Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Slarverennet 2016

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-16, 23:22   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg liker ordspillet, men selve opplegget klarer jeg meg fint uten.

Og jeg liker konseptet, men synes navnet er helt tragisk. Jeg er jo militant feminist og synes at kobling kvinner=slarv er ikkemorsomt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-16, 23:45   #22
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.149
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Jeg har visst begynt å lese slaverennet, og lurer på hva i all verden det er.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 09:22   #23
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og jeg liker konseptet, men synes navnet er helt tragisk. Jeg er jo militant feminist og synes at kobling kvinner=slarv er ikkemorsomt.

Nå var det jo ikke akkurat slarv=kvinner jeg tenkte på. Men Skarverennet - Slarverennet (altså, helt uavhengig av kjønn).

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 10:10   #24
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Jeg må innrømme at jeg trodde lenge dette var en skrivefeil når jeg så innlegg på facebook. Men så ble det så mange, at jeg fant ut at alle kan jo ikke ha samme skrivefeil

Ingen mening om det kjenner jeg verken eller.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 10:30   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Man kan jo velge å tolke det som "turrenn der man ikke har det mer travelt enn at man kan slarve underveis" (for meg er "slarving" mer synonymt med "skravling" enn "sladring"), og ikke "renn for kvinner, og sider kvinner slarver så kaller vi det slarverenn".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 10:40   #26
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slarverennet 2016

For meg er slarving synonymt med sladring, men jeg vet at det like godt kan brukes for skravling, så jeg tolker det som Polyanna. Jeg nekter å tro de har laget et eget renn bassert på at kvinner sladrer, baksnakker og gjør alt som er negativt. Så vrang klarer jeg ikke å være.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 11:02   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Jeg husker jeg leste en artikkel basert på forskning (nei, husker ikke hvor, og kan ikke hoste opp link, men det fremsto legit, i hvert fall) om hvor mye kvinner skravler ifht menn, hvor det var gjort forsøk på at om, i en forsamling, kvinner snakket nøyaktig like mye som menn, ville BÅDE kvinner og menn oppfatte det som at "kvinnene snakket nesten hele tiden". Om kvinner snakket 25 % av tiden, og menn snakket 75 %, ville BÅDE kvinner og menn oppfatte det som at de snakket like mye.

Og det synes jeg er tankevekkende, i forhold til idéer om at kvinner tar og krever mye plass, skvaldrer i vei og så videre.

Og det gjør meg litt ekstra gretten på sånne type navn som "Slarverennet".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 11:24   #28
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slarverennet 2016

- Menn skravler mer enn kvinner

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 11:24   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Jepp, den har jeg også lest, Maverick! (Kanskje det er meg du har hørt det fra. Takk, i så fall. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 11:57   #30
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Det hadde vært et artig konsept for begge kjønn. Et renn uten fokus på tidspress. De kunne hatt minimumstidsgrense!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 13:01   #31
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slarverennet 2016

For meg er "slarv" synonymt med "sladder." Jeg liker også ordspill, men synes vel egentlig dette er eksempel på et mindre vellykket et.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 13:09   #32
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

For meg er "slarv" synonymt med "sladder." Jeg liker også ordspill, men synes vel egentlig dette er eksempel på et mindre vellykket et.

Er det dialektforskjeller, kanskje? Slarving er skravling, i min ordbok i alle fall. Ikke sladring (men kan godt være sladder også, selvsagt!). Men enig i at ordspillet faller igjennom hvis det betyr sladder for ganske mange.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 13:14   #33
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Navnet er en morsom vri på Skarverennet, men utover det virker det jo som det ligner ganske mye på Skarverennet, så å kalle det en uhøytidlig parodi skjønner jeg ikke helt.

Nå har jeg aldri gått Skarverennet men jeg har skjønt det er lenger og det er tidtaking og konkurransepreg over det. Man går ikke der som nybegynner på ski for å si det sånn, og man må kunne passe seg for de ihuga. På Slarverennet er det motsatt av det jeg beskriver over, og dermed synes jeg det passer å kalle det en uhøytidlig parodi. Det er likevel en stor fysisk anstrengelse.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 13:14   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Man kan jo velge å tolke det som "turrenn der man ikke har det mer travelt enn at man kan slarve underveis" (for meg er "slarving" mer synonymt med "skravling" enn "sladring"), og ikke "renn for kvinner, og sider kvinner slarver så kaller vi det slarverenn".

Joda, men det er jo et renn forbeholdt kvinner, så de har satt en link mellom kvinner og slarving. Og det syns jeg ikke er ålreit, samme om man mener sladring eller skravling.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 13:19   #35
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

For meg er "slarv" synonymt med "sladder." Jeg liker også ordspill, men synes vel egentlig dette er eksempel på et mindre vellykket et.

For meg er slarv = sladder, og det ser ut til å være betydningen i ordbøker på nett, så jeg er enig med deg.


Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Nå har jeg aldri gått Skarverennet men jeg har skjønt det er lenger og det er tidtaking og konkurransepreg over det. Man går ikke der som nybegynner på ski for å si det sånn, og man må kunne passe seg for de ihuga. På Slarverennet er det motsatt av det jeg beskriver over, og dermed synes jeg det passer å kalle det en uhøytidlig parodi. Det er likevel en stor fysisk anstrengelse.

Jeg trodde Skarverennet i stor grad var et renn med lite fokus på tidsbruk og kjenner folk som er lite ivrige til å gå på ski som har vært med der. Det er en konkurranseklasse, men veldig mange tar det jo som en happening eller fest. Før siste nedkjøringen til mål er det vel en plass der mange løpere samles for å drikke før de tar siste biten?

De ihuga har egen løype ved siden av turløperne, tror jeg, så det er også lagt til rette for all slags tempo.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 13:19   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Joda, men det er jo et renn forbeholdt kvinner, så de har satt en link mellom kvinner og slarving. Og det syns jeg ikke er ålreit, samme om man mener sladring eller skravling.

Nei, det kan fint være "turrenn for kvinner, der man tar det så med ro at man kan slarve".

Kjønnsstereotypien her er mer på "det er stort sett kvinner som ønsker å gå turrenn i rolig tempo", ikke "det er stort sett kvinner som slarver". Syns JEG, da, det er jo bare min velvillige tolkning.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 13:21   #37
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Ja det er jo godt mulig! For meg som aldri hadde hørt om Slarverennet før i fjor og er totalt uerfaren på ski, virker Skarverennet som det et skremmende utfordrende arrangement.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 13:23   #38
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Det jeg kan oppsummere min oppfatning med er at navnet skjemmer ingen. Det var absolutt ikke noe fokus på slarv bortsett fra navnet på rennet, som er blitt en merkevare de vanskelig kan endre på. Jeg kan fortelle det at tempoet vat så raskt som enhver klarte. Jeg hadde toppfart på 26 km t ned de bakkene herregud, og var og er totalt utslitt i beina etter å ha rent ned 4 km på skarre-is til avslutning.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 13:24   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, det kan fint være "turrenn for kvinner, der man tar det så med ro at man kan slarve".

Kjønnsstereotypien her er mer på "det er stort sett kvinner som ønsker å gå turrenn i rolig tempo", ikke "det er stort sett kvinner som slarver". Syns JEG, da, det er jo bare min velvillige tolkning.

Jeg tolker ikke så velvillig, gitt. Men så har ikke jeg samme tolkning av slarving heller da. Ikke at jeg syns det hadde vært bedre med "Skravlerennet! For kvinner!"

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 13:30   #40
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slarverennet 2016

Jeg syns egentlig de kunne hatt et slarverenn for begge kjønn, som noen var inne på.

Det er veldig fint med renn som fokuserer på kos og hygge, mer enn tider og merker.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no