Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kjolen henger seg fast i strømpebuksa

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-15, 22:10   #1
artemis
Aktiv
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 219
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Kjolen henger seg fast i strømpebuksa

Jeg har en kjole som "henger" seg opp i strømpebuksa

Det er en Michael Kors kjole fra 2014, svart og i syntetisk materiale (litt sånn blankt), knekort. Jeg bruker vanligvis Pierre Robert-strømpebuksene som selges på Rema (hold in, 20 den). Problemet med akkurat denne kjolen er altså at den ikke "sklir" på strømpebuksa, hvis dere skjønner? Blir liksom hengende, slik at jeg blir gående og dra i den hele tiden. Også syns jeg ikke den faller så pent (som den skal).

Bør jeg ha en underkjole? Eller er det noe galt med strømpebuksene jeg bruker? Ser at det finnes dyrere alternativer, men har liten lyst til å investere i dem dersom jeg får det akkurat samme problemet

Skikkelig takknemlig for gode råd!

artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 22:41   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjolen henger seg fast i strømpebuksa

Underkjole is the answer.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 22:59   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjolen henger seg fast i strømpebuksa

Underkjole. Jeg har en enkel fra Lindex til under tohundrelappen. Styr unna underkjole med blondekant nede, den vandret oppover strømpebuksa på meg ihvertfall.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 23:10   #4
artemis
Aktiv
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 219
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Sv: Kjolen henger seg fast i strømpebuksa

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Underkjole. Jeg har en enkel fra Lindex til under tohundrelappen. Styr unna underkjole med blondekant nede, den vandret oppover strømpebuksa på meg ihvertfall.

Ok, så det funker med en rimelig underkjole uten blondekant? Flott, takk!

artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 23:22   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjolen henger seg fast i strømpebuksa

Funker for meg ihvertfall. Har ikke prøvd andre enn de på Lindex.
Lengden regulerer jeg litt ved å stramme/slakke skulderstroppene, alt etter hvor lang kjole jeg har på.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-15, 00:07   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjolen henger seg fast i strømpebuksa

Inntilsittende underkjole er tingen.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no