Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Pene negler

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-07, 20:16   #1
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Pene negler

Jeg har en vennine som etter min mening har flotte negler. Jeg har omsider spurt hvordan hun har så fine negler, og hun svarte bare at hun går til en salong.

Det jeg da lurer på er hva, hvordan og hvor mye?

En bekjent av meg sa engang at hun fikk støpt negler? Noen som vil forklare for en neewbie

Jeg har fått en manikyre engang, men selv med sterk/ hard neglelakk så knekker de lett. Eller de blir myke, og fliser seg litt opp. Jeg vil så gjerne ha fine negler, og jeg biter de ikke.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 22:20   #2
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pene negler

Henger meg på denne-

Jeg liker å ha lange negler, men de fliser seg og brekker fort, samt at neglbåndet fliser seg opp.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 22:46   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pene negler

Jeg hadde kunstige negler i flere år en tid tilbake. Det var utrolig pent og lekkert, og innimellom savner jeg det skikkelig. Å se ned på hendene sine med nydelig lakkerte lange negler... Og neglelakken holdt i 1-2 uker av gangen uten å flasse.

Men det var dyrt, og tidkrevende. De måtte stelles (dvs legge på ny glassfiber eller akryl eller hva pokker det var de penslet utenpå dem) hver 3-4 uke, og det kostet vel 500-600 kr gangen (mulig det er billigere utenfor Oslo). Og denne støpen oppå var veldig slitesterk, men neglene KNUSTE når de brakk. Dvs de sprakk eller splintret, og da var det bare å få en nødtime og få støpt en ny negl. Etterhvert ble jeg så dreven at jeg kunne file til og legge/lime/støpe en sprekk eller revne selv med "reparasjonsutstyr" kjøpt i salongen.

De første gangene legger de på en kunstig negletupp under støpen slik at de blir lange, men etterhvert som ens egne negler vokser seg lengre under støpen så forsvinner de og man får ens egen naturlige negl som da er forsterket med glassfiber på hele overflaten.

Tuppen/spissen på neglen blir ganske kompakt og "butt", og det er i starten håpløst å plukke opp mynter og denslags fra gulvet... Taste koden på kortterminalene blir også kreativt; man blir et "knokemenneske"...

Det som gjorde at jeg stoppet var reglene om sykehushygiene. Men i permisjonen med eldstemann var det på igjen med negler ja!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 15-07-07 kl 23:12. Årsak: Presiserte litt
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 22:50   #4
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pene negler

Man kan legge et sånt "lag" oppå egne negler også. Da holder neglene, brekker ikke og blir lange.
Har man egne lange, men svake negler så er det lurt.
Aberet er jo at det må vedlikeholdes ofte.

Eller så kan man gjøre som Missa sier over her.

Superior: Jeg kjenner ei som sikkert kan gjøre det billigere.
Men hun bor i Drammen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 00:37   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pene negler

Jeg trodde det sto pene snegler.

Har jo lest om disse forferdelige store Iberiasneglene.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 02:39   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pene negler

Jeg har acryl over mine egne negler i hvitt/rosa. Det er delikat og neglene ser alltid velstelte ut. Her til lands koster det nesten ingenting men i Oslo ligger et nytt sett (med tip) ca. 600 kroner vil jeg tro og deretter etterfyll hver 3-5 uke til en noe rimeligere pris.

Dette er acryl-negler:

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 11:12   #7
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pene negler

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det som gjorde at jeg stoppet var reglene om sykehushygiene. Men i permisjonen med eldstemann var det på igjen med negler ja!

Det er min plan også med nestemann! Nå går det i "lim-på-negler" når jeg skal noe spesielt. Det finnes noen korte, butte modeller som ikke ser unaturlige ut heller!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 11:40   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pene negler

Det finnes de som lager negler med UV gel. Kan ikke så mye om det, men det skal visst være bra.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 12:23   #9
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pene negler

Mavala har et produkt som du legger oppå neglene. Hvis problemet er at neglene fliser seg / knekker kan dette være noe å prøve

http://www.mavala-usa.com/3ncare.htm

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 12:28   #10
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pene negler

Jeg tror jeg rett og slett skal gå på et slikt sted jeg og høre..
Kanskje tidene har forandret seg såpass, at det finnes ny neglelakk? :håpefull:

Det er noe med det med hygiene ja. Jeg må tenke på det i forbindelse med minstemann. Hvis ikke får det bare vente..

Estrella : snegler du.. De er jammen ikke pene nei

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no