Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Syklist-krenk! Innafor?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-16, 09:34   #21
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Etter å ha blir skjelt ut og bannet til av en lycrakledd og sitrongul syklist (mannlig), fordi jeg tillot meg å stoppe i et kryss som tilfeldigvis tverret hans sykkelvei, så er jeg absolutt med på å le høyt. Selvironi er en fin ting, og jeg synes virkelig det er innlysende at dette var en spøk.

Lillebror var helt sjokkert over at det er lov for voksne å snakke sånn, og jeg var innstilt på å beklage og legge meg flat for å roe ned fyren. Men, han kom altså syklende opp til bilvinduet og raste foran en 9-åring. Nais.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 09:53   #22
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er så soleklart at det er en spøk. Det er ikke bare en spøk med syklister, men også en latterliggjøring av bilister med høyt agressjonsnivå.

Nettopp!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 10:00   #23
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Men, han kom altså syklende opp til bilvinduet og raste foran en 9-åring. Nais.

Da skulle du i hvert fall brukt døra. Dyttet den opp, hardt.

Syklister i sitrongule kondomdresser har for øvrig de aller lengste tærne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 10:05   #24
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.182
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Mye stygg oppførsel mot syklister, men en del skaper sannelig nok av det selv også. En del i boligfeltene her suser rett ned, uten å holde vikeplikten, jeg fikk nesten en i panseret for litt siden. (Helt oppriktig, hva regnes disse supersyklistene som i trafikken? Og hva er kutyme mht å ta hensyn til de som ferdes i andre hastigheter? )

En del ser også ut til å være så innbitt opptatt av tidtaking at barn og andre treginger langs veien må vike, men å slippe forbi bilkøen de selv skaper, det går ikke.

Det var en del slike tensenser i ryttermiljøet jeg var en del av for hundre år siden også. Selvfølgelig ikke alle, men en del mente nesten at folk og biler burde holde seg unna grusveiene ved rideskolen, for Gampegullet ble så lett skremt.


For ordens skyld: De fleste ryttere, syklister og for den del småbarnsforeldre, hundeeiere og så videre tenker litt lengre enn sin egen nesetipp, det er vel de som ikke gjør det som en legger mest merke til dessverre.

Jeg har alltid trodd at om man sykler i veibanen regnes man som bilist og skal følge trafikkreglene på samme måte.
Forøvrig syns jeg spøken var innafor.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 10:10   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har alltid trodd at om man sykler i veibanen regnes man som bilist og skal følge trafikkreglene på samme måte.

Selvsagt. Og hvis du sykler på fortauet har du ingen av de samme rettighetene som fotgjengere har, du har vikeplikt for alle - inkludert biler i utkjørsler og fra vikepliktsvei.

Jeg kjører i veien.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 11:29   #26
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

At han blir "Norges mest forhatte mann" høres voldsomt ut, og jeg skjønner at detter en spøk. Likevel; jeg har en mann som har drevet med landeveissykling aktivt i 25 år og synes jeg ser han le av den vitsen. Det er bare for mange av de holdningene, for mange farlige situasjoner og for mange bilister som med "humor" presser dem litt ekstra ut, tuter høyt, avskjærer osv til at de syklistene jeg kjenner vil trekke på smilebåndet av en sånn morsom vits. Man blir vel drittlei, bare. Jeg synes selv ikke det er morsomt Mtp alle de gangene han har blitt skadet/ nesten skadet. Selv om det selvsagt finnes mange uvørne syklister også.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 11:32   #27
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Selvsagt. Og hvis du sykler på fortauet har du ingen av de samme rettighetene som fotgjengere har, du har vikeplikt for alle - inkludert biler i utkjørsler og fra vikepliktsvei.

Jeg kjører i veien.

Føler jeg må skyte inn litt her om syklisters vikeplikt. Som syklist regnes man som kjørende, og har som du sier ikke samme rettighetene om gående. Men man har ikke vikeplikt for alle. Om gangfeltet opphører for kryssende bilvei, ja da har du vikeplikt. Om det er en vei som krysser gangfeltet, feks privat utkjørsel, så har bilen vikeplikt.

Utklipp fra trygg trafikk, om sykling på gangfelt.
"Men du har ikke vikeplikt for kjørende som kommer fra parkeringsplass, holdeplass, torg, eiendom, bensinstasjon, gågate, gatetun eller liknende område. Det samme gjelder kjørende som skal inn på slikt område."

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 13:56   #28
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av Bamsemums, her.

Føler jeg må skyte inn litt her om syklisters vikeplikt. Som syklist regnes man som kjørende, og har som du sier ikke samme rettighetene om gående.

Men mange ønsker likevel at vi skal stoppe for de i fotgjengeroverganger. Sittende på sykkelen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 15:08   #29
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Jeg antar at jeg sykler tour de ingeniør ( ) her i Bergensområdet, og det er ikke der jeg sliter med bilister.
I 30 sona inn til skolen når jeg skal trene noen, eller hente noen, eller møte noen. Da kan du være sikker på at en bil presser seg forbi og bråbremser rett foran meg for å ikke skrape bilen i fartsdumpen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 15:33   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Det praktiseres i hvert fall ikke, Bamsemums. Og er det fotgjengerfelt, har du vikeplikt for alle. Skillet mellom utkjørsel og vei kan være temmelig vanskelig å avgjøre også, åpenbart.

Jeg føler meg langt tryggere i veien, så lenge det er 60-sone og nedover.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 15:46   #31
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.751
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Jeg har aldri brukt spøken mot syklister, men noen ganger rettet mot (gamle) mennesker som kysser veien i sneglefart. Ikke vondt ment, men sikkert ikke innafor heller.

Mot syklister er jeg så hensynsfull at det er like før jeg henger ut vinduet og tilbyr vannflaske og karbotilskudd. Jeg blir lykkelig av å se syklister på veien.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 16:18   #32
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Tallulah, frontfigur eller klubb var fordomsfullt skrevet av meg, for jeg tenkte at nå koste de seg i kommentarfeltene med påfyll til å mislike syklist. Jeg har ikke sjekket.

Og så er det lov å sykle i gangfelt, men bilist har ikke vikeplikt for syklist. Det virker som om mange Oslo bilister blir provosert av syklist i gangfelt. Det er to rundkjøringer i byen som er spesielt vanskelig. Jeg var vitne til påkjørsel uten skade i fjor.

Fra Trygg Trafikk,
"Det er tillatt å sykle over gangfelt, men bilistene har ikke vikeplikt for deg. For å oppnå samme rettigheter som gående, dvs. at bilene har vikeplikt og må stoppe for deg i gangfeltet, må du gå av sykkelen og trille den."

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 16:38   #33
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

[quote=Retz;439332

Mot syklister er jeg så hensynsfull at det er like før jeg henger ut vinduet og tilbyr vannflaske og karbotilskudd. Jeg blir lykkelig av å se syklister på veien.[/QUOTE]

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 16:39   #34
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Men mange ønsker likevel at vi skal stoppe for de i fotgjengeroverganger. Sittende på sykkelen.

Tenker du nå om du sykler på veien og kommer til et gangfelt? Klart man da skal stoppe for gående som krysser gangfeltet. Syklisten har vikeplikt.

Eller at bilene skal stoppe for en syklist som sitter ved fotgjengerovergang på sykkelen og venter? Det er klart ønsket om å bli sluppet over sikkert er der hos de fleste, men kan jo ikke forvente det. Syklisten har igjen vikeplikt.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 16:54   #35
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Jeg holdt på å kjøre ned en syklist i gangfelt en gang. Han kom i full fart ut av en undergang og jeg rakk bare såvidt å stoppe. Og selv om jeg hadde hatt vikeplikt ville det jo vært han som ble skadet - tror de at de er udødelige?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 16:58   #36
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg holdt på å kjøre ned en syklist i gangfelt en gang. Han kom i full fart ut av en undergang og jeg rakk bare såvidt å stoppe. Og selv om jeg hadde hatt vikeplikt ville det jo vært han som ble skadet - tror de at de er udødelige?

De?
Hán tror kanskje han er det, vet ikke med resten av norges syklister

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 17:22   #37
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av Bamsemums, her.

Tenker du nå om du sykler på veien og kommer til et gangfelt? Klart man da skal stoppe for gående som krysser gangfeltet. Syklisten har vikeplikt.

Eller at bilene skal stoppe for en syklist som sitter ved fotgjengerovergang på sykkelen og venter? Det er klart ønsket om å bli sluppet over sikkert er der hos de fleste, men kan jo ikke forvente det. Syklisten har igjen vikeplikt.

Syklister som ønsker å sykle over fotgjengerfeltet. De sakker fartet, når bilisten stopper går de ikke av, men gir fart og sykler over. Jeg stopper kun om de går av sykkelen. Man kan ikke forvente få alle fordelene.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 17:23   #38
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Opprinnelig lagt inn av Bamsemums, her.

De?
Hán tror kanskje han er det, vet ikke med resten av norges syklister

Alle syklister er idioter. Akkurat som alle hundeeiere er det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 20:47   #39
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Jeg har nok store problemer med å skjønne hva som gjør vitser innenfor.

Jeg synes ikke vitsen er morsom. Om den er krenkende? Tja, den vitser med noe som mange opplever som sårende, fordi den går på en reell situasjon. Jeg skjønner feks ikke forskjellen på å vitse om landeveissyklister og mørkhudete. Hvis noen spøker om å jakte med hagle på mørkhudete og i tillegg sette på skjellsord som negre, hadde det neppe vært greit.

Og er ikke dette nettopp fordi personer som er mørkhudete har vært trakkasert og behandlet nedsettende? Og er ikke grunnen til at syklistene reagerer på vitsingen at det er syklister som har blitt skadet og drept av biler?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-16, 21:00   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syklist-krenk! Innafor?

Seriøst, him?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no