Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 21:34   #21
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Jeg har blitt veldig inspirert av www.Matprat.no
Det hender når jeg ikke vet hva jeg skal lage at jeg surfer litt der, skriver ut oppskriften og handler slavisk.
Mye godt og enkelt

Ellers abbonnerer jeg på Spis Bedre.
De har mange raske og enkle hverdagsoppskrifter.
De har også 6 dagers ukeoppskrifter, med komplett handleliste. De ukene vi har hoppet på den, har vi spist godt Skal legge inn noen oppskrifter i den andre tråden din.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:54   #22
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Du bør følge med på tråden "hva er det til middag idag", der har jeg fått mange tips.
Noen fra meg:
Fiskekaker eller fiskepudding skjæres i biter
Lag hvit saus(sånn som det står på fiskebollboksen)
Putt oppi bitene sammen med en pose grønnsaksblanding med erter pluss
en halv boks i lake hver med krepsehaler og reker
Serveres i skjell som varmes noen minutter i ovnen eller som gryte bare, lag sausen tykk. Server gjerne hvitløksbrød til.

Svinefilet skjæres i valgfrie biter
Sopp, paprika, løk, hvitløk og chilipepper(hvis ikke ungene skal ha da...) stekes før eller etter svinefileten
Blandes sammen til slutt i den dype stekepannen og hell på en kartong matfløte. Serveres med f.eks ris og/eller fløtegratinerte poteter, salat.

Salat kan jo være bare tomater, slangeagurk, rødløk, paprika og fetaost.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 09:06   #23
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Jeg kjøper fast Apetitt, Spis Bedre og det derre tredje matbladet som jeg ikke husker hva heter.

Spis Bedre er det beste for amatørkokker. Enkle oppskrifter, trinn-for-trinn, forslag til variasjon eller vegetarisering.

De to andre er mer fancy og kompliserte, med festmenyer, 50 ingredienser og dillete anretning.

Jeg synes Wenches kokebok er kjeeeedelig, men den er sikkert grei til hverdags. Helt alminnelig, ikke spesielt interessant eller spesielt sunn mat. Veldig "norsk" i den forstand at det smaker ganske lite, er ganske billig og ikke inneholder mange inetressante ingredienser.

Når det gjelder hverdagsmat, vil jeg anbefale den rødrutete kokeboken (red. Ingrid espelid Hovig), ettersom den inneholder basisoppskrifter for alt, forklaringer på hva alle ting er og fungerer som et oppslagsverk. Der kan man lære å lage alt fra bunnen, enkelt og greit.

Ellers inviterer jeg deg herved på matkurs hos meg på mitt nye kjøkken på nyåret. dessuten vil jeg ikke ha på meg at mine oppskrifter er kompliserte. For det er de ikke!

Jeg er heller ikke særlig glad i salat om vinteren, og jeg vil anbefale å finkutte grønnsaker og pannesteke dem, evt å steke dem i ovnen. Da blir det god smak.

Prosjektforslag til gradvis endring:
Steg 1) Bytt ut det meste av farsematen med ren karbonadedeig, ren fisk og rent kjøtt.

Steg 2) Minst to dager i uken bytter du ut potene med hhv grov ris og grov pasta.

Steg 3) Minst en dag i uken kjøper du en grønnsak du ikke pleier å kjøpe.

Steg 4) Slutt med koking. Gå over til damping med bittelitt vann, en smørklatt eller en dæsj olivenolje, maldinsalt. Del grønnsakene i mindre biter og damp i noen minutter. Alt helkokt smaker elendig, mens oppdelt og dampet er godt.

Steg 5) Snik bønner, kikerter og linser inn i kostholdet. Babysteps! Feks kan du koke grønne linser, og ettersteke dem med små biter av gulrøtter, løk og brokkkolibukketer, og ha som tilbehør til kjøtt. Torsk med linser er også kjempegodt!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 09:14   #24
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Når jeg begynner i jobb i januar, så kommer vi hjem sammen hver dag ca 16.45. Jeg vurderer å gi ungene en youghurt, et eple el.l og så bruke god tid på mat. Vi har stort kjøkken, så alle kan være samlet der. Eldstejenta kan hjelpe til også. Så kan vi heller ha noen dager med kjappe middager, men at regelen f,eks er middag kvart på seks, og så barne-tv.

Dette gjør vi. Ungene får litt mat når vi kommer hjem og så spiser vi middag etter barne-tv. Vi har bare enkel mat når vi kommer hjem; Brødskiver, yoghurt, tunfisk, ost og kjeks, frukt, lettkokt grøt (havregryn), riskaker mm. Men vi setter oss ned og spiser alle sammen.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 09:25   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dette gjør vi. Ungene får litt mat når vi kommer hjem og så spiser vi middag etter barne-tv. Vi har bare enkel mat når vi kommer hjem; Brødskiver, yoghurt, tunfisk, ost og kjeks, frukt, lettkokt grøt (havregryn), riskaker mm. Men vi setter oss ned og spiser alle sammen.

Det er veldig lurt! Bedre å dempe det verste suget med et sunt lite mellommåltid og heller spise skikkelig middag sammen senere. Også droppe tradisjonell kveldsmat. Kari Jacquesson sa i det slanke-ungdommer-som-er-veldig-overktige-programmet at man må vekk fra den forestillingen om at middag må spises 1600 og at alt annet er feil. Hun sa at det viktigste er at man spiser sunt, og om man spiste middag klokka fem eller halv åtte ikke spilte noen rolle. Det er i følge henne ett fett når kaloriene inntas. Mange kaster i seg drittmat rett etter jobb og skole fordi de er så sulte og fastlåst i forestillingen om at det må være middag med en gang etter jobb. Det går sikkert greit, dersom man har en koneTM, men ikke ellers.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 10:26   #26
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Jeg har en kokebok som jeg er meget fornøyd med, med oppskrifter på tradisjonell norsk mat, laget av Lars Barmen. Denne kan jeg anbefale på det varmeste - enkle oppskrifter på god mat

http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?...r=3&cid=158000

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 10:49   #27
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er veldig lurt! Bedre å dempe det verste suget med et sunt lite mellommåltid og heller spise skikkelig middag sammen senere. Også droppe tradisjonell kveldsmat. Kari Jacquesson sa i det slanke-ungdommer-som-er-veldig-overktige-programmet at man må vekk fra den forestillingen om at middag må spises 1600 og at alt annet er feil. Hun sa at det viktigste er at man spiser sunt, og om man spiste middag klokka fem eller halv åtte ikke spilte noen rolle. Det er i følge henne ett fett når kaloriene inntas. Mange kaster i seg drittmat rett etter jobb og skole fordi de er så sulte og fastlåst i forestillingen om at det må være middag med en gang etter jobb. Det går sikkert greit, dersom man har en koneTM, men ikke ellers.


dette kan jeg like

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 10:53   #28
Mammateur
sjeftepine
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 61
Mammateur er litt kul
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

dersom man har en koneTM, men ikke ellers.

En kone-hva-for-noe?

Jeg liker "Helt enkelt" av Ingrid Espelid Hovig (pluss noen andre forfattere jeg ikke husker navnet på) Der er det både trauste norske og spennende eksotiske oppskrifter, med den fellesnevneren at de er enkle.

Jeg bruker også den rødrutete, og synes den fungerer bra til hverdags.

Mammateur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 11:09   #29
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av Mammateur, her.

En kone-hva-for-noe?

En KONETM er en slik vi alle skulle hatt. Hun har middagen på bordet når man kommer hjem fra arbeid, hun stryker alt som kan strykes, ruller, vasker, polerer, pusser, vanner og har alltid nybakte boller på lur.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 11:13   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Jeg leser i oppskriftene deres og det slår meg at vi aldri bruker noe sånt som matfløte, creme fraiche, rømme, kesam el.l.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 11:21   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Gøril Wiker: "leve livet"
En herlig kokebok, med retter som passer for "venninnekvelder" , "hjemme-lørdagskvelder", "mannfolk-kvelder" osv!!
Dessuten er den utrolig hyggelig å lese i , og fiiine bilder!
Og ikke for mye "hi-tech".


Jeg har den, men den er litt high-tec, da. Det er ikke en bok jeg ville ha anbefalt som startbok, akkurat. Jeg synes det er for mye snikksnakk i boken og litt for lite mat det er realistisk at jeg lager.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 12:49   #32
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Myrsnuppa må ta fly etter jul og komme til Mims kjøkken. Der skal vi velte oss i spinat, creme fraiche og grønne linser

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 12:51   #33
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Myrsnuppa må ta fly etter jul og komme til Mims kjøkken. Der skal vi velte oss i spinat, creme fraiche og grønne linser

Jeg har aldri smakt noen av delene.

Men jeg kan fly!

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:02   #34
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.119
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg leser i oppskriftene deres og det slår meg at vi aldri bruker noe sånt som matfløte, creme fraiche, rømme, kesam el.l.

Sånne ting er ofte det som skal til for å få en gryte eller saus til å "holde sammen" smaksmessig. Litt rømme gjør retter mildere og syrligere og fyldigere; en spiseskje creme fraiche i pastasaus på glass eller i en ferdig suppe hjelper veldig, synes jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:28   #35
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Det går fly fra Tromsø også...

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:28   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Mat på 15 minutter er akkurat sånn at jeg klarer å henge med i svingene. Dvs. HAKKET mer komplisert enn heimkunnskapsboken fra 7. klasse.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:35   #37
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har aldri smakt noen av delene.

Men jeg kan fly!

Da synes jeg du skal gå inn på norwegian.no og bestille tur til Oslo. Jeg skal forsøke å booke skilpadda i samme slengen som kjøkkenassistent, vinflaskeåpner og generelt hyggelig kjøkkenselskap.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:38   #38
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Da synes jeg du skal gå inn på norwegian.no og bestille tur til Oslo. Jeg skal forsøke å booke skilpadda i samme slengen som kjøkkenassistent, vinflaskeåpner og generelt hyggelig kjøkkenselskap.



Men helt seriøst. Kan du ikke holde et kurs for noen stykker samtidig da? Sosialt +kurs liksom. Vi betaler selvsagt matriellkostnader.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:39   #39
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.



Men helt seriøst. Kan du ikke holde et kurs for noen stykker samtidig da? Sosialt +kurs liksom. Vi betaler selvsagt matriellkostnader.

I'm in!!!!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:39   #40
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg begynne? (angående middager)

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.



Men helt seriøst. Kan du ikke holde et kurs for noen stykker samtidig da? Sosialt +kurs liksom. Vi betaler selvsagt matriellkostnader.


Gid, for et nydelig forslag Snipa! Jeg melder meg øyeblikkelig på kurset!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no