Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Trenger litt brainstorming ang. blogg (ikke på Foreldreportalen)

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-12, 00:39   #1
larvar
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 9
larvar har et hav av muligheter foran seg
Standard

Trenger litt brainstorming ang. blogg (ikke på Foreldreportalen)

Jeg er pappa til 3 gutter på 7, 11 og 12 år. Vi liker å fiske, dra på turer med kano. Nærområdet er Østfold. Bloggen innholder rett og slett turrapporter. Nå er det lavsesong og ikke så mye som skjer. Tenkte at det kanskje var ypperlig revitalisere bloggen litt. Jeg er rett og slett litt interessert i om noen kunne gitt meg litt tilbakemelding på hva som mangler, hva som er bra m.m.
Kunne dere tatt en titt?
Adressen er: http://varheim.blogspot.com/

Tilbakemeldingen kan vi ta her.

larvar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 00:49   #2
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger litt brainstorming ang. blogg (ikke på Foreldreportalen)

Jeg har generelt ikke peiling på verken blogger eller fiske, men synes det er interessant å oppdage små, ukjente perler, så det var veldig fint (basert på det ene innlegget jeg leste).

Visuelt sett skulle jeg ønske du ikke hadde svart bakgrunn og rød skrift, jeg synes det er ubehagelig å lese og jeg følger faktisk aldri blogger som ser slik ut, uansett innhold. Jeg synes det ser veldig amatørmessig ut, og som sagt, vanskelig å lese.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 08:25   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt brainstorming ang. blogg (ikke på Foreldreportalen)

Sånn visuelt sett er jeg enig med Turban. Sort bakgrunn spiser bokstavene. Jeg hadde gått for lys bakgrunn med mørk skrift. Jeg hadde også stilt inn slik at det er mer enn et innlegg per side. Det virker som om bloggen bare har et innlegg slik det er nå.

Jeg lurer også på hva dere spiser på tur? Lager dere maten på bål? Mat dere har med etc. Fint å gi tips og kanskje dele oppskrifter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 18:55   #4
larvar
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 9
larvar har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Trenger litt brainstorming ang. blogg (ikke på Foreldreportalen)

Takk for tilbakemelding. Jeg valgte svart/rød fordi jeg synes det så litt anderledes og kult ut, men jeg forstår hva dere mener. Skal se på det.
Ang. en tur pr. side så er det et bevist valg. Etterhvert som rapportene blir mange, så føler jeg at det blir det riktige. Problemet er at de blir "gjemt" under datoene for når innlegget er skrevet.
Maten var et godt tips. Det skal jeg ta med meg.
Igjen takk for hjelpen.

larvar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:29   #5
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt brainstorming ang. blogg (ikke på Foreldreportalen)

Fin blogg!
Jeg er lite kjent i området, men er ofte i østfold, og kunne godt tenkt meg kartreferanser. Tips til hvor man tar utgangspunkt fra, hvor langt det er å gå og hvor lett/vanskelig terrenget er, om det er tilgjengelig med vogn, rullestol, sykkel el.l. hadde også vært flott.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 21:31   #6
larvar
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 9
larvar har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Trenger litt brainstorming ang. blogg (ikke på Foreldreportalen)

Takk. I hvert fall hittil har jeg valgt steder som er lett tilgjengelig. Kanskje bortsett fra Boksjøen. I og med at vi har med kano, så kan det ikke bli langt fra bil vei. Er ikke morsomt å bære for ungene. Hele poenget er å kunne kose seg på tur
Jeg har tatt med link til google maps hvis du ser i nærheten av toppen på hver tur.


Sist redigert av larvar : 08-02-12 kl 21:33. Årsak: glemte noe
larvar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no