Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leser du selvhjelpsbøker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 11:44   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leser du selvhjelpsbøker?

Personlig har jeg aldri sett poenget. For meg er det bare ord, ikke noe magi. Det går inn og rett ut igjen.

Jeg lurer litt på hvordan andre folks meninger kan forandre måten du ser på deg selv, hvordan du utvikler deg osv. Jeg skjønner jo at mange har hjelp av slike bøker, enten det er røykekutt, kosthold eller hva det måtte være.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:55   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Leser du selvhjelpsbøker?

Man kan vel få tips om hvordan gripe an et "problem", men det er jo til syvende og sist bare en selv som kan gjøre noe med det.

  Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:55   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du selvhjelpsbøker?

Nei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:19   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leser du selvhjelpsbøker?

Nei, jeg leser ikke slike bøker.
For noen hjelper de sikkert, men jeg for min del tror på egen tankekraft som motivator, ikke andre sine skrevne ord.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:44   #5
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leser du selvhjelpsbøker?

Jeg begynte på "Endelig ikke røyker" av Allen Carr,men den funka ikke for meg. Synes hele boka var dårlig og teit skrevet. Kanskje fordi jeg ikke trodde på det ?
Sluttet å røyke da testen var positiv uten problemer,og har ikke begynt igjen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:48   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leser du selvhjelpsbøker?

Jeg har vel lest en eller to i løpet av de siste 10-15 årene. Hvorvidt det hjelper eller ikke er jo helt avhengig av boka. Den jeg leste (det er så lenge siden at jeg overhodet ikke husker hverken tittel eller forfatter) ga meg noen nye måter å se ting på som jeg definitivt har hatt nytte av. Selvsagt er det ikke magi, det dreier seg vel stort sett om å frigjøre seg fra sine egne fastlåste tankemønster og få innspill til hvordan man kan gripe an problemer anderledes. Noen nye idéer, rett og slett.

Det er vel som med alt annet, noen er gode, andre elendige.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:07   #7
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leser du selvhjelpsbøker?

Nei..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no