Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ny tatovering og solbeskyttelse

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-11, 01:38   #21
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny tatovering og solbeskyttelse

Over bein og store sener er vondt. Jeg har en ganske stor en på øverste del av ryggen, og det var utrolig hvor stor forskjell det var mellom å tatovere på ryggraden og over senene ned fra nakken, og der hvor det var primært flesk under.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 13:45   #22
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tatovering og solbeskyttelse

Jeg har hørt at det gjør vondt på innsiden av armen også. Sånne border som går rundt hele armen vet du ...

Jeg har tatovering på overarmen, klassisk sted, det gjorde ikke vondt. Litt ubehagelig i starten, etter en stnd merket man det liksom ikke. Ikke som vondt i hvert fall.

Min neste tatovering blir antakelig på innsiden av underarmen, noen som har tips til gode tatovører?

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 15:59   #23
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny tatovering og solbeskyttelse

Jeg har lyst på en i nakken eller på ankelen. Men så er jeg pyse på smerte

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:59   #24
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny tatovering og solbeskyttelse

Jeg har en på ryggen og en som går opp mot nakken.
Den øverste var ganske så vond, kjente den mye mer enn den som er mellom skulderbladene.
Jeg har tre små som går ned langs ryggraden under den mellom skulderbladene, og de kjente jeg også ganske mye.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no