kan ikke fordra å fjerne neglelakk, og fjernerne tørker ut huden på fingrene mine uansett type.

Så ingen av alternativene passer.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:15   #9
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Jeg svarte dustepoll.

Jeg sliter enormt med å slutte å bite neglene mine.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:17   #10
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Lange negler, bruker svært sjelden neglelakk.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:18   #11
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg har korte negler, og bruker både mørk og lys neglelakk. Jeg er periodebruker av neglelakk, kan bruke det hver dag i månedsvis for så å ikke bruke det på evigheter.

Sånn er jeg også. Har akkurat fått dilla igjen, og har kjøpt en haug med lakker i ulike farger. Snuppa elsker å lakke neglene, så vi gjør det til en hyggelig greie for oss to når lillebror har lagt seg.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:18   #12
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Akkurat nå har jeg sølvlakk med svarte stjerner. Har prøvd meg litt frem med negllakk nå i helgen så neglene matcher kjolen jeg skal ha på neste helg. Men til vanlig har jeg fransk manikyr eller lys negllakk. (de har blitt litt slitt i tuppene ila helgen, men det må av i kveld uansett, kan ikke gå sånn på jobb!)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 08-01-12 kl 21:29.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:22   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Mine negler er kortklipte, jobber i helsevesenet og det er ikke forenelig med lange negler.

Jeg bruker som regel alltid i allefall blank lakk, men i perioder bruker jeg farger og da er det lyst og mørkt om hverandre etter humør og antrekk.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:24   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Jeg har ikke brukt noe "neglepynt" siden jeg hadde french manicure i bryllupet. I 2004. Neglene mine er tidvis lange, men som oftest kortklipte.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:25   #15
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Jeg har lange negler og bruker både lys og mørk lakk. Lys om jeg skal være litt nedtonet i forbindelse med jobb, mørk til litt sprekere anledninger. Men lakk MÅ jeg ha, ellers fliser de seg bare opp.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:29   #16
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Har lange negler. Bruker ikke neglelakk så ofte, men når jeg gjør, så er det som oftest fransk manikyr. Ut over det så bruker jeg både lys og mørk lakk.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:30   #17
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Korte. Ingen lakk, men ofte med oljerand, som regel svart.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:34   #18
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Jeg har stort sett mellomlange. Jeg har ofte lakk på, og det varierer om det er lys eller mørk. Jeg er veldig glad i rosatoner, men også grått og navy blir mye brukt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:36   #19
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Siden jeg jobber i helsevesenet får jeg ikke ha lange negler (så det har jeg kun i periodene mellom jobbøktene og i feriene). Jeg får heller ikke lov til å ha neglelakk (pga hygieniske krav), men de gangene jeg legger det (også i feriene eller i mellom jobbøktene) er det som regel lys neglelakk eller fransk manikyr. For noen måneder siden fikk jeg lagt knall rød neglelakk på tåneglene etter en fotbehandling, og da syns jeg at jeg var temmelig dristig (og litt løsaktig). Mannen ble fornøyd da

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:36   #20
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Har en modde lyst å legge til et alternativ : "negler i kaos?"

På forhånd tænk ju!

Her har dere meg.
Jeg må ha relativt korte negler pga jobb i helsevesenet. Neglene mine er veldig myke og fliser seg lett opp/knekker lett. Jobben min er dessuten en neglekiller av dimensjoner Jeg skulle ønske jeg klarte å ha pene, jevne negler - men det spørs om det er utopisk.

Hvis noen har den ultimate løsningen for redding av krisenegler :

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no