Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pastatallerken

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-12, 20:22   #21
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Pastatallerken

Opprinnelig lagt inn av Trollet, her.

Jeg var ikke klar over at jeg trengte pasta-tallerkener før jeg fikk disse

Jeg var ikke klar over at vi trengte det heller, før jeg så denne tråden .
Mange fine forslag her

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 20:40   #22
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pastatallerken

Vi har fra PP. Store og gode.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 20:44   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pastatallerken

Våre er hvite og enkle fra Arabia 24 h. Akkurat passe store, og store nok.

  Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 20:59   #24
Nutte
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 36
Nutte har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Pastatallerken

Her var det mange fine forslag, tusen takk Jeg liker de med litt bred kant der en kan legge fra seg brød.

Nutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 22:24   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pastatallerken

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Våre er hvite og enkle fra Arabia 24 h. Akkurat passe store, og store nok.

Disse var superfine. Hvor selges sånt?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 23:10   #26
Nutte
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 36
Nutte har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Pastatallerken

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Vi fikk de fra Rosendahl til jul, og jeg liker de godt.
Bra de ikke er større, for da tror jeg ikke vi kunne stilt de opp i oppvaskmaskinen.

Det har jeg ikke tenkt på. Greit at de kan gå inn i vaskemaskinen

Nutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 23:28   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pastatallerken

Opprinnelig lagt inn av Nutte, her.

Det er mange ganger til middag jeg har tenkt at nå hadde det vært kjekt med pastatallekener. Fikk litt penger til jul og tenkte jeg skulle kjøpe meg de, men vet ikke hvilke. Rosendahl sine er fine, men de ser litt små ut.

Noen forslag? Hva har dere?

Jeg er grisefornøyd med de 12(!) jeg har fra Porsgrund. De er enkle, glatte, lekre, hvite, store, passer til pasta, supper, gryteretter, salater, ja, vi bruker dem til de fleste middagene der det kan tenkes at ungene kan søle noe utenfor tallerkenen. For det gjør man ikke med disse.

De kostet 50 kr/ stk før. Eller var det 100, og så fikk jeg dem for halv pris? Jeg tror det, ja. Jeg skal lete etter bilder.

De har de forresten på Chr. Glassmagasin.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 23:29   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pastatallerken

De går helt fint i maskin, btw!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 23:32   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pastatallerken

Var på Chr Glassmagasins hjemmeside, men der fant jeg bare med møsnter på. Mine er helt hvite.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 23:38   #30
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pastatallerken

Vi har rosendahl, og der er store altså!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 23:47   #31
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pastatallerken

Vi har noen enkle, hvite fra Porsgrunn, og bruker de masse. Vi fikk gavekort på Tilbords i julegave, så vi skal kjøpe noen flere samt noen middagstallerkner.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 04:51   #32
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pastatallerken

Jeg har fra Denby. Det er denne fasongen (utgått mønster/farge), og jeg er kjempefornøyd med størrelse og fasong. Jeg bruker dem til praktisk talt alt - salater, gryteretter, supper, pasta. (Jeg skulle bare ønske meg at de hadde vært i en annen farge. Det er noe herk at de holder seg så godt! )

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 07:45   #33
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pastatallerken

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes Pillivuyt sine er fine. De er store.

Jeg har servise fra Pillivuyt, inkludert pastatallerkener, og kan anbefale alt sammen på det varmeste. Pastatallerkenene er ganske store og tunge, noe jeg synes er en fordel når man serverer pasta.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 08:48   #34
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pastatallerken

Vi har fra burleigh med mønsteret asiatic pheasants. De passer sammen med resten av hverdagsserviset vårt som er fra samme serie.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 09:02   #35
cecix
Blekksprut
 
cecix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 336
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Sv: Pastatallerken

Vi har Porsgrunds utgåtte modell "Noir" som hverdagsservise. De pastatallerknene er jeg veldig glad i, synes maten ser freshere ut i en slik tallerken også.... Brukes til pasta såklart, men også til salater, gryter, og enkelte supper. Klart man trenger pastatallerken!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Cuisine20Noir_800x500.jpg (69,2 KB, 34 visninger)
__________________
2004 - 2005 - 2009 - 2009
cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 10:18   #36
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pastatallerken

Vi har glede av pastatallerken! Blir også brukt til gode fiskesupper. Våre er frå Figgjo - eg ringde fabrikkutsalet på Ålgård ( 10 år sidan altså) og dei plukka ut 8 som dei sende i posten til meg. Ikkje betalte eg porto heller. Dette var feilvare, men eg har aldri funne ut kva som er galt med dei..

Uansett - eg veit ikkje kva serie dei tilhøyrer, mulig det er den under. Men Figgjo har altså også pastatallerkar.

http://figgjo.no/no//figgjo/showroom...00%2C2518HH000

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 13:01   #37
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.005
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pastatallerken

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Våre er hvite og enkle fra Arabia 24 h. Akkurat passe store, og store nok.


Disse ligner helt på de jeg har.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 13:47   #38
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pastatallerken

Jeg har fra Ikea og bruker de til kjempemye, ikke bare til pasta men også til grøt, lapskaus, gryterett m.m. Mine er svarte og ble kjøpt i pakke med 6 asjetter, 6 middagstallerkner, 6 pastatallerkner. Jeg kjøpte 6 dype skåler løst utenom.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 18:24   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pastatallerken

Hmm, vi er så enkle at vi spiser pasta og gryterett på vanlige, flate middagstallerkner vi... Grøt og suppe spiser vi fra vanlige suppe/dyptallerkner, jeg har aldri visst at det FANTES pastatallerken engang før jeg fant denne tråden.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 18:27   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pastatallerken

Pastatallerkrn er nesten som en vanlig, bare med litt opphøyde kanter. Lettere for unger å spise av. Maten samler seg mot bunn og de søler mindre. Brukes til alt! Salater, supper, pasta, grytemat og you name it.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no