Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-10, 11:34   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Medium beige ble iallefall for mørkt for meg. Da var det veldig synlig at jeg hadde på noe.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 08:11   #22
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Jeg bruker fairly light om vinteren, gir en jevn farge, men er jo veldig blek og blir litt "flat" på, derfor tar jeg medium beige i lette strøk over - det blir perfekt! Om sommeren bruker jeg bare medium beige.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 14:07   #23
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Jeg bruker medium beige og fairly light, etter sesong.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 14:10   #24
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Jeg bruker fairly light om vinteren, litt blandet med light. Bare light blir for gul og litt for mørk til min vinterbleke hud.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 14:17   #25
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Fantastiske FP Tusen takk for alle svar :-) Fairly light kommer medbrakt fra Heathrow om et par timer. Tror jeg prøver meg frem med den.
blivakker.no har forresten tilbud på id sminkesett, er dette et godt tilbud? Jeg har jo flotte mac børster som jeg tenker duger til id foundation også.
http://www.blivakker.no/4c2e4bdd-488...edium-9-deler-

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 14:21   #26
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Du får mye fint i de settene, og det er gode børster. Jeg fikk selv et kit med flere koster til jul, som et supert supplement til samlingen jeg allerede har. Kjøpte meg to nye i dag også, en ekstra maximum coverage concealer brush (veldig fin til å legge skygge, jeg har brukt den jeg har til det, kjøpte ny til concealer i dag) samt full coverage kabuki brush til foundation.

Forøvrig anbefales summer bisque multitasking concealer varmt, og sammen med overnevnte concealer brush trenger du ikke annet for å dekke kviser, røde flekker etc.!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 14:22   #27
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Gultoner er fint for å dekke rødtoner ja.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:06   #28
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Tja ... har jo bare to dager å baserer erfaringer på men synes ikke dette er like bra som mac kompaktpudder altså. Ikke så langt i alle fall.

Men fairly light var i alle fall korrekt til hudtonen min nå midt på vinteren

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:29   #29
Kråkesølv
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 15
Kråkesølv har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Fairly light blir litt for gul for meg, hva bør jeg da ha?

Kråkesølv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 11:59   #30
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Opprinnelig lagt inn av Kråkesølv, her.

Fairly light blir litt for gul for meg, hva bør jeg da ha?

Fair er kald i tonen, ergo ikke gul i det hele tatt. Fairly Light er opprinnelig en blanding av kalde (rosa) Fair og varme (gule) Light, og er teoretisk sett nøytral, men jeg synes også den heller litt mot gult. Men test ut om Fair kan funke.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 19:38   #31
Kråkesølv
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 15
Kråkesølv har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Fair er kald i tonen, ergo ikke gul i det hele tatt. Fairly Light er opprinnelig en blanding av kalde (rosa) Fair og varme (gule) Light, og er teoretisk sett nøytral, men jeg synes også den heller litt mot gult. Men test ut om Fair kan funke.


Ok, takk

Kråkesølv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 11:36   #32
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Lisa: Det kan bety noe hvilken kost du bruker; ikke alle kostene dekker like godt - hver til sitt bruk. Fjortis-kosten som virkelig skal dekke godt heter Handy Buki Brush. Kalles fjortisbørsten fordi den dekker så godt. Selv bruker jeg full coverage kabuki brush og er godt fornøyd med det, men ikke har jeg brukt kompaktpudder tidligere (dvs. jeg har brukt en gang i tiden, men det gjorde huden min bare mer uren og fæl) og ikke har jeg særlig uren og ujevn hud som trenger veldig godt dekke. Jeg bruker foundation stort sett bare for å få en "mykere" finish etter at jeg har brukt concealer på røde flekker ved behov.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 13:36   #33
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Jeg er DRITSKUFFA over id foundation sitt mineralpudder. Bestile fairy light, og endte opp med å vaske den av og erstatte den med pudderet til BodyShop. Den så helt jyslig ut på, flasset seg og lå i store, tørre flak over nese og kinn. Fytti. Jeg har normalt tørr hud, men hadde på en ekstra fuktighetsgivende krem under for å unngå at den flasset seg ( I've been warned, you see), men det hadde ikke noe å si. Arg!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 13:54   #34
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Jeg bruker Fairly Medium (og ja, damen på skjønnhetssalongen valgte for meg), og jeg er så blek at ved begge sykehusoppholdene mine det siste halvåret har helsepersonell diskutert seg i mellom om jeg er naturlig blek eller om hvitfargen skyldes sykdom.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 13:58   #35
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Er det noe som heter Fairly Medium?

  Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:03   #36
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Øh, mulig vi ikke snakker om det samme. id foundation og Bare Minerals foundation er sikkert to forskjellige ting.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:05   #37
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Det er det samme. Men du har rett, jeg har bare ikke hørt om det før.

  Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:06   #38
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

:zpeziell:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 14:59   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er DRITSKUFFA over id foundation sitt mineralpudder. Bestile fairy light, og endte opp med å vaske den av og erstatte den med pudderet til BodyShop. Den så helt jyslig ut på, flasset seg og lå i store, tørre flak over nese og kinn. Fytti. Jeg har normalt tørr hud, men hadde på en ekstra fuktighetsgivende krem under for å unngå at den flasset seg ( I've been warned, you see), men det hadde ikke noe å si. Arg!

Selge den til meg?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:01   #40
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Det kan jeg absolutt. Bare tatt bittebittebittelitt av den, hentet den på posten i dag.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no