Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Foodprocessoren min ryker og lager rare lyder

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-12, 18:24   #1
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Foodprocessoren min ryker og lager rare lyder

Jeg har en kenwood foodprocessor, fp 250, på 750 watt og den ryker, lager en forferdelig stank og rare lyder.Jeg antar at den er ødelagt? Den er ikke gammel, kjøpt for litt over ett år siden og det verste vi gjør med den er at vi lager smoothie med fryst frukt og bær.

Har noen her opplevd det samme?

Vil det kunne funke å reklamere på den? Vi har flyttet to ganger på et halvt år så tviler på at vi finner kvitteringen. Jeg bestilte den gjennom nettbutikken til Elkjøp.

Jeg har vært så glad i den fordi den er liten og nett og dermed får plass på benken og kan tas i bruk til enhver tid.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 18:27   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foodprocessoren min ryker og lager rare lyder

Er det smittsomt? Det var en tråd om det samme her for et par uker siden. Vår kenwood er utsatt for det samme, og må nok byttes ut.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 18:30   #3
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Foodprocessoren min ryker og lager rare lyder

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Er det smittsomt? Det var en tråd om det samme her for et par uker siden. Vår kenwood er utsatt for det samme, og må nok byttes ut.

Kanskje de har utløpsdato?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 21:48   #4
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.238
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Foodprocessoren min ryker og lager rare lyder

Utskrift fra kontoen din?

Den er nok død, desverre.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 12:30   #5
Timmi
Aktiv
 
Timmi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 187
Timmi er litt kul
Standard

Re: Foodprocessoren min ryker og lager rare lyder

De skal kunne finne kvitteringen til deg hos Elkjøp. Bare å ringe kundeservice.

__________________
Timmi

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 12:33   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Foodprocessoren min ryker og lager rare lyder

Motoren tar kvelden. Den er nok død - ringe Elkjøp du. De har som regel kvitteringen der.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no