Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Drivstoff til multifuelbrenner?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 12:17   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drivstoff til multifuelbrenner?

Jeg har nettopp fått meg en Primus Mulitfuelbrenner, og med den fikk jeg også en liten propan/butan-gassbeholder. Er det lurt å bruke den i fjellet nå i påska, eller bør jeg heller skaffe meg en brenselflaske og bruke flytende brennstoff som parafin? Har hørt at det kan være vanskelig med gassbeholder når det er kaldt.

Noen som vet?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:23   #2
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drivstoff til multifuelbrenner?

Vi bruker nesten alltid flytende brennstoff (parafin). Det kan lukte litt i starten, men brenner bra og så er det jo en fordel at det ikke fryser.
Om jeg vet at det ikke blir kaldt så foretrekker jeg gass - det er lettere å få en jevn flamme, synes jeg.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:28   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drivstoff til multifuelbrenner?

Takk for svar! Ja det er jo parafin jeg er mest vant med og fortrolig med, har bare hatt gammeldags optimus før ... Lukta er jeg vant med, det er jo det som lukter tur!

Spørs om jeg skulle stikke ut og kjøpe en brenselflaske

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no