Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge vipper og bryn selv.

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-06, 22:33   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Farge vipper og bryn selv.

Jau. Da har jeg prøvd det også. Bryn var høvelig enkelt. Vipper tar jeg i salong. Klarte ikke å dekke de bra nok.

Noen som er racere på dette og har noen tips? Bortsett fra å være to?

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 23:44   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

litt. Dette får eg aldri til, så vil gjerne ha råd eg og ja.

Bilde, Myrsnipa??

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 00:00   #3
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Tar brynene selv og det går supert. Bare pass på å ikke la det sitte i for lenge.
Vippene tør jeg ikke prøve på engang. De farver jeg av og til hos hudpleier.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 10:28   #4
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Jeg farget vippene selv med godt resultat. På Vita har de to typer farge til vipper, en som koster ca 40kr som er helt håpløs å bruke, og en som koster rundt 100-lappen, tysk merke som var lett å bruke, sved ikke noe spesielt en gang.

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 11:39   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har et godt råd: hvis du skal farge brynene på salong, ikke planlegg shopping eller andre viktige ting umiddelbart etterpå. Sist jeg var satt det så mye farge igjen på huden at jeg så ut som Frida Kahlo. Nå er jeg mørk da, så de brukte mørk farge, men likevel. Ikke så kult å rusle rundt i byen og se sånn ut:





Needless to say, jeg dro ikke på shopping men straka vegen hjem.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 12:54   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Jeg har et godt råd: hvis du skal farge brynene på salong, ikke planlegg shopping eller andre viktige ting umiddelbart etterpå. Sist jeg var satt det så mye farge igjen på huden at jeg så ut som Frida Kahlo. Nå er jeg mørk da, så de brukte mørk farge, men likevel. Ikke så kult å rusle rundt i byen og se sånn ut:





Needless to say, jeg dro ikke på shopping men straka vegen hjem.


Da har de glemt å bruke vaselin. Jeg ser aldri sånn ut.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:57   #7
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg farget de før. Skjønner ikke hvorfor da de er helt svarte.

Jeg fikk et godt tips av ei dame i salong som gjorde det på meg første gang. Først påfører man kremen på vippene med en vasket mascarabørste du ikke brukere lengere. Mulig de nye pakkene kommer med en børste, men det kan være en fordel å bruke en lik du vanligvis bruker så du kjenner til børsten. Det følger med en liten hvit plastpinne. Ta på krem på pinnen og smør dette helt inn til vippene. Da unngår du flekkete resultat. Vippene vil klistre seg sammen, men da gjør det ingenting for da er de fulle av krem. La det sitte på inntil 30 min, men ikke er enn det. Mens du venter kan du bruke en q-tips for å fjerne overflødig krem på huden. Det er viktig for kremen kan farge huden.Når du skal fjerne kremen tar du et øye om gangen. Fjern først overflødig krem med en bomullpad, så med en rensekrem. Det kan svi litt, men det gir seg fort. Jeg har aldri fått et dårlig resultat og jeg farget vippene ofte i min ungdom

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:13   #8
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg farger både bryn og vipper jevnlig.
Bruker den lille pinnen inne i pakka og påfører med den. Tar vekk all overflødig krem med qtips, og former til fasongen på brynene med den også.
Når jeg tar vippene så legger jeg tjukt på øverst og grer nedover på en måte. Har øynene oppe hele tiden. Funker veldig bra. Ikke noe vanskelig.

Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 14:47   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bryn kunne jeg gjort selv.. men ikke vipper..

Men nå er det jo IN med buskete øyenbryn, så dropp nappern dere!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 20:50   #10
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Bryn går greit. Vippene har jeg bare prøvd noen få ganger. Var vanskelig før med en liten pinne, men nå er det mascarakost med i den jeg kjøper. Er likevel sjelden jeg gjør det, synes det er litt sterkt for øynene, svir liksom litt.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no