Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har det rablet for admin?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-07, 22:14   #21
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har det rablet for admin?

Stilig

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 22:16   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har det rablet for admin?

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Noen må sende en link til Carl Ivar ... kommer til å gni seg i hendene.

Pft. Han og Frp betaler selvsagt millionbeløp i sponsorpenger for dette.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 22:35   #23
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Har det rablet for admin?

Knallbra!!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 22:38   #24
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har det rablet for admin?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Pft. Han og Frp betaler selvsagt millionbeløp i sponsorpenger for dette.

Det håper jeg **** meg at de gjør.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 22:44   #25
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har det rablet for admin?



Utrolig morsom!

  Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 22:56   #26
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har det rablet for admin?

Det var litt for likt forrige runde til å være særlig morsomt.

Men det betyr vel vi får se ny logo i morgen...

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 23:38   #27
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har det rablet for admin?

Jeg sier som fireåringen her i huset: Er dere helt klin kokos, eller?

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 23:49   #28
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.850
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har det rablet for admin?



Hjelp, dårlig gjort å skremme en stakkar så sent på kvelden! Jeg begynte straks å tenke på konspirasjonsteorier og skumle omvendelsesforsøk.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 00:20   #29
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har det rablet for admin?

Jeg syntes logoen var slående, og hysterisk morsom.

Men er litt i tvil når det gjelder copyright ol.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 01:59   #30
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har det rablet for admin?

Fikk plutselig en følese av at jeg ikke var på rett sted.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 07:19   #31
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har det rablet for admin?

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Men det betyr vel vi får se ny logo i morgen...

Ingen logo i det hele tatt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 09:20   #32
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har det rablet for admin?

Det skal litt mer til for å provosere eller opprøre meg.

Jeg får forresten assosiasjoner til frp hver gang noen bruker forkortelsen fp. Det plager meg ikke.

Bortsett fra at enkelte har skikkelig angst for alt som har med frp å gjøre, så har jeg da fått inntrykk av at foreldreportalens medlemmer tåler både en frisk diskusjon og at de ikke er lettskremte.

Jeg fikk lyst på eple når jeg fikk se logoen. Har noen like røde eksemplarer i haven, så kommer nok til å rusle meg en tur ut og høste noen idag.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no