Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-17, 21:39   #141
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Hvor har dere bestilt fotokalender fra? Jeg pleide å bruke FotoKnutsen, men forstår det er litt ut. Jeg har likt godt konseptet om å kunne designe julekort og/eller fotokalender fra scratch. Er det andre steder en kan det? Har prøvd Japan Photo, med ymse hell...

Er Fotoknudsen ut? Hvis du har vært fornøyd, så hadde jeg gladelig fortsatt å bestille derfra. Jeg skal selv lage en fotobok, og den kommer jeg til lage hos Fotoknudsen. Har alle bildene mine der...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 21:44   #142
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.028
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg føler at "alle" klager på kvalitet osv hos FotoKnutsen. Siden jeg ikke har peiling (men er litt sau når det gjelder 'alle mener....') så tenkte jeg at det var sikkert lurt å finne noen andre. Jada, jeg er superteit, jeg vet det!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 21:46   #143
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Hvor har dere bestilt fotokalender fra? Jeg pleide å bruke FotoKnutsen, men forstår det er litt ut. Jeg har likt godt konseptet om å kunne designe julekort og/eller fotokalender fra scratch. Er det andre steder en kan det? Har prøvd Japan Photo, med ymse hell...

Jeg har vært godt fornøyd med både julekort og kalendre fra nfoto.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 21:52   #144
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Hvor har dere bestilt fotokalender fra? Jeg pleide å bruke FotoKnutsen, men forstår det er litt ut. Jeg har likt godt konseptet om å kunne designe julekort og/eller fotokalender fra scratch. Er det andre steder en kan det? Har prøvd Japan Photo, med ymse hell...

Jeg lager julekortene selv i Photoshop. Jeg fremkaller dem på Eurofoto, så da slenger jeg bare med fotokalenderne også. Alltid vært fornøyd. Jeg så at de hadde flere redigeringsmuligheter på kalenderne nå, så de kan lages mer personlige.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 22:20   #145
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Fikk kjøpt fire julegaver i London i helgen, noen av de vanskeligste.

Kjøpte også julekort der. I år bestiller jeg bilde og limer inni tenker jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-17, 07:21   #146
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg lurte også på dette med fotokalendere, og endte opp med Vistaprint. Dette ble dommen:

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Tommel opp for Vistaprint! Enkelt å bruke programmet deres, raske med levering, hyggelig pris (50 % avslag) og flott kvalitet på sluttproduktet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-17, 12:38   #147
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi er superfornøyde med Vistaprint i år også

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-17, 14:35   #148
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Nå har jeg kjøpt billetter til " Jakten på Juleskurken".

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-17, 19:49   #149
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har kjøpt (bestilt) gaver til alle nevøer og nieser som ikke er voksne. Ni stykker. Vurderer å gå til fotograf og ta familiebilde og gi til foreldrene våre. Aktivitetskalenderen er planlagt, og listen min over ting som må gjøres er skrevet og påbegynt. Det geniale med min liste er at dersom jeg ikke får gjort en ting innen «fristen», slipper jeg. I fjor ble det f.eks ikke julekort, et annet år ble ikke vinduene vasket. Det gjør at jeg slipper å bli helt julegal i desember.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-17, 22:14   #150
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

En slik liste ønsker jeg meg, Ming.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 08:57   #151
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Gaver til ungene er bestemt. Spleiser med mamma og pappa, så da får storebror og og lillebror tv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 10:44   #152
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg har kjøpt (bestilt) gaver til alle nevøer og nieser som ikke er voksne. Ni stykker. Vurderer å gå til fotograf og ta familiebilde og gi til foreldrene våre. Aktivitetskalenderen er planlagt, og listen min over ting som må gjøres er skrevet og påbegynt. Det geniale med min liste er at dersom jeg ikke får gjort en ting innen «fristen», slipper jeg. I fjor ble det f.eks ikke julekort, et annet år ble ikke vinduene vasket. Det gjør at jeg slipper å bli helt julegal i desember.

Wow! Det var jammen en lur juleliste - sånn vil jeg også gjøre det! Jeg liker i utgangspunktet lister, lager alltid julelister, men jeg er som oftest altfor ambisiøs og optimistisk på forhånd, og dermed kan slike lister ende opp med å bli en oversikt over alle mine dårlige samvittigheter. Dette blir etter hvert veldig lite inspirerende, jeg blir handlingslammet fordi jeg tenker så på det jeg ikke fikk fixet i forrige uke, og til slutt fortrenger jeg bare hele listen...

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 12:38   #153
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg er ferdig med julegavene til lillesøster. Hun får:
Fingerlings ape

Enhjørning kigurumi

Tegnebok og blyantholde


Og et par jojo siwa sløyfer

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 21:37   #154
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg er ferdig med 12 av adventskalederpakkene til alle sju

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-17, 13:39   #155
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Juletråden 2017

Kalendergavetips
https://www.ebay.com/itm/6pcs-Face-P...oAAOSwal5YMv-4

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-17, 08:35   #156
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Har du fått de? lurer på hvordan de er å skrive med?

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Kalendergavetips
https://www.ebay.com/itm/6pcs-Face-P...oAAOSwal5YMv-4

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-17, 23:17   #157
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Har du fått de? lurer på hvordan de er å skrive med?

Det går helt fint

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-17, 20:12   #158
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har kjøpt flere julegaver enn jeg trodde og mangler ikke til mange. Har begynt å pakke inn nå slik at jeg fikk oversikt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-17, 20:16   #159
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.864
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har bestilt gaver til to av nevøene mine, det blir en spleisegave sammen med den andre broren min. Mannen min har ordnet seg gave selv fra oss, så da er han ferdig og.

Gutta får flakskalender og sjokoladekalender i år.

Vi vet sånn ca hva vi skal på julaften. Og da har jeg ikke planlagt noe mer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-17, 20:20   #160
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.854
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi har ikke begynt på julegavene ennå, men i kveld skal vi bestille et par julegaver samt bursdagsgaver til storebror som har bursdag 1. desember. Derimot er vi så godt som ferdig med julekalenderen, mangler et par sjokolader og så tenkte jeg å pakke inn alle gavene nå på søndag.
Vi feirer alltid hos oss selv så det trenger vi ikke lure på, men derimot vet vi ennå ikke om noen feirer med oss.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no