Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Laster ned filmer/tv-serier

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-07, 20:13   #61
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Jeg er ikke aktiv

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:26   #62
Solice
Superaktiv
 
Solice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 386
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Ja, jeg laster ned

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 09:09   #63
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Jeg trekker frem denne jeg, med et idiotspørsmål :fossil:.

Når man da har funnet episoden sin, og lastet ned og sånt, hvordan ser man det? Ser man det på PC'n? Er det greit å brenne over på DVD?

Jeg mistet/mister de tre første episodene av Heroes seh, og de MÅ jeg jo bare få sett.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 09:13   #64
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Her syndes det daglig.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 09:42   #65
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

På det området er jeg lovlydigheten herself.

Men det er bare fordi jeg er fanatisk redd for å fylle maskinen med virus og annet gørr, og fordi jeg ikke orker å sette meg inn i mer datating enn jeg allerede har gjort.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 09:48   #66
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Ingen som kan kort og enkelt si hva en skal gjøre for å laste ned?

Prøvde 1 gang, men plutselig hadde jeg firefox over hele data`n og en no grinete mann..

"må ikke trykke på alt du ser veit du"..

Mcleod`s daughters som står høyt i kurs..

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:59   #67
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Når man da har funnet episoden sin, og lastet ned og sånt, hvordan ser man det? Ser man det på PC'n? Er det greit å brenne over på DVD?

Du kan se det på PCen, eller koble den til TV med en kabel, eller så tror jeg det går å brenne på DVD, men jeg det har jeg ikke prøvd selv.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 11:08   #68
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg trekker frem denne jeg, med et idiotspørsmål :fossil:.

Når man da har funnet episoden sin, og lastet ned og sånt, hvordan ser man det? Ser man det på PC'n? Er det greit å brenne over på DVD?

Jeg mistet/mister de tre første episodene av Heroes seh, og de MÅ jeg jo bare få sett.

Hvis du har xbox og kabel fra den til pcen, via tven, kan du se alt du laster ned direkte på tv. Det er sånn vi gjør det. Ellers kan du se det på pcen, last da ned VLC-player, den tar det meste. Ikke bruk jallaprogrammer som Windows media player osv.

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Ingen som kan kort og enkelt si hva en skal gjøre for å laste ned?

Prøvde 1 gang, men plutselig hadde jeg firefox over hele data`n og en no grinete mann..

"må ikke trykke på alt du ser veit du"..

Mcleod`s daughters som står høyt i kurs..

http://www.foreldreportalen.no/forum...light=torrents

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 11:10   #69
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Ingen som kan kort og enkelt si hva en skal gjøre for å laste ned?

Prøvde 1 gang, men plutselig hadde jeg firefox over hele data`n og en no grinete mann..

"må ikke trykke på alt du ser veit du"..

Mcleod`s daughters som står høyt i kurs..

Du må ha et nedlastingsprogram, f.eks. µTorrent eller Bittorrent, som du kan bruke til å laste ned fra f.eks. Pirate Bay.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 14:04   #70
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Kan det komme politi på døren og dra oss med til arresten om vi laster ned?
Har tenkt litt på det....

Ingen "vanlige" fildelere er noensinne arrestert i Norge. De eneste jeg husker i farta var han fyren som lasta opp Pitbull-terje før den kom på kino, samt en datanerd fra Stavanger som var "sjef" for en gruppe som delte noe vanvittig med filmer mellom seg på en server..
dette er fordi det fortsatt er politiet som gjør sånt her til lands, ikke private organisasjoner som i USA..og politiet har heldigvis viktigere ting å gjøre.

Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 15:17   #71
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

B-B: Kult nick og avatar!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:05   #72
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Du må ha et nedlastingsprogram, f.eks. µTorrent eller Bittorrent, som du kan bruke til å laste ned fra f.eks. Pirate Bay.

Bær over med meg, men skal jeg "kjøre" eller "lagre"?

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:19   #73
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Laster ned filmer/tv-serier

Samma det, bare du installerer etterpå.
Kjøre = installerer uten å laste ned installasjonsfila.
Lagre = Lagrer fila først på din harddisk, så kan du "kjøre" (installere) den derfra.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no