Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Morsomme hamsterleker

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-11, 14:03   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsomme hamsterleker

Vi venter på en hamster. Den 6. september skal vi hente en langhåret hamsterunge, da er den 5 uker gammel. Oppdretteren har fått to kull med en dags mellomrom så vi har ikke helt bestemt oss hvilken farge vi skal velge, de er fra ivory til sort. Jeg gleder meg like mye som Herremannen tror jeg. Jeg er særdeles glad i dyr, men jeg er allergisk så katt og hund utgår, men en hamster skal jeg kunne utstå.Vi har ikke helt bestemt oss for hunn eller hann. Først ville vi ha en hann for de er ikke så svingende i humøret og har lengre pels, men nå vurderer vi en hunn da Herremannens fettere har en langhåret hann og det skulle være gøy å prøve å få et kull (jeg har hatt 7 kull med ørkenråtter så jeg vet litt hva jeg går til).

Så til saken, vi vil gjerne gjøre eller forberede en del morsomme hamsterleker som vi kan bytte ut så at hamsteret får bryne seg på litt forskjellige ting. Er det noen som har tips? Eventuelt så kan vi selvsagt kjøpe også og da vil vi gjerne ha tips om hvilke leker din hamster liker.

Andre hamstertips? Jeg har hatt marsvin, ørkenråtter og kanin, men aldri hamster.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 14:24   #2
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Endelig noen som er like "gæren" som oss! Vi har for tiden to hamstere. To store bur og et bur i vanlig str som brukes som skiftebur/lekekasse/ miljøbytte for de. Ja også har vi reiebur også.

Vi har dette buret: Pluss et vanlig firkanta men like stort. Det lekeburet er et sånt et: Det er veldig greit for de har en del sand i det hvor de graver. Det spruter en del når de graver, så for å beholde sanden inni i buret et det greit at det er tette vegger.

Doruller er fine leker. De kan settes sammen til rør og det kan gjemmes godbiter inni og tettes. Da må hamsteret jobbe litt for å tak på godbiten. Vi har forskjellige typer klatreleker. Flere hus i hvert bur men det ene hamsteret foretrekker likevel å ha bomullen på en hengekøye. Sånn type: Den er Stripa veldig glad i. Vi har hamsterene mye ute. De elsker å løpe rundt på stuebordet og i sofaen.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 14:35   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Vi har kjøpt et tre etasjers bur som ser slikt ut:



Om vi skulle få unger må vi ha to bur til med tanke på at ungene må skilles på kjønn når de er tre uker, men det tror jeg ordner seg. Vi kjenner noen som har hatt hamster og vi kan kanskje låne bur eller kjøpe brukt på Finn.

Hva tetter du dorullen med? Jeg ser at oppdretteren har dopapir der ungene ligger (vises nok ikke på bildene i linken, men på bilder vi har fått per mail) og jeg har lest at det skal være klorfritt og det er faktisk ikke så enkelt å få fatt i. Det finnes jo mye resirkulert, men det kan jo være papir som er klorblekt i det. Jeg får høre med oppdretteren. Jeg har ikke lyst å bruke slik vatt om det går å unngå.

Hengekøye ser gøy ut! Foreløpig så har vi ett tau som man kan feste i nettet og som sirkler seg opp/ned.

Hvilket fôr og bunnunderlag syns du er best?

Vi heller for øvrig mot å velge en unge som er så lys som mulig. Først tenkte vi på sort for vi leste at de ofte var veldig rolige, men samtidig så syns vi øyner og pels går litt i et så de lyse er nesten søtere. Vi kan reservere om noen dager (når hun helt har kommet frem til hvilke farger det blir) og ombestemme oss blant de som ikke er reserert når vi kommer og ser når de er 20 dager gamle. Det er totalt 18 unger.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 15:04   #4
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Vi har en avis i bånn og sagflis over. Nå har vi dverghamstere denne gangen så vi kjøper det eneste foret jeg har funnet til dverghamstere. De tre første vi hadde var syriske gullhamstere.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 17:30   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Vår hamster har sagflis i bunn av buret, og vi skifter bare maks en gang i måneden den sagflisen. Hamsteren vår går på hamstertoalett med klumpesand spesiellt for smådyr og tisser bare der og i en liten krok i huset sitt hvis han er for trøtt til å gå ut på do. Hamsteren vår har et lite plasthus med hamstervatt inni som den elsker over alt på jord. Det går ann å ta av taket på det. Da har han en lunt og rolig sted å sove hele dagen. Hamstervatt i huset skifter vi ca. 2-3 dager mellom. Vi kjøper spesielt for til hamster på dyrebutikken. Hamster skal ha litt spesiell kost siden de også er kjøttetere. Hamsteren vår nekter å gå i hjul, så den har bare sånn fast sti den løper rundt i sagflisa og opp og rundt i buret. Vi har også en hamsterball sånn at den kan løpe rundt på gulvet inni den uten å risikere å bli tråkket på og ikke klarer å forsvinne under ting når den går løs.

Vi kjøpte mye fancy leker, men hamsteren bryr seg absolutt ingenting om dem. Vi har en liten innhegning den kan springe i på gulvet, men den klatrer bare over, så liten vits egentlig. Det er på utsiden blandt vanlig ting og tang den liker seg best å springe. Særlig på lillebror sitt rom blandt alle lastebilene og bilene av en eller annen grunn. Vi har hatt et par netter den har rømt pga. åpen dør, og da finner vi den på et lasteplan på rommet til lillebror hver gang.


Sist redigert av Elisabet : 14-08-11 kl 17:35.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 08:16   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Mannen og Herremannen lurer på om de skal bygge en labyrint til hamsteret. Vi har googlet litt og sett en i Duplo også (som vi ikke har igjen noe av, men Lego går vel like bra), den er jo ikke like flott og praktisk som de i tre, men det er jo flott bruk av Lego (vi har mye fra to genersasjoner) og det er enkelt å bygge om.



Andre måter å gjøre det på:






[IMG]http:/http://www.solidstatelight.com/flash/mid_maze0035.JPG[/IMG]

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 09:46   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Den i lego og i tre var smart, men den med videofilmer hadde hamsteren vår skjønt på 2 sekunder at det bare var å dytte litt på mellom filmene og kommet seg ut på et blunk. Vi kunne heller ikke hatt så lave trekanter. Vår bare klatrer over alt. Men labyring med duplo og lego var jo smart. Så blir det et prosjekt å lage også kommer masse lego til nytte igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 22:36   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Vi har kjøpt en sånn løpekule til hamstern vår i dag. Han løper som bare det, kjempekult å se på.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 18:39   #9
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Har dere hentet hamsteren Pelen?. Vi var å hentet fra samme sted på søndag. Mellomste som kjøpte. Langhåret jente fra kull 12.
Foreløpig bare sover og sover hun i det ene røret.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 18:46   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Så koselig, Zip! Hvilken farge? Vi har han som het Havn fra kull 11. Nå heter han Hans.

Han sover mye og våkner mest litt før jeg legger meg. Han sover i huset sitt, jeg har klippet biter av et fleecepledd som jeg har vasket i 90 grader og det virker han å like inne i huset sitt. Vi har latt ham være ganske mye, men jeg har gitt ham mat og han har kommet opp i hånden. Nå i helgen har vi klappet ham, men vi har foreløpig ikke hatt ham ute av buret (foruten i transportburet når buret ble gjort rent). Kull 12 var jo i følge henne, mer tamme enn kull 11. Men jeg har håp på at dette går bra. Han liker også røret, men sover som sagt i huset sitt.

Jeg håper at han blir litt mer våken på ettermiddagen med tiden.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 18:53   #11
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Vår er helt sort. Hun het Tyra fra oppdretteren, men heter nå Josefine. Hun vi fikk var visst den snilleste fra det kull 12, hun hadde holdt henne igjen til oss sa hun.
Vi har latt henne være enda, klappa henne så vidt bare. Hun sover og sover, men vi håper hun blir litt mer våken på ettermiddag/kveld etterhvert. Hun har tatt med seg litt høy og strimler av dopapir inn i røret. Satse på hun oppdager huset sitt etterhvert. Det er helt øverst. Har 3 etasjes bur.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 18:59   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Ja, henne har jeg sett bilde av. Nydelig! Si i fra hvis du vil prøve deg på et kull med tiden, Hans stiller opp. Vi flyttet ned huset til underetasjen så foreløpig er det der, men vi skal nok flytte det opp snart. Jeg har egentlig lyst på en hunn også. Det er synd at de ikke liker hverandre så godt disse hamstrene. Ellers så kunne man ha hatt et hamstertreff.

Fant du henne via Finn eller min link? Jeg fant henne via Norsk hamsterforening.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:02   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Hvor har dere fått tak i disse hamsterene?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:07   #14
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Jeg fant henne via finn, syns det var mye bedre å kjøpe fra oppdretter enn fra en dyrebutikk så det var midt i blinken. . Lurt å flytte huset i bunn, kanskje vi og skal gjøre det. Hun var litt våken før jeg la meg i går og da klatra hun rundt i buret og var inni løpehjulet sitt.
Tror ikke vi skal ha noe hamsterkull men skal si ifra i tilfellet ja, han er perfekt pappa kandidat.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:08   #15
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvor har dere fått tak i disse hamsterene?

Vi har kjøpt fra Hamsterhiet

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:09   #16
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvor har dere fått tak i disse hamsterene?

http://hamsterhiet.webs.com/ Hun føder opp hjemme og jobber for å få de tamme før de leveres. Hun har bestått oppdretterkurs hos norsk hamsterforening. Hun har nå et kull som er født og et på vei. Det kullet som er født (kull 13) har en nydelig mamma (og pappa). Det er broren til mammaen som er på det øverste bildet på websiden. Hun har også en blogg http://hamsterhiet.blogg.no/

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:59   #17
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Få se bilde av de skjønne hamsterene deres også da?

Og ikke ha for store forhåpninger om at de skal bli mere våkne på ettermiddagen og kvelden. Nå har ikke vi samme rase, men er ikke hamster ganske like bare de er hamster? Vår er 1 år gammel nå og den er aldri våken hverken på dagen eller kvelden, kun på natta når vi sover og litt på morgenen når vi står opp tidlig for å dra på jobb så er den gjerne ute bittelitt. Men den blir vekket en gang hver ettermiddag/kveld, for eller så hadde vi aldri sett den nesten.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 20:24   #18
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Vi har ikke fått tatt noe skikkelig bilde enda, hun bare sover. Vi har gullhamster (syrisk hamster). Den største av hamster artene og den arten som er lett å temme. Går visst ann å få de til å være litt mer våkne men er nok forskjell fra hamster til hamster.

Den syriske hamsteren er nysgjerrig og leken, og er ofte fredeligere og mindre destruktiv enn sine mindre slektninger. Dette gjør at den passer godt for barn og nybegynnere, og den kan også slippes løs på gulvet uten å spise på alt den kommer over, men som med det meste annet finnes det ”sorte får” blant de syriske også.

Her står det om de ulike artene: http://www.hamsterforening.no/info_d...r/artene.shtml

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 15:22   #19
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Få se bilde av de skjønne hamsterene deres også da?

Og ikke ha for store forhåpninger om at de skal bli mere våkne på ettermiddagen og kvelden. Nå har ikke vi samme rase, men er ikke hamster ganske like bare de er hamster? Vår er 1 år gammel nå og den er aldri våken hverken på dagen eller kvelden, kun på natta når vi sover og litt på morgenen når vi står opp tidlig for å dra på jobb så er den gjerne ute bittelitt. Men den blir vekket en gang hver ettermiddag/kveld, for eller så hadde vi aldri sett den nesten.

Sånn var min også. Han var lysvåken og i full gang med ommøblering av buret sitt hver natt (han aksepterte rett og slett ikke hvordan jeg plasserte tingene, søtingen!). Han ble MEGET fornærmet hvis han ble vekket på ettermiddagen/kvelden.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 18:11   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomme hamsterleker

Her er Hans. Han er 6 uker og langhåret sibirsk (gull)hamster.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0057.jpg (66,6 KB, 381 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no