Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjemmefarging av øyebryn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-15, 23:33   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmefarging av øyebryn

Refectocil er den beste. Den brukes i hudpleiesalonger også.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 23:35   #22
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmefarging av øyebryn

Jeg bruker refectocil og har gjort i mange år. Bruker stort sett den naturbrune, evt halvt om halvt med sort. Jeg blander med permanentvæske som gjør at fargen sitter lengre, er det det dom du kaller olje? Men fint å vite at dette finnes i Norge, jeg har brukt å ta med fra Island i alle år.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 07:16   #23
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemmefarging av øyebryn

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Depend. Funker fint for oss.

Her også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 07:18   #24
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemmefarging av øyebryn

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Og husk å smøre med vaselin eller annen fet krem rundt selve brynet først, ellers blir det veldig skummelt!

Ja det gjør jeg.
Påfører vaselin med en qtips rundt brynet.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 12:41   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmefarging av øyebryn

Nå har jeg sett kjapt på den videoen, uten lyd da så vet ikke hva som ble sagt.

Mine bryn er jo mye bredere/fyldigere og mørkere enn disse som modellen har.
Men det med å pensle fargen på, skal jeg liksom bare smøre det over hårene med retningen eller skal jeg gni det skikkelig inn sånn frem og tilbake, om dere skjønner.
Og skal ikke overskuddsfargen tørkes av med håndkle eller noe etter dette minuttet har gått?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 21:07   #26
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmefarging av øyebryn

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Nå har jeg sett kjapt på den videoen, uten lyd da så vet ikke hva som ble sagt.

Mine bryn er jo mye bredere/fyldigere og mørkere enn disse som modellen har.
Men det med å pensle fargen på, skal jeg liksom bare smøre det over hårene med retningen eller skal jeg gni det skikkelig inn sånn frem og tilbake, om dere skjønner.
Og skal ikke overskuddsfargen tørkes av med håndkle eller noe etter dette minuttet har gått?

Ikke gni, men pensle og dekk brynene. Prøv deg frem. Vask ALT av med rensekrem så det ikke fortsetter å farge. Farg heller en gang til hvis ikke du synes det er mørkt nok...

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-15, 21:09   #27
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmefarging av øyebryn

Og ikke bruk håndkle....hvis du ikke skal kaste håndkleet. Jeg bruker bomull, og i nøden dopapir.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 13:56   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmefarging av øyebryn

Åja, det farger jo sikkert av.
Jeg fikk sakene i går. Den pinsetten er jo bare helt super. Flate at jeg ikke har skjønt det før.
Men nå etter at jeg så de brynene til hun i videoen så ble jeg usikker på om jeg egentlig trenger mer farge. Mine bryn er jo egentlig ganske fyldige og tette.
Tok et bilde i dag tidlig før jeg dro. De er kun gredd med børste. Håper dere ser bildet, tror det har skjedd noe med googlekontoen min sånn at jeg ikke får lagt ut bilder lengre.. Prøver. *har nok virkelig kommet i 40-mot 50årskrisa*

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 14:23   #29
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmefarging av øyebryn

De brynene tror ikke jeg at jeg hadde giddet å farge, de er jo kjempefine som de er.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 09:28   #30
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hjemmefarging av øyebryn

Jeg har bare farget i salong, har ikke turt å gjøre det selv. Hun pensler på fargen veldig løst og forsiktig, og fjerner den ganske raskt igjen, så det ikke blir for mørk farge. Fargen sitter nok på mindre enn ett minutt, kanskje ca 30 sekunder. Så jeg hadde vært forsiktig med å la fargen sitte i lenge første gangen. Det er jo fort gjort, så jeg ville bare gjort det en gang til hvis fargen tok for lite. Og angående hvis det blir for mørkt, så blir den lysere raskere hvis du gnir brynene litt ekstra når du vasker deg.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 19:47   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmefarging av øyebryn

Ja, det var det jeg tenkte, Kiwi. Så jeg hadde kremen på i kun 40sek. Ble litt (veldig) engstelig for kremen så lysere enn mine bryn når jeg smurte på men det gikk helt fint. De ble fine. Vet ikke helt om jeg ser noe forskjell men jeg fikk da i det minste prøvd og fikk nappet litt med den nye pinsetten. Veldig fin.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no