Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-07, 00:50   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Jeg synes egentlig at det er en uting, når jeg tenker litt på det.

Man kan jo tross alt aldri vite om noen har en skjult agenda på et vis, all den tid de aller fleste på forum er relativt anonyme. Da er det urettferdig å henge ut andre mennesker, spesielt de som ikke en gang er der selv og kan forsvare seg.
Vi vet aldri hva som er de bakonforliggende årsakene til at den ene eller andre er teit, dum, slem eller gjør en dårlig jobb.

På den andre siden synes jeg at det er forskjell på å komme med positiv og negativ anbefaling. Trur eg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 00:56   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Som nettbruker har jeg blitt hengt ut på andre forum flere ganger. Det bryr meg midt bak. Det hører med når man ikke er en kosemoser.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 01:55   #23
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Jeg er veldig splittet egentlig.
På den ene siden er jeg for det, på den andre siden er jeg helt i mot det.

Jeg er for det med tanke på å diskutere sak, ikke person. F.eks politikere og partiet de representerer.
Å diskutere leger o.l kan jo sammenlignes med å snakke om andre tjenester, f.eks advarselen om samson bakeri.
Det kan også gå på skryt av personen som gjør en god jobb.

På den andre siden er det også snakk om privatpersoner, og jeg vil si at en som ikke er i media er litt mere "fredet" for min del.
Det er personer som ikke ønsker et offentlig liv.
Så om jeg skulle komme ut for at en lege eller lignende som jeg virkelig hadde hatt negative erfaringer med bli nevnt så ville jeg nok advart personen som spurte, men da via en PM.

Burde egentlig advart alle og enhver om tannlegen som trakk visdomstanna mi.
Makan til inkompetent, drittsekk av en tannlege håper jeg ingen opplever å få.
Å gå med låst kjeve i 4 uker etter å ha trukket visdomstann var heeeeeeelt normalt. (sikkert for han sine pasienter i allefall)
Og man kjenner jo selvsagt ikke at bedøvelsen ikke virker, det er bare litt pressing og det må man jo tåle. (vel bedøvelsen virket IKKE)
Ok, en liten avsporing her.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 08:14   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Siden Marianne Aulie allerede er nevnt i tråden så vil jeg bruke henne som et eksempel. Jeg synes det er greit å diskutere kunsten hennes og hva man synes om måten hun markedsfører den på. Det som ikke er greit er å snakke om hvordan hun som privatperson er, om hun har kjæreste, intelligensen hennes etc.

Jeg har anbefalt legen min videre, men da gjorde jeg det ikke i åpent forum og til noen jeg i utgangspunktet kjenner.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 08:58   #25
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Vet ikke om det er noe fasitsvar, og jeg synes nok også folk som søker offentlighetens lys må tåle å bli "snakket" om. For det er jo det jeg føler at vi gjør, vi diskuterer og sladrer litt over en kaffekopp. Problemet er jo bare at dette er skriftelig og søkbart i ettertid.

Det er sikkert greit å få en påminnelse om dette, slik at man tenker seg om et par ganger om hva man skriver om navngitte personer.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 09:00   #26
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Siden Marianne Aulie allerede er nevnt i tråden så vil jeg bruke henne som et eksempel. Jeg synes det er greit å diskutere kunsten hennes og hva man synes om måten hun markedsfører den på. Det som ikke er greit er å snakke om hvordan hun som privatperson er, om hun har kjæreste, intelligensen hennes etc.

Nettopp. Når noen ikke leverer en betalingstjeneste de lover, så må det være greit å være offentlig negativt rettet mot dette uten at man av den grunn skal gå på person.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 09:45   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis en jordmor driver privat praksis hvor man må betale for å komme dit og hun markedsfører praksisen sin. Er det da lavere terskel for å omtale henne enn om det er snakk om en jordmor man tilfeldigvis får på et offentlig sykehus?

Jeg konkluderer ikke med noe, men kjenner kanskje at jeg ville reagere mer hvis en jordmor på sykehus ble omtalt enn en som drev privat næringsvirksomhet.
Blir det verre enn å omtale en dårlig bilmekaniker som driver verksted for seg selv?

Det skjønner jeg overhodet ikke. Jeg ville ikke ha noe høyere terskel for å advare mot en "jordmor from hell" om hun jobbet på et offentlig sykehus. Jeg har nemlig opplevd en, og har i ettertid truffet andre som har vært utsatt for samme psyko dama. Hun har heldigvis mistet jobben nå. Jeg har ikke lagt ut navnet hennes på nett, altså, men IRL forteller jeg det gjerne.

Dette en interessant diskusjon.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 09:48   #28
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Jeg klarer ikke å bli helt enig med meg selv, men følger med fra sidelinjen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 09:50   #29
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

For å stille spørsmålet annerledes: Ville DU satt pris på advarsler mot navngitte personer om de ville påvirket deg negativt på noen måte?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 09:51   #30
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

For å stille spørsmålet annerledes: Ville DU satt pris på advarsler mot navngitte personer om de ville påvirket deg negativt på noen måte?

Ja, det ville jeg.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 10:05   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så det er altså helt greit at yrkesutøvere kan ødelegge for andre fordi man skal være "varsom"?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Enkelte ting ER fakta uavhengig av hva andre tror. Når mennesker velger å tilby dårlige varer, så bør de være klar til å ta konsekvensene.

Men hva hvis det er en lærer? Som en personlig ikke liker, som en synes ikke holder mål. Skal man da kunne henge vedkommende ut på nett? En vet jo lite om det er læreren som faglig ikke holder mål eller om det er eleven som ikke er motivert og åpen for ny kunnskap.

Eller hva med frisører? Eks: En ung jente kommer til frisøren med bilde av fru Beckham, ber om en slik frisyre og er kjempesur fordi resultatet ikke ble som forventet. Er det da OK at denne frisøren navngis på nett fordi hun, i følge kunden, har levert en dårlig vare?

Jeg er enig i at man skal advare andre mot useriøst helsepersonell, men er nettet den rette veien å gå? Dersom en hadde valgt media kunne en blitt tatt i ærekrenkelse, gjelder ikke dette på nettet? Blir det ikke mye subjektiv klaging av slikt og lite konkrete fakta?

Bør en ikke melde useriøst helsepersonell (som legen Sitron nevner) til politiet? Er det ikke en politisak når en lege utøver krenkende adferd ovenfor pasienter?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Som nettbruker har jeg blitt hengt ut på andre forum flere ganger. Det bryr meg midt bak. Det hører med når man ikke er en kosemoser.

Uthengt med nick eller med fullt navn?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 10:33   #32
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Dette er en vanskelig diskusjon...det er jo noen som etter min mening "ber" om å bli ledd av og lagt negativt merke til. Men jeg er likevel usikker på om det er greit å navngi og diskutere fritt på nettet. En av grunnene til at jeg syns det er problematisk er at fort blir veldig usaklig og folk henger seg på uten å egentlig tenke over hva de skriver. Det blir jo liggende der dokumentert, i motsetning til slarv i RL (er ingen tilhenger av det heller jeg, da)
Synes også man skal være svært varsom med å angi leger o.l offentlig. Noen ganger VET man at h*n er udugelig og inkompetent - andre ganger er man kun av den oppfatning selv og har ingenting å fare med (noen ER jo faktisk så følsomme og hårsåre at de ikke gir fem flate øre for å hetse andre - disse finnes også på nettforaene og jeg vil neppe klare å se hva som er sant og ikke)

  Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:07   #33
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Jeg navngir ingen i åpent forum på nett, nettopp fordi jeg ikke selv ville ønsket å bli navngitt.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:09   #34
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Jeg synes det er helt greit.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:15   #35
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Men hva hvis det er en lærer? Som en personlig ikke liker, som en synes ikke holder mål. Skal man da kunne henge vedkommende ut på nett? En vet jo lite om det er læreren som faglig ikke holder mål eller om det er eleven som ikke er motivert og åpen for ny kunnskap.

Dette er da ikke det samme som å kjøpe en vare og ikke få en god nok tjeneste levert. Man har kanaler man kan gå for å ta opp dårlige lærere. Både innad i skolesystemet og gjennom FAU.

Eller hva med frisører? Eks: En ung jente kommer til frisøren med bilde av fru Beckham, ber om en slik frisyre og er kjempesur fordi resultatet ikke ble som forventet. Er det da OK at denne frisøren navngis på nett fordi hun, i følge kunden, har levert en dårlig vare?

Det er forskjell på å få en frisyre som ikke er som man har sett for seg i hodet sitt og det å bli skamklipt.

Jeg er enig i at man skal advare andre mot useriøst helsepersonell, men er nettet den rette veien å gå? Dersom en hadde valgt media kunne en blitt tatt i ærekrenkelse, gjelder ikke dette på nettet? Blir det ikke mye subjektiv klaging av slikt og lite konkrete fakta?

Hvor tror du man når ut til folk? Ja, i ettertid ser jeg at jeg burde klaget både overnevnte lege og en annen jeg har vært borti inn til en eller annen instans. Men det ville uansett neppe ført frem og i så fall brukt lang tid og i mellomtiden ville flere mennesker blitt utsatt for disse.

Bør en ikke melde useriøst helsepersonell (som legen Sitron nevner) til politiet? Er det ikke en politisak når en lege utøver krenkende adferd ovenfor pasienter?


Uthengt med nick eller med fullt navn? Begge deler.

Forøvrig er jeg IKKE for å henge ut gud og hvermann fordi man personlig har fått såret stolthet eller whatever.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:26   #36
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Forøvrig er jeg IKKE for å henge ut gud og hvermann fordi man personlig har fått såret stolthet eller whatever.

Men tror du at alle klarer å skille? Tror du alle ser forskjell på om det er en lærer, lege, tannlege, frisør, bedrift eller kulturperson en henger ut/navngir/mener noe om på nettet? Det er der jeg tviler litt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:27   #37
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Men tror du at alle klarer å skille? Tror du alle ser forskjell på om det er en lærer, lege, tannlege, frisør, bedrift eller kulturperson en henger ut/navngir/mener noe om på nettet? Det er der jeg tviler litt.

Selvsagt klarer ikke alle å skille. Det betyr ikke at man skal si nei til seriøse advarsler av den grunn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:32   #38
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Men dersom ikke alle klarer å skille, hvordan skal en da, som leser, sile ut det seriøse mot det useriøse? Hvordan kan jeg vite at legen du omtaler er som du beskriver?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:36   #39
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Men dersom ikke alle klarer å skille, hvordan skal en da, som leser, sile ut det seriøse mot det useriøse? Hvordan kan jeg vite at legen du omtaler er som du beskriver?

Det er da lov å innhente mer informasjon. Jeg la ikke ut noe om "min" lege før jeg hadde vært i kontakt med annet helsepersonale som alle reagerte på legen. Og da på navnet, jeg hadde ikke engang nevnt behandlingen. Når man får time hos jordmor på dagen uten å ha vært der før og det egentlig er fullt, så sier det litt. Og når man får komme på bekkenløsningsprosjektet på KK, selv om det var over, fordi man ene og alene nevner navnet på legen man har gått til, så ringer det noen bjeller. Jeg er sikker på at andre også ville kunne funnet ut av denne informasjonen hadde de villet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:40   #40
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om å diskutere navngitte personer i forumet?

Jeg er egentlig enig med deg, Sitron, jeg er bare usikker på hvordan dette vil fungere i praksis.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no